Kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:25 schreef NeeEcht het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Lekker gegeten en dan flink moeten schijten
Er zit ook papier in de pot, blinde.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef Repeat het volgende:
Heb je nou met je vieze reet foto's staan maken of veeg je echt maar met één velletje
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef Repeat het volgende:
Heb je nou met je vieze reet foto's staan maken of veeg je echt maar met één velletje
Ik heb net hiervoor nog saté gegeten, ben blij dat die er al in zit!quote:
misschien is het gewoon satesausquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef steengoed het volgende:
Zo grote warme flats kan niet menselijk zijn!
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef cherrycoke het volgende:
GADVERDAMME dit is echt te smerig voor woorden je eigen kak fotograferen ben je wel helemaal 100%
Ik denk een baguette bij de Subway in Heerenveenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Heej metaalmannetje. Wat ga je eten?
Kom op man. Wees even reeel.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef cherrycoke het volgende:
GADVERDAMME dit is echt te smerig voor woorden je eigen kak fotograferen ben je wel helemaal 100%
Lekker. Met wat er op?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik denk een baguette bij de Subway in Heerenveen
ik heb een heel fotoboek in de schappen met me schijt van de afgelopen 15 jaar.. laat ik latijd zien als ik allochtonen op visite krijg.. gelukkig heb ik het nog nooit hoeven tonenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Kom op man. Wees even reeel.
We hebben -allemaal- wel eens tussen de benen gekeken en gedacht: naaaaahhhhh, het is dat ik het niet echt durf en ik heb geen zin om een camera te halen.... maar met deze hoop zou posten dan zou ik eindelijk respect krijgen van m'n KLB matties.
Vingers wie dat wel eens heeft gedacht?
*vinger opsteekt*
iets met veel vleesquote:Op donderdag 29 april 2010 13:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekker. Met wat er op?
En wat ga je erbij drinken?
ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb een heel fotoboek in de schappen.. laat ik latijd zien als ik allochtonen op visite krijg.. gelukkig heb ik het nog nooit hoeven tonen
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ze ff achter een spoiler gezet, damn.
Thanks, moet lachen om dit topic maar hoef niet elke keer die vlaai te zien.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ze ff achter een spoiler gezet, damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |