Jij ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik Haarlem uiteraard.![]()
Weekend! Have fun iedereen
Babe!quote:
Fijn weekend!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
Ik Haarlem uiteraard.![]()
Weekend! Have fun iedereen
Hierquote:
Ik vraag het maar!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, nee jongedame. Daar doelde ik met die opmerking niet over.
En denk maar niet dat ik nu nog op een meet kom natuurlijk
Weer lekker op de motor geweest met het mooie weer?quote:
Dus ik ben gewoon een instrument!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag het maar!
Nah ja, het ging mij erom dat Ang3l naar een meet komt. Jou heb ik al eens gezien.
Ja vanmorgen naar mijn ouders. En een stukje binnendoorquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer lekker op de motor geweest met het mooie weer?
Teknoooooooowquote:
Komen de boetes al binnen?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vanmorgen naar mijn ouders. En een stukje binnendoor
Heerlijk
[..]
Teknoooooooow![]()
mja, ben wel altijd als laatste aan de beurt met een hoop gezeurquote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een luxe! Niet dat ik ver moet, want die zit hier om de hoek.
Angel zou met mij meegaan, als ik naar een meet zou gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, het ging mij erom dat Ang3l naar een meet komt.
jij?quote:
Yup, ik heb je gebruikt.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus ik ben gewoon een instrument!
Ik ben diep maar dan ook werkelijk diep beledigd! Je moet je schamen zeg ik je!
Een knuffeltijger en een ballon in de vorm van een zonnetjequote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, ik heb je gebruikt.![]()
Ik heb je nooit willen beledigen! Ik kleur rood van schaamte en zou het graag goedmaken. Maar kweet niet hoe.![]()
Ja, toen jij erbij was heb ik me ingehouden.quote:
onmogelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Belsezar het volgende:
Wtf
Man drinkt en eet al 70 jaar niets
Van de auto jaquote:
Nou aangezien Techno zich al heeft opgeworpen als ang3l meenemer zal ik het je vergevenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, ik heb je gebruikt.![]()
Ik heb je nooit willen beledigen! Ik kleur rood van schaamte en zou het graag goedmaken. Maar kweet niet hoe.![]()
oja, bange poepert als ik ben natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, toen jij erbij was heb ik me ingehouden.
Hij drinkt anders wel elixers... dus tjaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Belsezar het volgende:
Wtf
Man drinkt en eet al 70 jaar niets
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de auto ja
Net niemand gezien
En dat stukje kon je best 120 rijden!!! Ookal mag je er maar 70
Hoe wist je dat ik daaraan dacht?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een knuffeltijger en een ballon in de vorm van een zonnetje
En zo begint hetquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de auto ja
Net niemand gezien
En dat stukje kon je best 120 rijden!!! Ookal mag je er maar 70
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een knuffeltijger en een ballon in de vorm van een zonnetje
Jeej!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou aangezien Techno zich al heeft opgeworpen als ang3l meenemer zal ik het je vergeven
en dan nog 3 kwartier doen over zo'n klotestukjequote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Ik rijd alleen (veel) te hard op snelwegen
Nee, maar sowieso rij ik alleen te hard als ik alleen ben. Ga geen anderen met mogelijke gevaren opzadelenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, bange poepert als ik ben natuurlijk
Cause I'm goodquote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik daaraan dacht?
Zijn er al plannen voor een nieuwe meet dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef vencodark het volgende:
Jeej!![]()
Kan ik vanavond weer rustig slapen.
Jezelf ook niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso rij ik alleen te hard als ik alleen ben. Ga geen anderen met mogelijke gevaren opzadelen
nou... volgende keer doe je je best maar..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso rij ik alleen te hard als ik alleen ben. Ga geen anderen met mogelijke gevaren opzadelen
okquote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou... volgende keer doe je je best maar..
Begint haast eng te worden, is wel erg goed.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Zijn er al plannen voor een nieuwe meet dan?
want ook al zit je alleen, dan nog zadel je anderen met gevaren opquote:
Jajaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want ook al zit je alleen, dan nog zadel je anderen met gevaren op
Oeh, oeh oeh!!quote:
Ach je trekt zo lekker rap op met de motor.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Ik rijd alleen (veel) te hard op snelwegen
Uhhu.. Nu gaat hubbie 25 mei circuit rijden en ik ga mee om te kijken.quote:
Den Bosch? Oeh dat ik qua afstand een keer lekker te doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oeh, oeh oeh!!
in dat ene cafe in Den Bosch
of niet Djayzz??
Mijn nieuwe auto zit ook een stuk vlugger aan de 180 dan mijn vorigequote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je trekt zo lekker rap op met de motor.
Je zit er zo
Ja... en een barman waar je gelijk verliefd op wordtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Den Bosch? Oeh dat ik qua afstand een keer lekker te doen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Den Bosch? Oeh dat ik qua afstand een keer lekker te doen.
En zo snel word jij niet verliefd...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja... en een barman waar je gelijk verliefd op wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |