Dat wist ik niequote:Op donderdag 29 april 2010 14:21 schreef Socios het volgende:
De brandstofmeter staat altijd op z´n laagst als de motor uit is.
Dan had ´ie beter nog een paar duizend kilometer kunnen rijden en ´m dan als hagelnieuw verkopen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:23 schreef _Michiel_ het volgende:
De teller is niet al een keer rond geweest?
Dat is mij niet bekend. Hij rijdt in ieder geval nog prima, dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:23 schreef _Michiel_ het volgende:
De teller is niet al een keer rond geweest?
quote:
Omdat er een laag getal op de teller staat wil nog niet zeggen dat er niet mee is gereden. Volgens mij kun je ook de APK beurten opvragen bij de RDW. Daar in nemen ze geloof ik dat ook op.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan had ´ie beter nog een paar duizend kilometer kunnen rijden en ´m dan als hagelnieuw verkopen.
Onder de motorkap moet het ook staan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Omdat er een laag getal op de teller staat wil nog niet zeggen dat er niet mee is gereden. Volgens mij kun je ook de APK beurten opvragen bij de RDW. Daar in nemen ze geloof ik dat ook op.
Dat wist ik niet dat dat daar te vinden is. Ik zal hier even naar gaan kijken.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Onder de motorkap moet het ook staan.
Als TS niet stiekem dat papiertje heeft weggehaald ..
1 van mijn 1e auto's.... onverwoestbaar die motorblokjesquote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef robertzone het volgende:
Als het goed is staat er aangegeven wanneer de distributie vervangen is. Gele sticker op de distributiekap zelf of op de binnenkant van de motorkap.
Verder , leuke beginnersauto's.. Heb er zelf 2gehad en hebben me nooit laten staan in 2keer 2jaar tijd.
Distributieriem is vervangen op 81900 km.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef robertzone het volgende:
Als het goed is staat er aangegeven wanneer de distributie vervangen is. Gele sticker op de distributiekap zelf of op de binnenkant van de motorkap.
Dat is geen probleem hoor, ik heb de tijdquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:40 schreef styliste het volgende:
ik heb wel echt serieuze interesse maar waarschijnlijk pas aan het eind vd maand geld om m eventueel over te nemen..
Met speakers, maar niet de speakers die op de foto staan. Deze andere speakers zaten voorheen al in de auto, maar ik heb ze vervangen voor de speakers die nu in de auto zitten omdat deze van hogere kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:52 schreef bijderechter het volgende:
Wordt ie afgeleverd met die speakers of met twee gaten in de hoedenplank?
Misschien interesse, nog even over nadenken...
Ik heb hem sinds begin maart vorig jaar, zie ook de gegevens die ik in de startpost heb neergezet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:46 schreef sjonwa het volgende:
hoelang ben je al in het bezit van deze wagen
ik heb em wel is zien staan in mill daar in goede staat zeker![]()
gr
Je bedoelt als je met 80 km/uur achter een vrachtwaggel gaat kleven rijdt hij 1: 33quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Slayage het volgende: Op de snelweg verbruikt ie haast niets, als je em uiteraard niet al te veel pusht.
dan nemen de kabouters de motor overquote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je bedoelt als je met 80 km/uur achter een vrachtwaggel gaat kleven rijdt hij 1: 33
Zoiets :p Gewoon tussen de 90 en 100 rijden en je komt best ver met een tank. Vraag me niet hoe ver precies :pquote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je bedoelt als je met 80 km/uur achter een vrachtwaggel gaat kleven rijdt hij 1: 33
Op www.vwe.nl kan je dat allemaal opzoekenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
mooie print van die voertuiggegevens
Waar haal je die vandaan
Bij de RDW krijg je niet de wegenbelasting te zien en de tijdsduur
Zou je niet verwachten, maar dat deed ie toch wel op de Autobahn. Ga ik ook niet meer doen, want dan verbruikt hij wel ineens als een gek en da's zonde van de auto sowieso.quote:
Bied je dat nou inclusief de boodschappentas en dekenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:02 schreef dirkmeister het volgende:
375 euro
ja, die zet ik dan weer op fokquote:Op zondag 2 mei 2010 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bied je dat nou inclusief de boodschappentas en deken
Genoteerdquote:
ik heb wel een audi 80 te ruil?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef Fom het volgende:
[..]
Genoteerd![]()
Als iemand een mooie Peugeot 206 XS, XR of GTI heeft óf een Opel Vectra B Station (in goede staat) en deze wil verkopen en dan deze auto van mij wil overnemen wil ik dat ook nog in overweging nemen. Uiteraard met bijbetaling van mijn kant.
Volgende week donderdagmiddag, had ik een beetje fout verkeerd neergezet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef guitarist het volgende:
Hoezo kick? Je zou hem gistermiddag weg doen toch?
Pm gestuurd.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:03 schreef Robin.S het volgende:
600 euro bied ik. Wel wens in voordat ik hem koop, mocht je mijn bod accepteren, een klein proefritje te maken.
Voor een goed bod krijg je ze er bijquote:Op maandag 10 mei 2010 14:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boodschappentas en deken achterin worden ook verkocht
Als die verkocht waren had ik het wel verteld hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
De-is-de-boodschappentas-en-deken-er-nog-vraag
En zijn die dingen ook verkochtquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef Fom het volgende:
Als die verkocht waren had ik het wel verteld hoor![]()
Nee die heb ik gehouden, als je ze wil kopen verwacht ik wel een bod hea, je zit nu al zolang m'n topic te stalkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En zijn die dingen ook verkocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |