Als ik kon toveren, dan had ik dat gedaan. Maar helaasch, mijn naam is geen Harry Potterquote:Op donderdag 29 april 2010 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En als ze vol schieten van gevoel en herinneringen pak jij snel de bon natuurlijk
Flauw maar toch heb je een glimlach gescoordquote:
Nee. Ergens tussen de lakensquote:
Jij zei dat hardop lachen dodelijk isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ach, dan maar inbreken in de nacht.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik kon toveren, dan had ik dat gedaan. Maar helaasch, mijn naam is geen Harry Potter
Thanks, wat moet ik toch zonder je !quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal ook voor jou even genieten hier in de tuin
Ach, zolang er aardbeienslof isquote:Op donderdag 29 april 2010 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
DerUberMensch leeft wel door. Het is toch niet belangrijk of ik er dan dood bij lig...
En djayzz, toch hebben we sex in het topic gekregenquote:
Maar jij hebt dan ook geen toverstaf.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik kon toveren, dan had ik dat gedaan. Maar helaasch, mijn naam is geen Harry Potter
Ja, het ging weer van een leien dakjequote:Op donderdag 29 april 2010 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En djayzz, toch hebben we sex in het topic gekregen
Paar pillen hier en daar
De drie musketiers?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier nog 1.![]()
Volgens mij komt dit ook uit een serie. Kan ff niet bedenken welke.
Weinig natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Thanks, wat moet ik toch zonder je !
Jawel, maar die doet het nietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen toverstaf.
Waarom zou ik daar heen gaanquote:
ik ook niet.. maar die beelden zijn niet weg te krijgenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier nog 1.![]()
Volgens mij komt dit ook uit een serie. Kan ff niet bedenken welke.
en ook met jou praat ik niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |