Hele fijne serie om naar te kijken, lekker veel kleur en veel sfeer in de foto's. Normaal gesproken ben ik niet zo van de portretten enzo, maar deze foto's zijn voor mij toch boeiend genoeg om de aandacht best lang vast te houden

#1 - Mooie compositie, silhouet van de boom steekt mooi af tegen de lucht. wel vind ik hem niet echt bij de rest van de foto's passen, die meer op de mensen gericht lijkt te zijn.
#2 - Lekker dynamische foto, superveel te zien. Jammer van die man links in de hoek, die zou ik eraf gesneden hebben.
#3 - TOffe foto, gaaf onderwerp.
#4 - Mooie kleuren, jammer dat de vrouw er net niet helemaal opstaat.
#5 - Ook hier toffe kleuren. Scherptediepte is ook ok.
#6 - Dynamische foto door de rijdende brommer links. Maar voor het mooie vind ik de scherpe man iets te ver weg.
#7 - Niet zo heel boeiend, dof is wel fijn.
#8 - Mooie foto, die gezichtsuitdrukkingen
#9 - Lekker veel te zien hier.
#10 - Een van de beste van de serie, lekker lege boel.
#11 - Deze vind ik niks, veels te donker.
#12 - Is wel aardig, meer ook niet. achtergrond is iets te 'heiig'
#13 - Mooie kleuren, contrast is erg mooi. jammer dat hij net niet wat meer deze kant op kijkt.
#14 - past net zoals 1 niet bij de serie, daardoor valt hij een beetje in het niet bij de rest. op zich wel een lekkere simplistische foto.
#15 - Volgens mij is dit best een moeilijke foto om te maken, omdat het best donker is. knap gedaan!
#16 - Gave actiefoto

#17 - boeit niet zo, is voor mij een typische kinderfoto
#18 - Mooie kleuren, die gezichtsuitdrukkingen weer

Al met al mooie serie, alleen vind ik het een beetje heel erg veel foto's voor een showcase. Er zitten naar mijn idee een paar tussen die er best tussenuit hadden gelaten mogen worden.