abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80834828
Egypte wordt niet door een mullah bestuurd, maar door een seculiere puppet van de VS.
Als de islamisten aan de macht zouden zijn, zouden ze dit soort mensen executeren?

Wat doet de huidige seculiere dictator? Die vergast Palestijnen:
'Egypte doodde smokkelaars met gas'

Ik vraag me af wie erger is.
pi_80834876
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:50 schreef Martin73 het volgende:
Egypte wordt niet door een mullah bestuurd, maar door een seculiere puppet van de VS.
Als de islamisten aan de macht zouden zijn, zouden ze dit soort mensen executeren?

Wat doet de huidige seculiere dictator? Die vergast Palestijnen:
'Egypte doodde smokkelaars met gas'

Ik vraag me af wie erger is.
quote:
volgens een anonieme functionaris van Hamas
'nuff said.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80835026
Respect voor de Religie Van De Vrede dames en heren!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80835088
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:48 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ah, wat lief.

Ik vraag mij af wat voor land je zou krijgen als je voor de helft (naïeve) linkse idealisten bijeen zou zetten met de andere helft (fanatieke) religieuze idealisten.
Als hij zijn familie daar heeft wonen, denk jij dan echt dat je het beter weet? Wat arrogant en ongelooflijk dom.
pi_80835144
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Amos_ het volgende:
Weer een voorbeeld van hoe religie het slechtste in mensen naar boven kan halen ...
Inderdaad...
pi_80837599
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij zijn familie daar heeft wonen, denk jij dan echt dat je het beter weet? Wat arrogant en ongelooflijk dom.
Tuurlijk weet ik het niet beter. Het feit dat ik al verschillende malen op bezoek ben geweest zegt natuurlijk niets.

Overigens ontken ik ook niet dat er gekken wonen in Egypte. Maar goed, die heb je overal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80838045
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik het niet beter. Het feit dat ik al verschillende malen op bezoek ben geweest zegt natuurlijk niets.

Overigens ontken ik ook niet dat er gekken wonen in Egypte. Maar goed, die heb je overal.
Weet ik, dat zei je hiermee ook al:
quote:
Ik beweer niet dat Egypte het summum van aardse beschavingen is. Integendeel, ik probeer de negatieve berichtgeving rond het land alleen te relativeren.
Maar sommige mensen lezen daar graag overheen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')