hihi, met jou praat ik niet meerquote:
I hope soquote:
DerUberMensch haalt er zo wel ff 1 voor je.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
Het is wel een goed excuus om op te staan. Ik heb wel zin in aardbeienslof van Oonk
Ik PM je mijn adres wel even.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef Belsezar het volgende:
Heb hier zon pakje van 4 liggen, ooit eens gehad van een pillenhandelaar. Ik ben toch angstig voor dat spul hehe.
Jij hebt géén idee wat wij allemaal hebben moeten doorstaan om deze Oonk waardebon te krijgen...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een goed excuus om op te staan. Ik heb wel zin in aardbeienslof van Oonk
verdeel ze, geniet er samen van, maak geen ruziequote:
Ik ga zo... even wachten tot Der Rudi weg is...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
DerUberMensch haalt er zo wel ff 1 voor je.
[..]
Ik PM je mijn adres wel even.
Neuh, anders was mijn hart al wel geklapt met alle andere rotzooiquote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je geen hartkwalen hebt kan je het gerust nemen hoor, stuur ze anders maar op.
Ahh, wanneer?quote:
Check. Hardop lachen is dodelijk hier.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef DerUberMensch het volgende:
Ik ga zo... even wachten tot Der Rudi weg is...
Geniet er samen van?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verdeel ze, geniet er samen van, maak geen ruzie
Volgens mij gaat dit héél lang duren...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. Hardop lachen is dodelijk hier..
behoorde tot de optiesquote:
Ga het me even vertellen dan. Ik houd van leed ende vermaeckquote:Op donderdag 29 april 2010 15:56 schreef DerUberMensch het volgende:
[..]
Jij hebt géén idee wat wij allemaal hebben moeten doorstaan om deze Oonk waardebon te krijgen...
Kweenie. Maar plek weet ik welquote:
Zei ik dat?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je iets tegen een paar mannen met een stijve ofzo.
Dus ik kan wel thuis blijven?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. Hardop lachen is dodelijk hier..
En als ze vol schieten van gevoel en herinneringen pak jij snel de bon natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga het me even vertellen dan. Ik houd van leed ende vermaeck
en garde!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je iets tegen een paar mannen met een stijve ofzo.
Hij is naar de W.C. Maar we kregen het van onze NR1 klager/beller. Hij belt zo vaak dat hij een eigen klachtengroep in ons helpdeskpakket kreeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
Ga het me even vertellen dan. Ik houd van leed ende vermaeck
Das al de helft, gaat de goede kant opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |