quote:Op donderdag 29 april 2010 10:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop je het wel.
Hoe kan ik je herkennen, popje? hihi

Geen flauw idee. Ik heb normaal gesproken aan beide clubs een hekel, maar ik gun het Louis, Robben en van Bommel. Maar ik gun het Sneijder en Mourinho ook.quote:

Ja die was briljantquote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Jezus, ik zie net pas dat doelpunt van Pique, maar man o man, wat doet ie dat geniaal zeg![]()

Waarom een hekel hebben aan Bayern?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik heb normaal gesproken aan beide clubs een hekel, maar ik gun het Louis, Robben en van Bommel. Maar ik gun het Sneijder en Mourinho ook.
Doe maar Bayern dan.

Ja, echt he.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Jezus, ik zie net pas dat doelpunt van Pique, maar man o man, wat doet ie dat geniaal zeg![]()

Dat is dollen op het hoogste niveau, letterlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he.
Zie hem ook snel wegdraaien.

Stelling: Bernini leeft nogquote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef Japsnars het volgende:
Kut, ik moet een verslag over Bernini maken maar ik kan geen goede stelling of iets dergelijks bedenken.

Zoiets zie ik bijv. Vennegoor nog niet doen, met z'n draaicirkel als een vrachtwagenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is dollen op het hoogste niveau, letterlijk

27+26+72 =/= 100quote:AMSTERDAM - De populariteit van prins Willem-Alexander onder Nederlanders is licht gedaald. Dat blijkt uit een onderzoek dat opiniepeiler Maurice de Hond via Peil.nl heeft uitgevoerd en dat donderdag bekend is gemaakt.
Van de ondervraagden vindt 27 procent de prins de sympathiekste van de leden van het Koninklijk Huis. Vorig jaar was dat nog 42 procent.
Ook de populariteit van koningin Beatrix is gedaald. Van de ondervraagden vindt 26 procent haar het meest sympathiek. In 2009 was dat nog 32 procent. De populariteit van prinses Máxima steeg van 65 procent naar 72 procent.

Ik welquote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog niet wat ik aan ga doen.

Omdat ik een Nederlander ben. Ik heb dus een hekel aan Duitsers, met name als het om voetbal gaat. En als het over Duits voetbal gaat, is er geen clubs zo Duits als Bayern. Ballack, Klose, Jancker, Kahn, Schweinsteiger, Effenberg, Matthäus.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom een hekel hebben aan Bayern?

Effenbergquote:Op donderdag 29 april 2010 10:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik een Nederlander ben. Ik heb dus een hekel aan Duitsers, met name als het om voetbal gaat. En als het over Duits voetbal gaat, is er geen clubs zo Duits als Bayern. Ballack, Klose, Jancker, Kahn, Schweinsteiger, Effenberg, Matthäus.

Dat mag ook wel met veel meer geld, veel meer mensen en veel grotere stadions.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:52 schreef Japsnars het volgende:
Die rivaliteit is alleen aanwezig tijdens internationale matches. De Bundesliga is verder een stuk beter dan de Faaldivisie

Ja Lyon, Bordeaux, OM, Lille, Toulouse.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
De Bundesliga heeft sowieso 5 tot 6 teams die minimaal tot de europese subtop horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |