idd beetje vragen naar domme antwoorden zo..quote:Op donderdag 29 april 2010 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
volgens mij is het een officieele feestdag, dus geen post zover ik weet.
zaterdag 1 mei wel mag ik hopen? Want anders 2,3 en 4 mei niet..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef xxiessiexx het volgende:
Oh en op bevrijdingsdag ook geen post
Ja zaterdag wel en 3 en 4 mei ook hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zaterdag 1 mei wel mag ik hopen? Want anders 2,3 en 4 mei niet..
3 mei wordt, volgens de folder die ik hier heb, niet bezorgd. Post je iets op 3 mei, dan wordt het op 6 mei bezorgd, 4 mei komt op 8 mei aan..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja zaterdag wel en 3 en 4 mei ook hoor
oja 4 welquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja zaterdag wel en 3 en 4 mei ook hoor
Wat voor folder is dat dan, want bij normale verzending hoort het de volgende dag in huis te zijn. En wat nou "flink deel van volgende week"quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef John5 het volgende:
Hoe komt TNT er trouwens bij om morgen en een flink deel van volgende week niet te werken? Dat een doorsnee brief 2 dagen later aankomt is nog tot daaraan toe, maar bestellingen die een halve week blijven liggen is minder.
Het zijn net ambtenaren..
[..]
3 mei wordt, volgens de folder die ik hier heb, niet bezorgd. Post je iets op 3 mei, dan wordt het op 6 mei bezorgd, 4 mei komt op 8 mei aan..(bij gewone basic verzending)
Nee op zondag zijn ook buslichtingen. Omdat de meeste bedrijven op zondag dicht zijn komt daar geen post van binnen, dus vandaar dat er op maandag altijd heel weinig post is. Maar ik bezorg op maandag dus wel gewoon brieven en verjaardagskaarten etc.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oja 4 wel
Maar 3 is maandag, dan is er toch alleen bussiness post of overlijdenspost iirc.
De folder "Uw post op tijd bezord rondom de feestdagen".. Apart dat jij alleen 5 mei vrij bent, dit zegt het tabelletje over volgende week:quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat voor folder is dat dan, want bij normale verzending hoort het de volgende dag in huis te zijn. En wat nou "flink deel van volgende week"Ben alleen 5 mei vrij.
Is dat misschien dan de pakketservice?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:48 schreef John5 het volgende:
[..]
De folder "Uw post op tijd bezord rondom de feestdagen".. Apart dat jij alleen 5 mei vrij bent, dit zegt het tabelletje over volgende week:
28 april bezorgd op 1 mei
29 april op 4 mei
3 mei op 6 mei
4 mei op 8 mei
Het sneue is nog dat normale post die op maandag word verstuurd donderdag pas wordt bezorgd, terwijl er dinsdag wel post van de week ervoor wordt bezorgd.
En de week erna is het gek genoeg net zo erg..
Huh? Hoe moet ik dit nou lezen? Betekent dit dat de post voor mij nu dinsdag komt?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef xxiessiexx het volgende:
Ah ja ik zie die folder al, ik zit zelf in die 24-uurs tabel![]()
![]()
http://www.tntpost.nl/voo(...)adr_tcm44-498170.pdf
Als het onder Basic valt blijkbaar wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Huh? Hoe moet ik dit nou lezen? Betekent dit dat de post voor mij nu dinsdag komt?
Ik weet niet hoe jij de tabel leest maar de post die woensdag in de bus is gegooid komt donderdag aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef John5 het volgende:
Zag hem net ook hier: http://www.tntpost.nl/voo(...)eestdagen/index.aspx
Dat post die gisteren op de bus is gegooid pas op zaterdag aankomt is compleet van de pot gerukt. TNT kun je ook al geen professionele dienstverlener noemen, winkels etc zijn gewoon open, maar half TNT ligt op z'n gat. Dat ze maar snel worden ingehaald door een betere concurrent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |