abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 10:48:50 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_80834757
http://www.webregio.nl/am(...)penbaar-vervoer.aspx

Agenten van het politiekorps blijken zelf ook zwartrijders in het openbaar vervoer. Dat meldt de Telegraaf. Agenten beschikken over een speciale GVB-politiekaarten waarmee ze tijdens werkuren gratis met tram, metro en bus rijden.

Nu blijkt dat zij in hun vrije tijd ongeoorlooofd gebruik maken van deze kaart. Hoe groot het misbruik van de kaart is, is nog onduidelijk. Het lijkt wel om aanzienlijke aantallen te gaan omdat alle executieve medewerkers beschikken over zo'n speciale kaart.De korpsleiding heeft het personeel in een interne brief gewaarschuwd voor controles.

Op de pas staat duidelijk aangegeven dat prive gebruik verboden is. De pas is alleen bedoeld voor dienders om tijdens werktijd met het openbaar vervoer snel ergens ter plaatse te zijn of om een dader aan te houden. De GVB laat weten de passen niet te controleren, omdat zij niet kunnen controleren of het personeel daar misbruik van maakt.
pi_80834922
ik geef ze groot gelijk, heb liever 10 zwartrijdende agenten bij me dan 10 zwartrijdende marokkanen. Die agenten grijpen nog in als er problemen zijn, van die marokkanen heb je enkel last.
Daarbij in Den Haag mogen agenten op vertoon van hun pas gewoon gratis gebruik maken van het OV
  donderdag 29 april 2010 @ 11:03:30 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80835265
Sta gewoon privégebruik toe en je bent van het "probleem" af.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 29 april 2010 @ 11:06:31 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_80835391
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
Maar dan komt het bij het belastbaar inkomen, en dat zullen ze dan wel niet willen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_80835520
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik geef ze groot gelijk, heb liever 10 zwartrijdende agenten bij me dan 10 zwartrijdende marokkanen. Die agenten grijpen nog in als er problemen zijn, van die marokkanen heb je enkel last.
Daarbij in Den Haag mogen agenten op vertoon van hun pas gewoon gratis gebruik maken van het OV
niet als ze prive rijden
pi_80835654
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

niet als ze prive rijden
Dan nog ookal staat de politie leiding het niet toe, de HTM controleurs doen dat wel (met toestemming van de HTM)
pi_80835986
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
Het probleem dat gezagsdragers niet gezagstrouw zijn? Dat wetshandhavers de wet overtreden?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_80836266
quote:
De pas is alleen bedoeld voor dienders om tijdens werktijd met het openbaar vervoer snel ergens ter plaatse te zijn of om een dader aan te houden
Dit vind ik wel heel bijzonder
  donderdag 29 april 2010 @ 12:45:15 #9
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80839124
Mutsaers, met geswinde spoed nu! De bank is overvallen en wij moeten de boef vangen! Haast je, de tram komt over twee minuten reeds!!!
Intelligent, but fucked up.
pi_80839178
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:30 schreef Xxerxxes het volgende:

Dit vind ik wel heel bijzonder
Ik vond het ook al een bijzonder
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80839196
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mutsaers, met geswinde spoed nu! De bank is overvallen en wij moeten de boef vangen! Haast je, de tram komt over twee minuten reeds!!!
Ja hier met jansen en jansen we hebben net de tram gemist , we komen 15 minuten later op het plaats van het delict.
pi_80839478
Volgens mij is het zo dat je 24 uur per dag politieagent bent, ook al ben je niet aan het werk. Op het moment dat er een incident zich voor doet dan ben je per direct in functie. Vandaar dat er ook zo moeilijk gedaan wordt door korpsleidingen over in privetijd blowende agenten, want die zouden een voorbeeldfunctie moeten hebben.

Ik zeg gewoon gratis laten reizen, bij een incident zullen ze gegarandeerd ingrijpen en de buschauffeur/controleurs helpen.
klik hier
pi_80839952
quote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80844136
quote:
Eens. Agent ben je 24/7 dus dat komt wel goed uit.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')