quote:Op donderdag 29 april 2010 10:50 schreef Martin73 het volgende:
Egypte wordt niet door een mullah bestuurd, maar door een seculiere puppet van de VS.
Als de islamisten aan de macht zouden zijn, zouden ze dit soort mensen executeren?
Wat doet de huidige seculiere dictator? Die vergast Palestijnen:
'Egypte doodde smokkelaars met gas'
Ik vraag me af wie erger is.
'nuff said.quote:volgens een anonieme functionaris van Hamas
Als hij zijn familie daar heeft wonen, denk jij dan echt dat je het beter weet? Wat arrogant en ongelooflijk dom.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:48 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ah, wat lief.
Ik vraag mij af wat voor land je zou krijgen als je voor de helft (naïeve) linkse idealisten bijeen zou zetten met de andere helft (fanatieke) religieuze idealisten.
Inderdaad...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Amos_ het volgende:
Weer een voorbeeld van hoe religie het slechtste in mensen naar boven kan halen ...
Tuurlijk weet ik het niet beter. Het feit dat ik al verschillende malen op bezoek ben geweest zegt natuurlijk niets.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij zijn familie daar heeft wonen, denk jij dan echt dat je het beter weet? Wat arrogant en ongelooflijk dom.
Weet ik, dat zei je hiermee ook al:quote:Op donderdag 29 april 2010 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik het niet beter. Het feit dat ik al verschillende malen op bezoek ben geweest zegt natuurlijk niets.
Overigens ontken ik ook niet dat er gekken wonen in Egypte. Maar goed, die heb je overal.
Maar sommige mensen lezen daar graag overheen.quote:Ik beweer niet dat Egypte het summum van aardse beschavingen is. Integendeel, ik probeer de negatieve berichtgeving rond het land alleen te relativeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |