Iets met een rode piemel?quote:Op donderdag 29 april 2010 03:35 schreef Frishe het volgende:
-Laptop
-Paprika chips
-Geen ruk verder
Hmmm....
Jouw redenering klopt niet. Hij zegt niet dat hij regelmatig zo'n zak leegvreet.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef trovey het volgende:
Je redenering klopt niet....als jij 300 gram chips eet heb het grootste deel van het aantal geadviseerde calorieën wat je op een dag mag hebben al op dus je zult echt wel zwaarder worden dan 300 gram....als je regelmatig zo'n zak leegvreet
Daarom staat er ook: ........als je regelmatig zo'n zak leegvreetquote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef Serandinho het volgende:
[..]
Jouw redenering klopt niet. Hij zegt niet dat hij regelmatig zo'n zak leegvreet.
Ja, wat maakt het dan uit?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom staat er ook: ........als je regelmatig zo'n zak leegvreet. Die puntjes staan ergens voor namelijk dat als hij het zou doen hij kan wachten op iets meer dan 300 gram gewichtstoename
quote:
Ha, ik vreet zeer regelmatig een zak chips leeg en ik kom geen gram aan. Ik ben zelfs te licht.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef trovey het volgende:
Je redenering klopt niet....als jij 300 gram chips eet heb het grootste deel van het aantal geadviseerde calorieën wat je op een dag mag hebben al op dus je zult echt wel zwaarder worden dan 300 gram....als je regelmatig zo'n zak leegvreet
Nog wel jaquote:Op donderdag 29 april 2010 12:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ha, ik vreet zeer regelmatig een zak chips leeg en ik kom geen gram aan. Ik ben zelfs te licht.
Yay, snelle stofwisseling
Je redenering klopt niet. De snelheid van je stofwisseling heeft alleen invloed op hoevaak je moet moet ontlasten. Dat je niet aankomt ondanks dat je regelmatig chips eet heeft meer te maken met je lichaamsbeweging en gebrek aan bouwstoffen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ha, ik vreet zeer regelmatig een zak chips leeg en ik kom geen gram aan. Ik ben zelfs te licht.
Yay, snelle stofwisseling
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:12 schreef Dastan het volgende:
TS wilt.
CSE Nederlands ga je niet halen, TS.
Kunnen we daaruit de logische conclusie trekken dat jij vlak voor geboorte een chips-zak op had?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef JSerry het volgende:
Ik woog meer dan driehonderd gram bij mijn geboorte.
Ja dat ook, en dat ik meer waard was dan een zak chips.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Kardash het volgende:
[..]
Kunnen we daaruit de logische conclusie trekken dat jij vlak voor geboorte een chips-zak op had?
Flesje bierquote:
tipsie kingsquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef RickoKun het volgende:
je moet het uitspreken als tsjips toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |