abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:31:01 #251
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_81946671
Als je kijkt op deze site:
http://www.klinieklaurium.nl/index.asp?Id=JONOKPF0&subId=JOMQHSC0&Title=/Foto%27s-video%27s/schaamlipcorrectie:-foto%27s/

De vrouw van de laatste vagina begrijp ik, ik zou het zelf ook echt erg vinden als ik zo'n poenie zou hebben Maar die 2e, kom op man, daar was voor toch ook niks mis mee??
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:35:09 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81946965
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef solaire het volgende:

[..]

Het is geen misvormd beeld het is een ideaal beeld van hoe een vrouw eruit zou moeten zien. Niks mis met een maatje 36 met ronde billen en ronde borsten, dat ze zeldzaam zijn maakt het geen misvormd of utopisch beeld. hetzelfde gaat op voor het topic onderwerp.
Veelal toch misvormd als je kijkt naar wat ideaal zou behoren te zijn, de vrouwen zien er zelf niet eens zo in het echt uit,ze hebben vaak veel laten doen en alles wordt geretoucheerd.
Weet er zelf alles van, ben zelf fotografe en wil ook wel eens wat veranderen op aanvraag van een klant.

Het huidige ideaalbeeld is geen realistisch beeld.

klein voorbeeld, Angelina Jolie werd lange tijd als de ideale vrouw gezien, logisch, prachtig mens.
Logisch, mooi kop, volle lippen, prachtige huid, maar in het echt is het toch een stukje anders.
Nog steeds een mooie vrouw, maar niet het ideaalbeeld.

Echte armen

De film en foto arm

[ Bericht 6% gewijzigd door snakelady op 26-05-2010 22:44:48 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81949426
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef VeerEli het volgende:
http://www.klinieklaurium.nl/index.asp?Id=JONOKPF0&subId=JOMQHSC0&Title=/Foto%27s-video%27s/schaamlipcorrectie:-foto%27s/

De vrouw van de laatste vagina begrijp ik, ik zou het zelf ook echt erg vinden als ik zo'n poenie zou hebben Maar die 2e, kom op man, daar was voor toch ook niks mis mee??
De vraag is: zou die vrouw van het vierde plaatje er ook mee gezeten hebben als zoiets als schaamlipcorrectie niet bestond en niemand die zich er ooit mee bezig zou houden? Zou ze dan niet denken 'lastig met fietsen maar ik heb ook wel eens hoofdpijn en daar leef ik ook mee', en verder niets? Als het namelijk voor foto 4 wel 'geoorloofd' is, dan is het een kwestie van gradaties en wie bepaalt dan de grens?

Je maakt mij niet wijs dat als er verder een lekkere, lieve en mooie vrouw aan vast zit, zij op het moment suprême door een man die verliefd op haar is uit bed wordt geschopt wanneer hij haar schaamlippen ziet.

Godzijdank geeft de spellingchecker nog een rood kringeltje onder het woord schaamlipcorrectie, zo ingeburgerd is het begrip nog niet gelukkig
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:59:57 #254
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_81952010
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad wel ervaring mee, het grapje wat vele maken, zet er maar een steekje extra in heeft mijn vlos iets te serieus genomen, terwijl wij dat niet eens zeiden.
Ja, hier nog 1 Het was al niet echt eeeh..."uitbundig", maar daarna was het echt even zoeken.....
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:05:08 #255
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_81952274
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:24 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Elk schoonheidsideaal wordt door de meeste mensen niet gehaald. Daar is het een schoonheidsideaal voor.
Maar breng dat maar eens aan het verstand van heel veel jonge meisjes die toch al zo onzeker zijn over hun lichaam. Weer iets nieuws erbij. De tijd dat meisjes van 16 een borstvergroting kregen voor hun "sweet16" veranderd nu in schaamlipcorrectie
pi_81956108
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:50 schreef kloontjeboontje het volgende:
Even onder mijn kloonaccunt posten, vind het te persoonlijk om onder mijn gewone account met fobo en alles te posten.

Ik heb 3 jaar geleden een schaamlipcorrectie laten doen.
Mijn schaamlippen waren niet zo groot als op het plaatje onder de spoiler, ze waren denk ik 'opgefrommeld' zo'n 2 á 2,5 cm, uitgetrokken een stuk langer.
Ik had in mijn bikini's altijd een 'bobbeltje' zitten en ik voelde me er gewoon ontzettend rot bij.
Met sex moest ik ze min of meer aan de kant schuiven zodat de pik er vloeiend in kon glijden ( ) en ik vond het gewoon ontzettend lelijk en was er gewoon enorm onzeker door.
Ik ben toen naar de dokter gegaan en ben toen doorverwezen en heb me eraan laten opereren.
Het was heel bizar, je bent namelijk gewoon bij kennis en de chirurg liet de stukjes lip ook aan me zien. Was best een komisch gezicht
Toen de verdoving uit begon te werken ben ik wel echt door een hel gegaan. Wat deed dat verschrikkelijk pijn, wekenlang, maar vooral de eerste dagen waren echt vreselijk.
Je mag het niet met zeep wassen, het enige wat je kan doen is er een zacht straaltje water overheen laten gaan en plassen brand enorm.
Maar toen ik helemaal genezen was, was ik blijer dan ooit.
Ben nu 3 jaar verder en tot de dag van vandaag absoluut geen spijt van gehad. Ik zit er echt beter door in mijn vel en kan veel vrijer zijn (ben niet krampachtig bezig met bedekken als ik in bikini loop bijv.) en ik ben ook niet doorgeslagen dat ik nu ineens andere dingen ook wil laten opereren ofzo.
Dit is het enige wat ik heb laten doen en zal ook het enige blijven, en ik ben er superblij om. Ik heb het niet gedaan om hoe er door bepaalde jongens tegenaan gekeken wordt ofzo, hoewel ik me wel veel vrijer voel bij seks en makkelijker bloot loop.
Voor mij was het in elk geval wel een succes
Goed om te lezen dat het een succes was en da tje zeker geen spijt hebt.

Maar wat ik me afvraag, je hebt het over een 'bobbeltje' in je binikibroekje.
Wat vond je daar eigenlijk vervelend aan? Als mij dat toevallig op zou vallen bij een meisje in bikini, zou ik daar echt niet de gedachten bij krijgen van 'Bah je ziet een beetje de vorm van een schaamlip, wat moet dat een lap vlees zijn'. ALS het me al zou opvallen, denk ik hoogstens: 'o, je ziet een beetje de vorm'.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:52:39 #257
37769 erodome
Zweefteef
pi_81963519
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef solaire het volgende:

[..]

Het is geen misvormd beeld het is een ideaal beeld van hoe een vrouw eruit zou moeten zien. Niks mis met een maatje 36 met ronde billen en ronde borsten, dat ze zeldzaam zijn maakt het geen misvormd of utopisch beeld. hetzelfde gaat op voor het topic onderwerp.
En dit is het probleem aan dit soort voorkeuren topics, iedereen heeft een absolute voorkeur, een ideaalplaatje in zijn/haar hoofd, maar dat betekend niet dat men denkt dat iedereen maar aan dat ideaalbeeld moet voldoen en anders prut is.

Als je aan vrouwen vraagt wat voor penis ze het liefste zien zullen er ook een hoop mannen zijn die net buiten dat ideaalbeeld vallen, maar dat betekend niet dat als de dame in kwestie een jongen leuk vindt ze hem afwijst omdat hij daar niet helemaal aan dat ideaalbeeld voldoet, waarschijnlijk staat de dame in kwestie daar dan niet eens bij stil, is het gewoon geweldig door wat er aan vast zit en alle omstandigheden.

Zo is het met schaamlippen natuurlijk ook, een man kan best zeggen dat en dat plaatje vindt ik het mooiste, dat betekend dan niet dat al het andere slecht is, goor gevonden wordt of iets in die geest.
Naar alle waarschijnlijkheid staat de man in kwestie net als de vrouw in het bovenstaande stukje in het geheel niet stil bij die idealen en hoeveel het afwijkt als hij een hele leuke meid mee naar bed neemt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:59:30 #258
37769 erodome
Zweefteef
pi_81963874
quote:

Die 2de idd, waarom daarin snijden??????????
Het resultaat is echt veel minder mooi dan het was naar mijn mening.
De laatste kan ik idd wel wat begrijpen(alhoewel ik er zelf niet in had laten snijden behalve bij problemen), maar ook daar vind ik het resultaat niet echt bijster geweldig.
Ze proberen er echt van die mislukte kinderkutjes van te maken, nou ja, dat is da weer minder mijn smaak, maar als een vrouw dat zou hebben en ik zou toch al met haar te bed gaan dan zou ik ook daar niet mee zitten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_81964046
quote:

Ik kan ze allemaal geen verbetering vinden. Los van de vraag of je er iets aan zou moeten laten doen, als je er wat aan laat doen, maak er dan ook wat van. Het zal er duur genoeg voor zijn. Dit is gewoon zo min mogelijk kut overhouden want een kut is lelijk, een zo klein mogelijk eenheidsworstje tussen de benen lijkt het devies.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:02:51 #260
37769 erodome
Zweefteef
pi_81964073
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef weathergirl het volgende:

[..]

De vraag is: zou die vrouw van het vierde plaatje er ook mee gezeten hebben als zoiets als schaamlipcorrectie niet bestond en niemand die zich er ooit mee bezig zou houden? Zou ze dan niet denken 'lastig met fietsen maar ik heb ook wel eens hoofdpijn en daar leef ik ook mee', en verder niets? Als het namelijk voor foto 4 wel 'geoorloofd' is, dan is het een kwestie van gradaties en wie bepaalt dan de grens?

Je maakt mij niet wijs dat als er verder een lekkere, lieve en mooie vrouw aan vast zit, zij op het moment suprême door een man die verliefd op haar is uit bed wordt geschopt wanneer hij haar schaamlippen ziet.

Godzijdank geeft de spellingchecker nog een rood kringeltje onder het woord schaamlipcorrectie, zo ingeburgerd is het begrip nog niet gelukkig
Ik vind lichamelijke problemen hebben, dus pijn bij het fietsen, echt last bij het vrijeen(sommigen hebben lippen die de seks echt in de weg zitten, pijnlijk maken zelfs) een hele mooie grens, maar ik bepaal niets voor een ander, ik mag het ermee eens of oneens zijn en daar houdt mijn invloed (gelukkig) op.
pi_81965505
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik kan ze allemaal geen verbetering vinden.
Helemaal mee eens.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81965768
quote:

Ik vind in 3 van de vier gevallen het resultaat slechter dan het uitgangspunt. Alleen bij de eerste vind ik het resultaat beter.

Maar dan nog, ik zou geen enkel probleem hebben met een vrouw met schaamlippen als die daar afgebeeld zijn voor de operatie.

Volgens mij is dit, los van vrouwen die echt fysiek ongemak ervan ervaren, typisch iets dat de dames elkaar aanpraten.
pi_81965825
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Veelal toch misvormd als je kijkt naar wat ideaal zou behoren te zijn, de vrouwen zien er zelf niet eens zo in het echt uit,ze hebben vaak veel laten doen en alles wordt geretoucheerd.
Weet er zelf alles van, ben zelf fotografe en wil ook wel eens wat veranderen op aanvraag van een klant.

Het huidige ideaalbeeld is geen realistisch beeld.

klein voorbeeld, Angelina Jolie werd lange tijd als de ideale vrouw gezien, logisch, prachtig mens.
Logisch, mooi kop, volle lippen, prachtige huid, maar in het echt is het toch een stukje anders.
Nog steeds een mooie vrouw, maar niet het ideaalbeeld.

[ afbeelding ]

Echte armen

[ afbeelding ]

De film en foto arm

[ afbeelding ]
Mijn god! Bekende persoonlijkheden worden van hun beste zijde en in de meest aantrekkelijke poses afgebeeld!
pi_81966186
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:05 schreef childintime het volgende:

[..]

Maar breng dat maar eens aan het verstand van heel veel jonge meisjes die toch al zo onzeker zijn over hun lichaam. Weer iets nieuws erbij. De tijd dat meisjes van 16 een borstvergroting kregen voor hun "sweet16" veranderd nu in schaamlipcorrectie
Daar hebben die meisjes ouders voor en in heel extreme gevallen hebben we daar als maatschappij een medische tuchtraad of rechtbank voor.

Als je alle idiote ideeen van pubers uit hun hoofd zou moeten praten ...

Soms moet je ook gewoon 'nee dat gebeurt niet' durven zeggen.
pi_81966303
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:44 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Ik vind in 3 van de vier gevallen het resultaat slechter dan het uitgangspunt. Alleen bij de eerste vind ik het resultaat beter.

Maar dan nog, ik zou geen enkel probleem hebben met een vrouw met schaamlippen als die daar afgebeeld zijn voor de operatie.

Volgens mij is dit, los van vrouwen die echt fysiek ongemak ervan ervaren, typisch iets dat de dames elkaar aanpraten.
Ik vind het ook bullshit dat de binnenste schaamlippen niet uit mogen steken ofzo. Er is natuurlijk een grens, die laatste foto vind ik niet echt mooi bijvoorbeeld, maar het is volgens mij wel leuk speelmateriaal

Ik zou bijna willen dat mijn binnenste schaamlippen wat groter waren.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81999431
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:07 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Goed om te lezen dat het een succes was en da tje zeker geen spijt hebt.

Maar wat ik me afvraag, je hebt het over een 'bobbeltje' in je binikibroekje.
Wat vond je daar eigenlijk vervelend aan? Als mij dat toevallig op zou vallen bij een meisje in bikini, zou ik daar echt niet de gedachten bij krijgen van 'Bah je ziet een beetje de vorm van een schaamlip, wat moet dat een lap vlees zijn'. ALS het me al zou opvallen, denk ik hoogstens: 'o, je ziet een beetje de vorm'.
Het was misschien ook wel meer me eigen gevoel. Ik kreeg er een beetje een 'piemeltje' idee bij, hoe dom dat ook mag klinken..
Doordat ik het zelf had, ging ik er bij andere dames op letten, en het viel mij op dat ik bijna bij niemand een bobbel zag zitten..
Omdat ik zelf natuurlijk wist dat mijn schaamlippen groter waren dan gemiddeld, ging ik denken dat het anderen wel MOEST opvallen als ze het bij mij zouden zien..en dat gaf me dus een ontzettend rotgevoel.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:10:25 #267
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82000236
Het lijkt me best goor om als man in een soort kalkoenenlebberflieder je pik te moeten stoppen..am i right or not?
of maakt dat gewoon niets meer uit oid als een man geyl is?
Snollebolt
pi_82000662
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Het lijkt me best goor om als man in een soort kalkoenenlebberflieder je pik te moeten stoppen..am i right or not?
of maakt dat gewoon niets meer uit oid als een man geyl is?

Een wat?
pi_82000737
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:46 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Mijn god! Bekende persoonlijkheden worden van hun beste zijde en in de meest aantrekkelijke poses afgebeeld!

Joh!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:17:35 #270
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_82000751
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een wat?
ik snapte het meteen zon ding die een kalkoen aan zn nek heeft hangen, zon vies flubberig bobbelig vel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:32:31 #271
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82001793
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik snapte het meteen zon ding die een kalkoen aan zn nek heeft hangen, zon vies flubberig bobbelig vel

Snollebolt
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:33:23 #272
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82001843
Wat is sex toch goddomme goor gewoon!
ULKKKKKKKKKKK
Snollebolt
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:34:43 #274
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82001940
je zou die kalkoen zo in zijn keeltje neuken!
Ja toch?
Stel tis donker enzo?
Snollebolt
pi_82002231
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
je zou die kalkoen zo in zijn keeltje neuken!
Ja toch?
Stel tis donker enzo?

Absoluut. En slikken doet die kalkoen zonder te protesteren. Hoe geil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')