Ja, dat krijg ik als ik op die link klik..quote:
Seriously?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik als ik op die link klik..
daar wordt ik naartoe gelinkt http://english-61925045732.spampoison.com/quote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Seriously?Screenshot bitte
zit je mobiel te internetten?
Nee hij heeft die complete tekst net verzonnen.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hij heeft die complete tekst net verzonnen.
Mocht het wel zo zijn dan doet hij het verkeerde werk
Ik niet, volgens mij zitten er veel spinnen in je computer.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik als ik op die link klik..
Hij is wegquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
* wacht met spanning op Ang3l's antwoord.
Hij staat naar buiten te kijken, maar ik sta er nog nietquote:
toch jammerquote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
In theorie is het nu vrijdagmiddag omdat het morgen geen echte werkdag is.![]()
Mijn punt? Het gaat niet eens over seks!It's a miracle.
Het is vast de stilte voor de storm.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
Omdat je niet hoeft te werken is het niet opeens vrijdag.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
Nu is de vraag, wat ga jij daaraan doen vencotje?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
Nou venco, snij eens een sexueel getint onderwerp aan, kom op !quote:
Sommige hebben die gedachte nodig Godtje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je niet hoeft te werken is het niet opeens vrijdag.
denk je?quote:
In theorie!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
I've got nothing. Ik hoopte jullie aan te sporen op een boeiender onderwerp over te gaan dan de spiderblog van dingetje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu is de vraag, wat ga jij daaraan doen vencotje?
Nee, want dat zou betekenen dat het overmorgen zondag is en dat ik zondag weer moet gaan werken!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef Godtje het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige hebben die gedachte nodig Godtje.
Ook niet in theorie.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
In theorie!
[..]
I've got nothing. Ik hoopte jullie aan te sporen op een boeiender onderwerp over te gaan dan de spiderblog van dingetje.
In theorie zal het op donderdagmiddag ook nooit vrijdagmiddag zijn.quote:
Maak het nog ingewikkelderquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, want dat zou betekenen dat het overmorgen zondag is en dat ik zondag weer moet gaan werken!
Je neemt het soms zo serieus.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom?Als ik op donderdag zin heb om te drinken of om over seks te praten dan doe ik dat op die dag.
En jij ook al.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In theorie zal het op donderdagmiddag ook nooit vrijdagmiddag zijn.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hij heeft die complete tekst net verzonnen.
Mocht het wel zo zijn dan doet hij het verkeerde werk
Mannen werken op incentive basis! Ze zijn per definitie lui.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
In theorie!
[..]
I've got nothing. Ik hoopte jullie aan te sporen op een boeiender onderwerp over te gaan dan de spiderblog van dingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen werken op incentive basis! Ze zijn per definitie lui.
Maar ik zal helpen:Wat moet ik met lekkere strandbabes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdsverschil kan daar wel voor zorgenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In theorie zal het op donderdagmiddag ook nooit vrijdagmiddag zijn.
Ook niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijdsverschil kan daar wel voor zorgen
Ok ok ik zoek wel een johnny depp op voor je, zuchtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet ik met lekkere strandbabes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
doe er dan maar wat aanquote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Moet gewoon wel, dit kan gewoon niet langer.
Die gaat altijd even hard.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
De tijd kruipt...niet normaal.
Groetjes,
Krea.
Niet? Ik dacht van wel, weer wat geleerdquote:
doe het nietquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik zal het erover hebben met m'n kapster.
Ik ook volgende weekquote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Godtje het volgende:
De kapper die moet ik ook nog bellen voor een afspraak!
alleen punten toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hey traantjes, ik heb het knopje gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |