inderdaad, meer kutpolitiekquote:
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijnquote:
vakkenvuller?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijn
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjesquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijn
Daar heb je snelkassa's voor.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjes
Mensen laten mij meestal wel voor dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjes
niet overalquote:
Komt door je mooie ogen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen laten mij meestal wel voor dan.
zou ik ook doenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vrouw van de baas.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wie heb je daarvoor moeten bevredigen?
Zo'n lief schattig klein meisje laat iedereen wel voorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de grote steden wel.quote:
nee teminste bij ons op et plein nog nietquote:
Die is zeker niiiiiiice te noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is zeker niiiiiiice te noemen.
Nu ben ik het toch eens met naat mijn maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |