Dean kent 'm ja. Wilt ie vast wel graag met je naar toe.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:36 schreef L.no het volgende:
Ik weet niet waar het precies ligt, maar misschien kent dean m. Bedankt voor de tip iig jna
Haha, oke oke.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dean kent 'm ja. Wilt ie vast wel graag met je naar toe.
Echt zijn type volk zei ie tegen me
Je hebt geluk dat mn moeder niet Surinaams is anders had je vannacht met 1 oog open moeten slapenquote:
Ik ben wel wat gewend qua slapen+Surinamers hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 00:39 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat mn moeder niet Surinaams is anders had je vannacht met 1 oog open moeten slapen
Ik ook.. Been there, done that. Maarja, geldt nu al voor 3 landen uit Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 29 april 2010 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend qua slapen+Surinamers hoor
Jij blijkbaar welquote:
Niet echt, stijf van de stressquote:
Dat heet gewoon een odol...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:00 schreef Piles het volgende:
Goed nieuws: iedereen heeft het overleefd, en op dit moment wordt er over mijn diploma vergaderd![]()
Vanmiddag weten we meer
[..]
Niet echt, stijf van de stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zo'n iemand in een film spelen?"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef L.no het volgende:hey, m'n vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zo'n iemand in een film spelen?
Jawel, je keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |