he bahquote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
gaarne!
ik heb een muggenbult op mijn tiet en nu heb ik zo erg gekrabt dat ik een blauwe plek heb
onbewust maak je een hele grappige opmerkingquote:Op donderdag 29 april 2010 11:01 schreef flexoo het volgende:
[..]
he bahdie mug had de nacht van zijn leven
Hoop dat het een beetje onder op je tiet zitquote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
gaarne!
ik heb een muggenbult op mijn tiet en nu heb ik zo erg gekrabt dat ik een blauwe plek heb
Nee, het zit zo'n beetje op mijn decollete, dus dat wordt een hoog uitgesneden shirt aan morgenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoop dat het een beetje onder op je tiet zit
koltruiquote:Op donderdag 29 april 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het zit zo'n beetje op mijn decollete, dus dat wordt een hoog uitgesneden shirt aan morgen
mijn thuiskantoorquote:
Kindjes vinden dat niet eng, grote mannen vinden dat veel engerquote:Op donderdag 29 april 2010 11:14 schreef FUFR het volgende:
en zo hoort het ook, je hoeft die kindjes morgen niet bang te maken met you borstens.
jee, doe het een andere keer.quote:
nope...ik zal het nog erger voor je maken...het is glasvezelbehangquote:Op donderdag 29 april 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BehangOf is de muur niet gestuct?
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens een cross-trainer gekocht, vanavond halen.
gaat goed met 'bewegen' heb ook het idee dat ik me een stuk fitter voel daardoor.
Oh, maar dan is het goedquote:Op donderdag 29 april 2010 11:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope...ik zal het nog erger voor je maken...het is glasvezelbehang
en daar komt dan weer muurverf overheen
nu heb ik 3 dagen de tijd om lekker rustig alles in 1x goed te krijgen, morgen dat spul behangen, zaterdag schilderen, zondag bureau maken/inrichten etcquote:Op donderdag 29 april 2010 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jee, doe het een andere keer.
heb je een keer een dag vrij, een dag waarop het meestal gezellig is in de stad en zelfs in Helliemond.. gaat ie lul de behanger spelen.
er zit nu behang op de muur...het bouwbehang wat er in '81 opgeplakt isquote:
Precies, je gebruikt heel veel spieren lekker voor de tv.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik de ruimte er voor had wilde ik ook wel zo'n ding... op de sportschool stond ik daar vaak wel een uur op, en ondertussen een beetje naar laffe soaps kijken![]()
sluit goed aan op je zumba lessenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens een cross-trainer gekocht, vanavond halen.
gaat goed met 'bewegen' heb ook het idee dat ik me een stuk fitter voel daardoor.
Mijn ouders hebben ook zo'n ding, samen met een fiets, en mn vader doet dat echt 3x per week ofzo. Tvtje erbij met Digitenne en hij vermaakt zich welquote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, je gebruikt heel veel spieren lekker voor de tv.
voor 50 euri gekocht via MP, ben benieuwd.
Moet echt zeggen dat het steeds leuker wordt naarmate je het langer kan uithouden.
Zweten als een rund, daarna lekker onder de douche en dan voel je je zo voldaan.
Echt nooit gedacht dat ik zoiets leuks zou gaan vinden.
Ik heb niets bij mijn fietstrainerquote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook zo'n ding, samen met een fiets, en mn vader doet dat echt 3x per week ofzo. Tvtje erbij met Digitenne en hij vermaakt zich wel
Ik moet bij de fysio alleen krachttraining doen, maar heb nu niet het idee dat ik daar veel fitter van word ofzo..
*rilquote:Op donderdag 29 april 2010 11:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope...ik zal het nog erger voor je maken...het is glasvezelbehang
en daar komt dan weer muurverf overheen
Ik ga niet eerst die muren (laten) stucen etc...quote:
Dat scheelt al weer.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga niet eerst die muren (laten) stucen etc...![]()
het is een werkplek, geen huiskamer
Niks mis met glasvezelbehang hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga niet eerst die muren (laten) stucen etc...![]()
het is een werkplek, geen huiskamer
als je er daarna maar overheen schildert niet neequote:Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niks mis met glasvezelbehang hoor.
En wie is het uberhaupt?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef -moppie- het volgende:
De meest sexy vrouw ter wereld doet me op deze foto een beetje aan Micheal J. denken.
[ afbeelding ]
Cheryl Cole denk ik?quote:
ik word best een beetje wild van vrouwen met een mooie tattoo (japanse bloesem bijvoorbeeld) maar ditquote:
Foto rechts: tramp stamp.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook die ja, maar aan de andere kant heeft ie zich daar alleen zelluf mee.
Juup die lacht in zijn vuistje omdat hij niks gaat doen en hij weet dat de voorspelling voor morgen, regen is.
* walgquote:
ik zie ook graag een japanse bloesem maar tattoo's vind ikquote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik word best een beetje wild van vrouwen met een mooie tattoo (japanse bloesem bijvoorbeeld) maar dit
schaam je.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, voor tien euro een oranje polo + baseballcap gehaald bij de textieldrukkerij
Gewone oranje shirtjes 2 euro, ideaal voor evenementen, kunt ze na gebruik zonder schroom wegtiefen
Om onze half-duitse königing te eren natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodat er goed veel behanglijm op komt en je hem wel weg MOET gooien?
Ach so!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Om onze half-duitse königing te eren natuurlijk
Nee ik heb meelij met de mensen die dat grote oranje vlak gaan aanzien als een dekzeilquote:Op donderdag 29 april 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bentg gewoon jaloers op mijn meuje oranje
*stiekeme loller*quote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee ik heb meelij met de mensen die dat grote oranje vlak gaan aanzien als een dekzeil
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee ik heb meelij met de mensen die dat grote oranje vlak gaan aanzien als een dekzeil
ja ik!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:50 schreef Inu het volgende:
Net drie doosjes Pickwick gekocht en nu kan ik lekker zo'n verwenarrangement gaan doen samen met iemand voor de helft van de prijs
quote:
body to body?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Plek is al bezetWeet alleen nog niet of ik ook de massage erbij doe of niet... Kost 30 euro pp extra...
ja hee, ik was urst.quote:
tuurlijk massage is lekkerquote:Op donderdag 29 april 2010 13:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Plek is al bezetWeet alleen nog niet of ik ook de massage erbij doe of niet... Kost 30 euro pp extra...
Moet ik wel nog een extra doosje thee halenquote:
ja dat vind ik dus niks he. wordt bij ons ook wel eens aangeboden, maar werk is werk. ik mot dat pas na werktijd. Ik hou er trouwens niet zo van als vreemden mij masseren..quote:Op donderdag 29 april 2010 13:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet ik wel nog een extra doosje thee halen
Ik heb op mn werk om de week een stoelmassage, dat is heerlijk
Oh, maar het is maar 10 minuten... En je houdt je kleren aanquote:Op donderdag 29 april 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus niks he. wordt bij ons ook wel eens aangeboden, maar werk is werk. ik mot dat pas na werktijd. Ik hou er trouwens niet zo van als vreemden mij masseren..
quote:
ja ik snap dat ik niet in mn blote pielemuis op kantoor gemasseerd word, maar vreemde vrouwens aan mijn lijf wil ik niet. In een Turke Hammam wel natuurlijk, dan dragen ze zelf ook een bikiniquote:Op donderdag 29 april 2010 13:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar het is maar 10 minuten... En je houdt je kleren aan
Bij ons is het echt een grote grove man en dan masseert ie heel zacht
buiten de lijntjes!!quote:
ik zou het haar ook nog oranje vervenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ja, dat wordt zo nog schoongemaakt als alles droog is
Vandaar hier de keus tussen man of vrouwquote:Op donderdag 29 april 2010 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ik snap dat ik niet in mn blote pielemuis op kantoor gemasseerd word, maar vreemde vrouwens aan mijn lijf wil ik niet. In een Turke Hammam wel natuurlijk, dan dragen ze zelf ook een bikini
Zie je toch niet onder een oranje petquote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou het haar ook nog oranje verven
sorry voor mijn onduidelijkheid, ook vreemde mannen komen niet aan mijn lijf.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Vandaar hier de keus tussen man of vrouw
Maar wie doet je dan masseren?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry voor mijn onduidelijkheid, ook vreemde mannen komen niet aan mijn lijf.
We zijn hier niet op parking Vaarle of hoe dat ook heet halverwege Helliemond
jah!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
mijn nieuwe polo ruikt naar rook, net als de pet.
Ik vermoed dat er in die winkel gerookt word door het personeel.
Zal ik ze aanklagen?
mijn vrouw of een bekende vriendin.quote:
weet ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb jij een bekende vriendin? Ken ik der ook?
nou succes dan, en als jongleren niet lukt, vraag Nick om hulp: centrumgaia.nlquote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
*meldt* ben ook Eindhovenaar. Sinds n jaartje of twee. Vanavond lekker stappen en morgen naar het park om opnieuw een poging te wagen te leren jongleren.
En je bent blij?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
I AM FREE! FREE!![]()
Vrouw en kind gaan alleen naar Camping en laten mij alleen achter.
Niet zeker of ze voor Kdag terugkomen
Rquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
kudt. net een nieuw contract gekregen en 250 opslag.
de rotzakken, dat je dat pikt!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
hij heeft opslag, jij niet moppiequote:
ja dat weet ikquote:
wat voor contract, weer voor bepaalde tijd?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef FUFR het volgende:
Gewoon naar UWV gaan en klagen over opslag
ja toch, ook de WG moet zich aan de regels houdenquote:
eigenlijk is het best erg dat je dat normaliter niet kan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef FUFR het volgende:kan ik vanaaf binnen roken en met de voeten op tafel liggen en op de bank in slaap vallen en en en!
dat kan ik wel maar het veroorzaakt geluidsoverlastquote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
eigenlijk is het best erg dat je dat normaliter niet kan.
op zeker!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef -moppie- het volgende:
roken veroorzaakt dat niet, en die voeten ook niet, dat slapen misschien wel.
Dank! Ik leer het van mijn vriend en een vriend van hem. Die twee jongleren al lang en gaan in de zomer regelmatig in het park jongleren en vuurspugen. Dat laatste heb ik nog niet gedurfd.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou succes dan, en als jongleren niet lukt, vraag Nick om hulp: centrumgaia.nl
Uiteraard verwachten we nog alle details over waar je woont, m2, geslacht, pics en wat nog meer van belang is.
Nu komen de "pics" opmerkingen!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank! Ik leer het van mijn vriend en een vriend van hem. Die twee jongleren al lang en gaan in de zomer regelmatig in het park jongleren en vuurspugen. Dat laatste heb ik nog niet gedurfd.
Maar ik woon dus in Eindhoven sinds 2008, vlakbij t Catharinaziekenhuis in Mensfort. Ik heb daar eind 2008 een appartementje gekocht. Ik kom uit de Betuwe. Ben een mevrouwtje van 26 en ehm verder nog vragen?
oh ja, das waar.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
op zeker!
maar roken ook als Frau of nakomeling er is.
precies, ze (de mannen) willen weten wat je cupmaat is enzo...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nu komen de "pics" opmerkingen!![]()
Welkom in het ehv topic.
Iddquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies, ze (de mannen) willen weten wat je cupmaat is enzo...
Dat is natuurlijk ook belangrijk. Cup D80. Pics.... ik heb een tekening van mezelf voor jullie gemaakt:quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wees blij, beetje koelzalf erop, andere bijvullen en je hebt een prachtdecolleté voor morgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IddIk ook trouwens.
Ik heb er een cupmaat bij door die kutmug
jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank! Ik leer het van mijn vriend en een vriend van hem. Die twee jongleren al lang en gaan in de zomer regelmatig in het park jongleren en vuurspugen. Dat laatste heb ik nog niet gedurfd.
Maar ik woon dus in Eindhoven sinds 2008, vlakbij t Catharinaziekenhuis in Mensfort. Ik heb daar eind 2008 een appartementje gekocht. Ik kom uit de Betuwe. Ben een mevrouwtje van 26 en ehm verder nog vragen?
Een cupmaat extra is van 95E naar 95F voor mij hequote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wees blij, beetje koelzalf erop, andere bijvullen en je hebt een prachtdecolleté voor morgen.
goede vraag, eerst zien of ze morgen terugkomenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh ja, das waar.![]()
wat ga je dan morgen doen?
niet waar!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Een stukje voorbij de shell nog. Het is een zijstraatje van de eerste lieven de keylaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
japics!
Dus je woont bij de pisanostraat of aan de overkant bij de shell?
Niet dat ik langskom hoor.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een cupmaat extra is van 95E naar 95F voor mij he
ah die flatjes. ik woon in die wijk achter dat park, waar dat WC is platgegooid.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Een stukje voorbij de shell nog. Het is een zijstraatje van de eerste lieven de keylaan.
Mmmmm had ik even geen rekening mee gehouden, maargoed, genoeg mannen die dat gaaf vinden?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een cupmaat extra is van 95E naar 95F voor mij he
een vrouw omschrijft dat niet als D80...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook belangrijk. Cup D80. Pics.... ik heb een tekening van mezelf voor jullie gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Ja BB, de harequote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mmmmm had ik even geen rekening mee gehouden, maargoed, genoeg mannen die dat gaaf vinden?
Ja, negers!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mmmmm had ik even geen rekening mee gehouden, maargoed, genoeg mannen die dat gaaf vinden?
ho ho, niet alle mannen hequote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Inu, waarom fappen alle mannen hier altijd op jou?
Winkelcentrum platgegooid? Ik heb wat gemist. Maar jij woont dan bij dat 'uberdure bejaardenhuis'?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah die flatjes. ik woon in die wijk achter dat park, waar dat WC is platgegooid.
Wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ho ho, niet alle mannen he![]()
ik ben een nette jongen/man
BB is een witte negerquote:
Jeuj ik neem t weer veel te serieus. Maar ja ik ben toch echt n vrouw.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
een vrouw omschrijft dat niet als D80...
We hoeven ook geen maat, we vragen het wel, maar het hoeft niet
Oh die aftrekgast: gewoon negeren
eh nee?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Winkelcentrum platgegooid? Ik heb wat gemist. Maar jij woont dan bij dat 'uberdure bejaardenhuis'?
ik zag het!quote:
Leer dat hier maar meteen af. Alles is onserieus tenzij het vermeld wordtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jeuj ik neem t weer veel te serieus. Maar ja ik ben toch echt n vrouw.
Tenzij Juup.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
Leer dat hier maar meteen af. Alles is onserieus tenzij het vermeld wordt
Das best een leuk buurtje daar.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh nee?
ik woon achter de huizingalaan.
checkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
Leer dat hier maar meteen af. Alles is onserieus tenzij het vermeld wordt
inderdaad, ik woon gelukkig niet aan de kant van de Haan pomp, daar wonen tokkies.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Das best een leuk buurtje daar.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik ga weer verder met het buurthuis oranje versieren, cul8er bopperts
Vandaar dat we dus ook in ONZ zitten.quote:
Die pomp ken ik niet. Ben nog niet zo heel bekend in dit stuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, ik woon gelukkig niet aan de kant van de Haan pomp, daar wonen tokkies.
over tokkies gesproken, SQ bij de C1000 verkopen ze Tokkiesaus!
Als je het in de tuin knoeit groeien er vetzeugen in je tuin die je er nooit meer uitkrijgt?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, ik woon gelukkig niet aan de kant van de Haan pomp, daar wonen tokkies.
over tokkies gesproken, SQ bij de C1000 verkopen ze Tokkiesaus!
Naar bier en lui zweet, gok ik zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Die pomp ken ik niet. Ben nog niet zo heel bekend in dit stuk.
Hoe smaakt t?
hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoe smaakt t?
Dikke stinkerdquote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten?ik ben geen tokkie. vraag es aan levi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
ok, voor jouw beeldvorming, tegenover jouw flat ligt een stom aangelegd park wat onder water staat als het regent. Daar achter.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoe smaakt t?
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dikke stinkertBen heul geen tokkie.
stinkerd is met een D jij suriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet nog even werken, zojuist al Frau en kind uitged
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:
Maar das best nog een leuke buurt. Helemaal achterin staat die bejaardenflat trouwens. Vlak voor die sportvelden en er staat daar ook een rare minikapel die er 's avonds uitziet alsof hij uit Romeo & Juliet geplukt is.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, voor jouw beeldvorming, tegenover jouw flat ligt een stom aangelegd park wat onder water staat als het regent. Daar achter.
daar waar die bontkraagterroristen hangen?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, voor jouw beeldvorming, tegenover jouw flat ligt een stom aangelegd park wat onder water staat als het regent. Daar achter.
quoot fukker.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
stinkerd is met een D jij suri
ik moet nog even werken, zojuist al Frau en kind uitged
Nee, da's Veldhoven.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar waar die bontkraagterroristen hangen?
Nee die zitten allemaal bij mij in de wijk. Toen ik kwam kijken vond ik t een best buurtje. Huis gekocht, en toen de krant gaan lezen :Squote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die flat is 100 meter van me vandaan, ik dacht dat je Brunswijck bij het WCW bedoelde..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar das best nog een leuke buurt. Helemaal achterin staat die bejaardenflat trouwens. Vlak voor die sportvelden en er staat daar ook een rare minikapel die er 's avonds uitziet alsof hij uit Romeo & Juliet geplukt is.
ik heb daar geen last van sinds mijn actie van vorig jaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope, Amersfoortquote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat moet haast wel, het HQ van c1000 zat toch ook in Helmond?
verbetersletquote:
Ik kom er wel eens langs als ik aan t wandelen ben. De eerste keer dacht ik dat het een privecrematorium voor de bejaarden was.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
die flat is 100 meter van me vandaan, ik dacht dat je Brunswijck bij het WCW bedoelde..
Die kapel kom ik wel es met mijn dochter, die vind dat leuk
achter jou zitten er best veel ja... zeker bij het plusmarktpleinquote:Op donderdag 29 april 2010 15:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee die zitten allemaal bij mij in de wijk. Toen ik kwam kijken vond ik t een best buurtje. Huis gekocht, en toen de krant gaan lezen :S
nah, gewoon een klein kapelleke. nix bizonders.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens langs als ik aan t wandelen ben. De eerste keer dacht ik dat het een privecrematorium voor de bejaarden was.
Klopt, al vallen ze me eigenlijk nooit lastig ofzo. Ze hangen gewoon een beetje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
achter jou zitten er best veel ja... zeker bij het plusmarktplein
Deed Sadam ook aan het einde van zijn leven.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Klopt, al vallen ze me eigenlijk nooit lastig ofzo. Ze hangen gewoon een beetje.
als ik een mugje was had ik je tepel uitgezogen :3quote:Op donderdag 29 april 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het zit zo'n beetje op mijn decollete, dus dat wordt een hoog uitgesneden shirt aan morgen
Zou het een complot zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deed Sadam ook aan het einde van zijn leven.
Vast wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Zou het een complot zijn?
Snel naar c1000!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben nou dus gewoon echt nieuwsgierig naar hoe die saus smaakt.
Mijn vriend eet alles.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snel naar c1000!![]()
Maar misschien is 'ie wel ontzettend smerig...
omdat het Q-day is?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mijn vriend eet alles.
En ik heb een reden om morgen te bbq-enReview volgt!
quote:
Genoeg reden voor een bbq, ik heb nooit veel reden nodig om mijn vriend vlees te zien grillen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
ws heeft FUFFIE zich vergist en zag hij Joppiesaus staan
Makkelijke eter dan, zet hem een vette drol voor zijn neus en hij eet het op. Met Tokkiesaus natuurlijk.quote:
kun je nagaan dat het nog maar donderdagmiddag isquote:
Daarom, dubbel zo ergquote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je nagaan dat het nog maar donderdagmiddag is
ach, je hebt 1 iemand blij gemaakt vandaagquote:
Ja, ik zal die onzedelijke foto er maar eens heul snel afhalen dan he... Dat ze ff op de tieten van SQ gaan fappen ofzoquote:Op donderdag 29 april 2010 17:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach, je hebt 1 iemand blij gemaakt vandaag
met of zonder muggenbult?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik zal die onzedelijke foto er maar eens heul snel afhalen dan he... Dat ze ff op de tieten van SQ gaan fappen ofzo
quote:
Beker warme melk, ibutje en vroeg naar bed, dan komt die zin vanzelf welquote:Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef bleiblei het volgende:
Heuj.... Ik heb knallende koppijn, ben echt fokking moe en heb geen zin in morgen.
Zou maar zo kunnen. Maar hij is meer van t vlees met veel saus.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Makkelijke eter dan, zet hem een vette drol voor zijn neus en hij eet het op. Met Tokkiesaus natuurlijk.
FOTO? Waar?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik zal die onzedelijke foto er maar eens heul snel afhalen dan he... Dat ze ff op de tieten van SQ gaan fappen ofzo
niet dat ik weet. maar waar kwam je der naam tegen dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef Inu het volgende:
[..]smelt!
[..]
Beker warme melk, ibutje en vroeg naar bed, dan komt die zin vanzelf wel
Jouw zus werkt niet in Leiden of wel? Kwam net dezelfde naam tegen, maar die is op zich wel redelijk gebruikelijk...
Alleen maar gelegen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:08 schreef febster het volgende:
Ja ik leef ook nog! GIsteren heerlijk met stokbrood pesto en fles rose (en leuk meisje natuurlijk) in park gelegen, heer-luk
toen ik je lekker wijf noemde kreeg ik een klap van Juupquote:
apart dat ze na 3 breezer ineens begon te praten jaquote:
Dat is een keer wat anders dan pijpen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
apart dat ze na 3 breezer ineens begon te praten ja
Is dat hoe je moppie hebt leren kennen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is een keer wat anders dan pijpen.
Die was al 17quote:Op donderdag 29 april 2010 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dat hoe je moppie hebt leren kennen?
ojee...een occasionquote:
Glasvezelbehang is moeilijker dan gewoon behang.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:55 schreef ArTiC het volgende:
zo...50m glasvezelbehang + lijm + roller + rest van de kleine zooi die je erbij nodig hebt is ook binnen
lekker klusdagje morgen
tof, ik heb nog nooit gebehangertquote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Glasvezelbehang is moeilijker dan gewoon behang.
een overjarig model danquote:
spannund!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:06 schreef ColtZ40 het volgende:
Volgende week op gesprek bij een bedrijf (onderdeel van akzonobel) voor een vertegenwoordigers functie.
Nog ff wachten.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
spannund!
Heb je je huidige baas verteld waar ie die opslag mag stoppen?
je neemt het wel op en post het hier toch?quote:
Hij is vandaag al met een pesthumeur eerder naar huis gegaan omdat ik er een weekend over wil nadenken.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je neemt het wel op en post het hier toch?
400 opslag vragen en als ie dan eindelijk na lang onderhandelen met 350 akkoord gaat ontslag nemenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij is vandaag al met een pesthumeur eerder naar huis gegaan omdat ik er een weekend over wil nadenken.
Die 100 euro kan mij ook gestolen worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
400 opslag vragen en als ie dan eindelijk na lang onderhandelen met 350 akkoord gaat ontslag nemen
oh okay...geef je portomonee maar ff danquote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die 100 euro kan mij ook gestolen worden.
Een aanmelding voor de nieuwsbrief op mn werkquote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
niet dat ik weet. maar waar kwam je der naam tegen dan?
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben jullie smaaktv? Wil ook ook.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ben iedereen neon oranje aan het lakken
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:33 schreef Inu het volgende:
Het begon net heel hard te onweren, maar het duurde even voor de regen kwam, dus ik dacht dat er vuurwerk was
Dan zou het kunnen iddquote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja he![]()
Al is er hier wel elk jaar vuurwerk met koninginnedag...
Piemols kijken vanuit de keuken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:53 schreef Inu het volgende:
Ok, er komen een paar duizend mensen op dit dance event ding af en ze hebben wel 5 beveiligers ingehuurdEn de weg naar het water 'afgezet' met een paar losse dranghekken en een verrekte pisbak onder het keukenraam gezet
* Inu rent keihard weg
Het is echt erg met jou. Oranje bovenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:11 schreef febster het volgende:
Oranje donut, oranje sapje, en beetje NLD 1 kijken.
En een middagdutjequote:
Zuipen dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:33 schreef febster het volgende:
[..]
En een middagdutje. Nu weer wakker
.
Naah, misschien laterquote:
En ze hebben nog wel de hele binnenstad afgezetquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:53 schreef febster het volgende:
Eindhoven is weer (te) vol : http://twitter.com/politieehv
Hier is het voller...quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel de hele binnenstad afgezet.
Proef van ze. Vind het ook tof.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef bleiblei het volgende:
Hey, en dat twitpic kanaal van de pliesie vind ik wel geinig.
Ik vind het echt zo... zo... laf van die zakken. Kunnen we dat tuig niet gewoon ergens op een eilandje op de noordelijke ijszee droppen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef bleiblei het volgende:
Dit gaat ook lekker:
http://www.nu.nl/binnenla(...)iging-hooligans.html
Klootzakken
Gohquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef febster het volgende:
Aaah, absynthe maakt je dus echt heel snel dronken.
Ook zoiets ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo... zo... laf van die zakken. Kunnen we dat tuig niet gewoon ergens op een eilandje op de noordelijke ijszee droppen.Beetje feestdagen gaan verpesten.
![]()
In Amsterdam hebben ook weer grappenmakers aan de noodrem getrokken in treinen, leuk!![]()
Onvoorstelbaar dat mensen een leuke dag altijd voor anderen proberen te verpesten.
Je zegt het goed. "Hadden kunnen:, maar dat doen ze niet. Daarnaast is het fotoburo extern dus moeten ze voor elke foto betalen en daar zit juist de cruxquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef bleiblei het volgende:
Wazige shit.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)iers-en-MEbusjes.ece
Waar zou dat voor nodig zijn geweest?
En voor Feb..Why on earth pleuren ze bij elk artikel over vandaag dezelfde set foto's van drukte in de binnenstad? Lijkt mij dat ze van het ED wel meer dan 8 relevante foto's op hadden kunnen hoesten.
Smaakt het ook op tapas?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:19 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi.
Tokkiesaus is getest en goed bevonden. Is precies hetzelfde als Joppiesaus.
Goeie tijdenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:20 schreef bleiblei het volgende:
Voor het betere zomer gevoel: Fragma.
Doet me helemaal denken aan zomer 2002, dakterras aan de hoogstraat lekker inzuipen met Febster voor het stappen.
noooooit meerquote:
Oh, in Dordrechtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar was je nou met queensday? Je hebt nooit meer geantwoord namelijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |