Maar dan komt het bij het belastbaar inkomen, en dat zullen ze dan wel niet willen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
Sta gewoon privégebruik toe en je bent van het "probleem" af.
niet als ze prive rijdenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:ik geef ze groot gelijk, heb liever 10 zwartrijdende agenten bij me dan 10 zwartrijdende marokkanen. Die agenten grijpen nog in als er problemen zijn, van die marokkanen heb je enkel last.
Daarbij in Den Haag mogen agenten op vertoon van hun pas gewoon gratis gebruik maken van het OV
Dan nogquote:
Het probleem dat gezagsdragers niet gezagstrouw zijn? Dat wetshandhavers de wet overtreden?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
Sta gewoon privégebruik toe en je bent van het "probleem" af.
Dit vind ik wel heel bijzonderquote:De pas is alleen bedoeld voor dienders om tijdens werktijd met het openbaar vervoer snel ergens ter plaatse te zijn of om een dader aan te houden
Ik vond het ook al een bijzonderquote:
Ja hier met jansen en jansen we hebben net de tram gemist , we komen 15 minuten later op het plaats van het delict.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mutsaers, met geswinde spoed nu! De bank is overvallen en wij moeten de boef vangen! Haast je, de tram komt over twee minuten reeds!!!
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik geef ze groot gelijk, heb liever 10 zwartrijdende agenten bij me dan 10 zwartrijdende marokkanen. Die agenten grijpen nog in als er problemen zijn, van die marokkanen heb je enkel last.
Daarbij in Den Haag mogen agenten op vertoon van hun pas gewoon gratis gebruik maken van het OV
Eens. Agent ben je 24/7 dus dat komt wel goed uit.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:ik geef ze groot gelijk, heb liever 10 zwartrijdende agenten bij me dan 10 zwartrijdende marokkanen. Die agenten grijpen nog in als er problemen zijn, van die marokkanen heb je enkel last.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |