Ik denk dat het heel belangrijk is dat als je zoiets laat doen, je het voor jezelf doet en niet omdat het nou eenmaal een "modeverschijnsel" is. Als het je leven zo beinvloedt dat je je gewoon niet meer prettig en vrij kunt bewegen (in bikini bv) dan ga je zoiets overwegen. Let wel, overwegen, want het is niet niks (maar dat heb je zelf ervarenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:50 schreef kloontjeboontje het volgende:
Even onder mijn kloonaccunt posten, vind het te persoonlijk om onder mijn gewone account met fobo en alles te posten.
Ik heb 3 jaar geleden een schaamlipcorrectie laten doen.
Mijn schaamlippen waren niet zo groot als op het plaatje onder de spoiler, ze waren denk ik 'opgefrommeld' zo'n 2 á 2,5 cm, uitgetrokken een stuk langer.
Ik had in mijn bikini's altijd een 'bobbeltje' zitten en ik voelde me er gewoon ontzettend rot bij.
Met sex moest ik ze min of meer aan de kant schuiven zodat de pik er vloeiend in kon glijden () en ik vond het gewoon ontzettend lelijk en was er gewoon enorm onzeker door.
Ik ben toen naar de dokter gegaan en ben toen doorverwezen en heb me eraan laten opereren.
Het was heel bizar, je bent namelijk gewoon bij kennis en de chirurg liet de stukjes lip ook aan me zien. Was best een komisch gezicht
Toen de verdoving uit begon te werken ben ik wel echt door een hel gegaan. Wat deed dat verschrikkelijk pijn, wekenlang, maar vooral de eerste dagen waren echt vreselijk.
Je mag het niet met zeep wassen, het enige wat je kan doen is er een zacht straaltje water overheen laten gaan en plassen brand enorm.
Maar toen ik helemaal genezen was, was ik blijer dan ooit.
Ben nu 3 jaar verder en tot de dag van vandaag absoluut geen spijt van gehad. Ik zit er echt beter door in mijn vel en kan veel vrijer zijn (ben niet krampachtig bezig met bedekken als ik in bikini loop bijv.) en ik ben ook niet doorgeslagen dat ik nu ineens andere dingen ook wil laten opereren ofzo.
Dit is het enige wat ik heb laten doen en zal ook het enige blijven, en ik ben er superblij om. Ik heb het niet gedaan om hoe er door bepaalde jongens tegenaan gekeken wordt ofzo, hoewel ik me wel veel vrijer voel bij seks en makkelijker bloot loop.
Voor mij was het in elk geval wel een succes
Dit dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
oprecht denk ik dat als je op iemand verliefd bent dat het geen ene ruk uitmaakt hoe iemands geslacht eruit ziet.
enfin ...
Daar heb ik inderdaad wel ervaring mee, het grapje wat vele maken, zet er maar een steekje extra in heeft mijn vlos iets te serieus genomen, terwijl wij dat niet eens zeiden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:53 schreef childintime het volgende:
[..]
Nee, daar heeft het geen invloed op in de zin van dat het gaat flubberen. Wat wel kan is dat als het al niet zo groot was, je na flink wat hechtingen nog kleinere overhoudt
Moeilijke keuze. Ik hou wel van donker, dus ik ga voor de donkerharige. Maar het liefst het lichaam van de blonde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef snakelady het volgende:
De smaak van mannen is erg onderhevig aan de laatste trends.
Waar 30 jaar een wat voller lichaam met ronde boezem en flinke heupen, gewoon schaamhaar wat misschien wat bijgeknipt was met normale volle schaamlippen als mooi werd gezien wordt dat nu als lelijk gezien.
Tegenwoordig het ideaalbeeld voor de ideale jongens en meisjes, boys look like girls and girls look like boys
playboy eind jaren 80.
Marilyn Monroe
[ afbeelding ]
Playboy 2010.
[ afbeelding ]
Uiteraard zijn het gewoon beide mooie vrouwen, maar er is wel een duidelijk verschil te zien in voorkeur, tenminste, de voorkeur waar je openlijk voor uit kan komen.
en dat zie je dus ook met de vagina, het moet allemaal een gemoddeleerde vagina zijn waarbij je eigenlijk niet meer dan een streepje moet zien en wat kaal moet zijn.
Je zou maar eens echt schaamlippen zien, dat kan natuurlijk niet.
Elk schoonheidsideaal wordt door de meeste mensen niet gehaald. Daar is het een schoonheidsideaal voor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:20 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel belangrijk is dat als je zoiets laat doen, je het voor jezelf doet en niet omdat het nou eenmaal een "modeverschijnsel" is. Als het je leven zo beinvloedt dat je je gewoon niet meer prettig en vrij kunt bewegen (in bikini bv) dan ga je zoiets overwegen. Let wel, overwegen, want het is niet niks (maar dat heb je zelf ervaren).
Wat ik eng vind van "de maatschappij" is dat zoiets al snel een hype wordt en jonge meisjes denken dat als ze maar een beetje van "het ideaal" afwijken een operatie of correctie garant staat voor geluk ("als ik dat nou maar eenmaal laat doen, zie ik eruit zoals het hoort en kan er niets misgaan"). Ik had gelezen dat 60% van de vrouwen grotere en uitstekende binnenste schaamlippen hebben en vraag me dan af waar het schoonheidsideaal vandaan komt dat het juist klein moet zijn en verstopt zou moeten zitten?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Ik hou wel van donker, dus ik ga voor de donkerharige. Maar het liefst het lichaam van de blonde.
dat deed ze al! had eigenlijk roodbruin haar.quote:Voor de Marilyn gaan dus. Die kan dr haar gewoon verven
dude, dr haar was al blond geverfd..quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Frostflame het volgende:
[..]
Voor de Marilyn gaan dus. Die kan dr haar gewoon verven
![]()
Nouja niet echt natuurlijk, necrofilie is niet echt mijn ding maar je snapt wat ik bedoel.
Ik vind het wel mooi, ik val daar gewoon op. Maar dan wel op die lichaamsbouw, niet op vrouwen die daarop lijken door te weinig te eten. Hele fragiele typetjes met vet erop staat ook niet, het moet in harmonie zijn met de natuurlijke lichaamsbouw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef MrJiong het volgende:
Ik vind Marilyn ook veel lekkerder dan dat andere meisje, veel beter lichaam.
Schoonheidsidealen zijn lang niet altijd dingen die mannen aan vrouwen opleggen. Het idee dat de ideale vrouw een buik zo plat als een plank moet hebben en geen grammetje vet op haar dijen, volgens mij is dat grotendeels wat vrouwen elkaar aan praten. Het meest extreme is wat je bij mode-shows ziet, bonenstaken die ieder moment flauw kunnen vallen van de honger. Bijna geen man die naar dat soort shows kijkt, laat staan dat we het mooi zouden vinden.
Het was altijd een taboe, 20 jaar geleden werd je ook nog van alle kanten wijsgemaakt dat grootte van de penis er totaal niet toe deed en dat is natuurlijk ook niet helemáál waar. De grootte van de schaamlippen doet er natuurlijk nog een stuk minder toe, in functioneel opzicht. En esthetisch is er natuurlijk nog veel meer dan grootte alleen.quote:Geen idee hoe dat zit met de schaamlippen, maar dat kan ook best eens iets zijn waar vrouwen onder elkaar heel erg mee zitten en de meeste mannen nauwelijks (in dit thread zijn er duidelijk wel wat uitzonderingen, maar hoeveel blijven daar van over als je de p0rn-pubertjes weghaalt?)
Nou, helemaal niet zit dichter bij de waarheid dan niet helemaal...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
20 jaar geleden werd je ook nog van alle kanten wijsgemaakt dat grootte van de penis er totaal niet toe deed en dat is natuurlijk ook niet helemáál waar.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Dat het voor jongens in de groei belangrijk was wist ik wel, maar daarvoor is het natuurlijk ook een maat van lichamelijke rijpheid en valt het ook gewoon in de categorie grootste lichaam, grootste uitlaat op je brommer, grootste mond etc.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, helemaal niet zit dichter bij de waarheid dan niet helemaal...
Maar dat terzijde.
Niet onder alle mannen gelukkig. Althans, ik denk dat dat soort dingen toch vooral met leeftijd te maken hebben, dat je dat soort 'volggedrag' gemiddeld toch meer op jongere leeftijd terugvindt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef snakelady het volgende:
De smaak van mannen is erg onderhevig aan de laatste trends.
Ik wel. Met name als je ofwel erg klein, ofwel erg groot geschapen bent (dat laatste is ook geen pretje, hoewel die afwijking wel liefhebbers kent...).quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Mooi om te horen dat het een succes was. Klinkt als een weloverwogen en goede keuze, goed om ook wat tegenwicht te bieden in dit topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:50 schreef kloontjeboontje het volgende:
Even onder mijn kloonaccunt posten, vind het te persoonlijk om onder mijn gewone account met fobo en alles te posten.
Ik heb 3 jaar geleden een schaamlipcorrectie laten doen.
Mijn schaamlippen waren niet zo groot als op het plaatje onder de spoiler, ze waren denk ik 'opgefrommeld' zo'n 2 á 2,5 cm, uitgetrokken een stuk langer.
Ik had in mijn bikini's altijd een 'bobbeltje' zitten en ik voelde me er gewoon ontzettend rot bij.
Met sex moest ik ze min of meer aan de kant schuiven zodat de pik er vloeiend in kon glijden () en ik vond het gewoon ontzettend lelijk en was er gewoon enorm onzeker door.
Ik ben toen naar de dokter gegaan en ben toen doorverwezen en heb me eraan laten opereren.
Het was heel bizar, je bent namelijk gewoon bij kennis en de chirurg liet de stukjes lip ook aan me zien. Was best een komisch gezicht
Toen de verdoving uit begon te werken ben ik wel echt door een hel gegaan. Wat deed dat verschrikkelijk pijn, wekenlang, maar vooral de eerste dagen waren echt vreselijk.
Je mag het niet met zeep wassen, het enige wat je kan doen is er een zacht straaltje water overheen laten gaan en plassen brand enorm.
Maar toen ik helemaal genezen was, was ik blijer dan ooit.
Ben nu 3 jaar verder en tot de dag van vandaag absoluut geen spijt van gehad. Ik zit er echt beter door in mijn vel en kan veel vrijer zijn (ben niet krampachtig bezig met bedekken als ik in bikini loop bijv.) en ik ben ook niet doorgeslagen dat ik nu ineens andere dingen ook wil laten opereren ofzo.
Dit is het enige wat ik heb laten doen en zal ook het enige blijven, en ik ben er superblij om. Ik heb het niet gedaan om hoe er door bepaalde jongens tegenaan gekeken wordt ofzo, hoewel ik me wel veel vrijer voel bij seks en makkelijker bloot loop.
Voor mij was het in elk geval wel een succes
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten beoordelen, toen mijn lul nog een ander formaat had was ik nog niet in de gelegenheid om het oordeel van vrouwen daarover te krijgen. En het slaken van bewonderende kreetjes, ach ja, ik heb altijd het idee dat het complimenteus zijn erbij hoort. Ik kan daar geen voorkeuren uit destilleren bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal, laat staan of die voorkeur er wel werkelijk toe doet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik wel. Met name als je ofwel erg klein, ofwel erg groot geschapen bent (dat laatste is ook geen pretje, hoewel die afwijking wel liefhebbers kent...).
Maarre, ik doelde vooral op hoe jij het op schreef. "Totaal niet toe doet" en dan "dat is niet helemaal waar", wat zou inhouden dat het er een heel klein beetje toe zou doen. En dat is natuurlijk onjuist. Het doet er toe in de zin van: vrouwen hebben weldegelijk een voorkeur. De meesten overigens voor een normalere maat.
Ben het ook helemaal met je eens, maar vooral de jonge jongens die naakte vrouwen alleen kennen van internet hebben een nogal misvormd idee van hoe een vrouw er uit hoort te zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet onder alle mannen gelukkig. Althans, ik denk dat dat soort dingen toch vooral met leeftijd te maken hebben, dat je dat soort 'volggedrag' gemiddeld toch meer op jongere leeftijd terugvindt.
En, het werkt beide kanten op, want het aantal vrouwen dat bereid is zich te conformeren aan de laatste trends is ook niet onaanzienlijk, al zijn er natuurlijk maar weinig mensen die letterlijk zullen zeggen dat conformeren een rol speelt, want iedereen doet het altijd alleen voor zichzelf he..
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben het ook helemaal met je eens, maar vooral de jonge jongens die naakte vrouwen alleen kennen van internet hebben een nogal misvormd idee van hoe een vrouw er uit hoort te zien.
Het is geen misvormd beeld het is een ideaal beeld van hoe een vrouw eruit zou moeten zien. Niks mis met een maatje 36 met ronde billen en ronde borsten, dat ze zeldzaam zijn maakt het geen misvormd of utopisch beeld. hetzelfde gaat op voor het topic onderwerp.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben het ook helemaal met je eens, maar vooral de jonge jongens die naakte vrouwen alleen kennen van internet hebben een nogal misvormd idee van hoe een vrouw er uit hoort te zien.
Uiteindelijk hebben ze voornamelijk zichzelf ermee en de vrouwen/meiden die niet zo zelfverzekerd zijn.
En dat ze het voor zichzelf doen terwijl ze er geen last van hebben is natuurlijk een beetje onzin, zou je de enige op de wereld zijn of zou nooit iemand dat deel zien zou niemand het doen.
Maar het is wel logisch dat vele zich schamen voor iets wat enorm afwijkt van de norm en daar dus iets aan laten doen.
Ik laat binnenkort mijn gebit onder handen nemen, dat doe ik omdat ik het prettiger vind hoe andere me dan benaderen, hoewel ik nog nooit iemand heb horen zeggen dat mijn gebit niet goed is en de meeste het raar vinden dat ik er iets aan laat doen, maar voel me er dan wel prettiger bij.
Heb veel contact met mensen via mijn werk en dan hoef ik me daar iniedergeval niet druk over te maken.
Maar uiteindelijk doe ik het dan toch om andere mensen.
Volgens mij niet. Mijn vriend (ben ik nu 2,5 jaar mee samen) leerde mij kennen met mijn 'nieuwe' schaamlippen, en na een poosje samen te zijn heb ik hem durven vertellen over mijn operatie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat het een succes was. Klinkt als een weloverwogen en goede keuze, goed om ook wat tegenwicht te bieden in dit topic.
Kan je eigenlijk zien dat je zo'n operatie hebt gehad?
Nee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk zien dat je zo'n operatie hebt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |