he bahquote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
gaarne!
ik heb een muggenbult op mijn tiet en nu heb ik zo erg gekrabt dat ik een blauwe plek heb
onbewust maak je een hele grappige opmerkingquote:Op donderdag 29 april 2010 11:01 schreef flexoo het volgende:
[..]
he bahdie mug had de nacht van zijn leven
Hoop dat het een beetje onder op je tiet zitquote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
gaarne!
ik heb een muggenbult op mijn tiet en nu heb ik zo erg gekrabt dat ik een blauwe plek heb
Nee, het zit zo'n beetje op mijn decollete, dus dat wordt een hoog uitgesneden shirt aan morgenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoop dat het een beetje onder op je tiet zit
koltruiquote:Op donderdag 29 april 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het zit zo'n beetje op mijn decollete, dus dat wordt een hoog uitgesneden shirt aan morgen
mijn thuiskantoorquote:
Kindjes vinden dat niet eng, grote mannen vinden dat veel engerquote:Op donderdag 29 april 2010 11:14 schreef FUFR het volgende:
en zo hoort het ook, je hoeft die kindjes morgen niet bang te maken met you borstens.
jee, doe het een andere keer.quote:
nope...ik zal het nog erger voor je maken...het is glasvezelbehangquote:Op donderdag 29 april 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BehangOf is de muur niet gestuct?
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens een cross-trainer gekocht, vanavond halen.
gaat goed met 'bewegen' heb ook het idee dat ik me een stuk fitter voel daardoor.
Oh, maar dan is het goedquote:Op donderdag 29 april 2010 11:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope...ik zal het nog erger voor je maken...het is glasvezelbehang
en daar komt dan weer muurverf overheen
nu heb ik 3 dagen de tijd om lekker rustig alles in 1x goed te krijgen, morgen dat spul behangen, zaterdag schilderen, zondag bureau maken/inrichten etcquote:Op donderdag 29 april 2010 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jee, doe het een andere keer.
heb je een keer een dag vrij, een dag waarop het meestal gezellig is in de stad en zelfs in Helliemond.. gaat ie lul de behanger spelen.
er zit nu behang op de muur...het bouwbehang wat er in '81 opgeplakt isquote:
Precies, je gebruikt heel veel spieren lekker voor de tv.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik de ruimte er voor had wilde ik ook wel zo'n ding... op de sportschool stond ik daar vaak wel een uur op, en ondertussen een beetje naar laffe soaps kijken![]()
sluit goed aan op je zumba lessenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens een cross-trainer gekocht, vanavond halen.
gaat goed met 'bewegen' heb ook het idee dat ik me een stuk fitter voel daardoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |