Paint kan ook gewoon?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef swollywood het volgende:
[..]
Met greenshot had je alleen het benodigde deel van je scherm kunnen printscreenen.
En die banner na de eerste post kun je zelfs zonder abonnement nog uitzetten.
printscreenen, paint starten, plakken in paint, gewenste stuk uitknippen en weer plakken in nieuwe afbeelding in paint kan ook idd. Met greenshot is het direct selecteren wat je wilt hebben en dan opslaan.quote:
Maar wel weer zo'n rotprogramma op je pc moeten installeren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
printscreenen, paint starten, plakken in paint, gewenste stuk uitknippen en weer plakken in nieuwe afbeelding in paint kan ook idd. Met greenshot is het direct selecteren wat je wilt hebben en dan opslaan.
En je kunt er nog heel makkelijk pijltjes, rondjes, vierkantjes, tekst etc. bijzetten.
Ik gebruik het op mijn werk dagelijks!
Dat is wel 394 Kb! Ter vergelijking: mspaint.exe is 6,36 MB.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:20 schreef Annnet het volgende:
[..]
Maar wel weer zo'n rotprogramma op je pc moeten installeren.
volgens mij zit ik op school bij die gozer die zich net aanmeldtquote:
Je vergeet Vistaquote:
Of je doet Alt-printscreen in het scherm wat je wil pasten ;pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
printscreenen, paint starten, plakken in paint, gewenste stuk uitknippen en weer plakken in nieuwe afbeelding in paint kan ook idd. Met greenshot is het direct selecteren wat je wilt hebben en dan opslaan.
En je kunt er nog heel makkelijk pijltjes, rondjes, vierkantjes, tekst etc. bijzetten.
Ik gebruik het op mijn werk dagelijks!
Iemand al gezocht op "bartkama"?quote:
Wut?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
ACAB
TUUT TUUT KANKER JUUT!quote:
Sst niet te hard de bastarden lezen meequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |