quote:Op donderdag 29 april 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor Gert!
Geen idee wat ik hierboven aan het doen was L;(
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:11 schreef Noek het volgende:
Goede samenvatting! Lig in bed maar dat tikken maakt zo'n herrie. Ik hou de hele buurt wakker!
Truste mop!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:13 schreef Noek het volgende:
Ik ga nog gauw even fok bijlezen en dan eckt slapen
"mijn ikken"? Wie zijn dat?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat mijn ikken niet meer op y outube staat.
Dat ga je toch niet serieus menen he?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef D. het volgende:
Wat een gebagger hier
Ik wacht wel op het volgende deel
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:14 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen y'all
Sta je al in de top-500 liesje?
Ik doe wel even met je meequote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef D. het volgende:
Wat een gebagger hier
Ik wacht wel op het volgende deel
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
Na zo weinig posts al opgeven? Doe dat nog es!
Moet je het wél lezen hequote:Op donderdag 29 april 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
Na zo weinig posts al opgeven? Doe dat nog es!
Ik las ook, met open mond. Gekluisterd is een beter woord.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moet je het wél lezen he![]()
Ik was een poepluier aan het verschonen.
Broodje is op.
Hallo, stomme Remlof!quote:
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
Lies! Was je een beetje haiper-haiper vannacht?
Nog één dagje, drie deadline, vroeger weg om mijn smart money clip op te halen en dan free at last, free at last.
Tot maandag.
Ja hoor alles lekker kutquote:Op donderdag 29 april 2010 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik las ook, met open mond. Gekluisterd is een beter woord.
[..]
Hallo, stomme Remlof!Alles kloten?
Dat lijkt me niet oké. Bel iemand!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
Mijn zoon van bijna 2 wil geen hapje Twix.
Eigenlijk gewoon relaxen. Jij?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Ga je wat leuks doen dit weekend?
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:03 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu bij de grootste Jumbo van Nederland koffie te drinken
Collega haalde me op en moest even boodschappen doen.
Ja man, echt fucked up. Heerlijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor alles lekker kut
Met oe ook?
Hij krijgt eindelijk een 2e tandje in zn onderkaak. Twixkoekie is net ff te hard vermoed ik.quote:
Vanavond naar de Nach, morgen naar een rommelmarkt en ik zal ws wel ergens op een terras belanden.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:03 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu bij de grootste Jumbo van Nederland koffie te drinken
Collega haalde me op en moest even boodschappen doen.
Hmm. . .ja, is ook een idee. . .quote:Op donderdag 29 april 2010 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bewaar mijn baggerkrachten wel tot het volgende topic.![]()
Nu mijn krachten gebruiken om mijn huis op te ruimen.
waar ga je naar de rommelmarkt?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanavond naar de Nach, morgen naar een rommelmarkt en ik zal ws wel ergens op een terras belanden.
Leuk!
Misschien moet ik maar eens een account aanmaken.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja Marrije, Twitter is echt voor jou uitgevonden!
Kinders hier met oranje pruiken en roodwitblauwe wangen naar school. Ach, je kan het maar vast in huis hebben he.
Ik krijg vanavond een logeermops, tot en met zondag. Morgen komt eerst mijn moeder langs (waarschijnlijk om te controleren of de hond nog leeft) en dan gaan we naar de vrijmarkt (voor mijn deur) en 's middags ga ik met een vriend de stad in.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ja
Ga je wat leuks doen dit weekend?
Hierachter, op het pleintjequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond een logeermops, tot en met zondag. Morgen komt eerst mijn moeder langs (waarschijnlijk om te controleren of de hond nog leeft) en dan gaan we naar de vrijmarkt (voor mijn deur) en 's middags ga ik met een vriend de stad in.
En mijn trip uitstippelen met behulp van Lonely Planet (misschien ga ik ook wel naar Lombok) en dat dan mooi neerpennen in één van mijn nieuwe
Moleskine cahiertjes
.
Oh en nog iemand charteren voor een tripje naar IKEA, compleet met inelkaarzetservice. Denk dat ik dat tuinsetje van 100 piek toch maar ga kopen.
Zo'n cutie krijg ik te logeren:
[ afbeelding ]
Alleen wat dikker.
Ach, blijf toch. Je ouders komen niet ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehhe dat hondje.
Klinkt als een leuk weekend!
En nu ben ik weg,![]()
Jij bent ook niet zwangert dus hush!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kaasstengels, het is net 10 uur.
Wacht maar tot je zwanger bentquote:Op donderdag 29 april 2010 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kaasstengels, het is net 10 uur.
quote:
ok ok, denk aan je hormonen enzulks. Neem nog een paar augurken.quote:
Ga weg manquote:Op donderdag 29 april 2010 10:13 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik zag gister die rls met Frans Duits (:')) en volgens mij lijk ik op die vrouw van hem![]()
Net zo dik, lomp, onhandig, aanwezig en pittig haar.
Ik schrok er van. Alleen ik draag niet van die gewaden.
Ik moet mezelf deleten!
Kun je nu niet ff boodschappen doen dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:11 schreef Noek het volgende:
Maar morgen zijn die supermarkten weer half/half open.Dan is er weer paniek natuurlijk.
Ga ik wel om 12.00 u boodschappen doen, dan zijn de kinderhaters er altijd en ik met de kinderen.
Lekker rustig! Op mijn kinderen na natuurlijk, die laat ik altijd uit daar. Lekker laten gaan.![]()
Ah nee, ze zitten enkel op mijn hielen in te beuken met die karretjes. Of ze zijn op zoek naar de graties happies.
Doe normaal! Echt, doe!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:13 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik zag gister die rls met Frans Duits (:')) en volgens mij lijk ik op die vrouw van hem![]()
Net zo dik, lomp, onhandig, aanwezig en pittig haar.
Ik schrok er van. Alleen ik draag niet van die gewaden.
Ik moet mezelf deleten!
Augurken laat ik dan weer aan me voorbij gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
ok ok, denk aan je hormonen enzulks. Neem nog een paar augurken.
Nee, 12 uur is een prima tijd. Lekker rustig!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kun je nu niet ff boodschappen doen dan?
De Dyanne-HOTLINE! Bel!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:19 schreef CarOnline het volgende:
Nee, serieus!
Ik dacht echt 'wtf dat ben ik!!'
Dat lompe, zo herkenbaar!
En die domme uitdrukking op dr hoofd, ik herken het zo!
Echt waar. Ik bel meteen Dyanne.
Makeoveren!
Je gaat jezelf toch niet vergelijken met die oudijzerslet, echtquote:Op donderdag 29 april 2010 10:19 schreef CarOnline het volgende:
Nee, serieus!
Makeoveren!
Ik heb net gecheckt (Appie-app), maar hier is de AH gewoon open, van 8 tot 22.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:22 schreef CarOnline het volgende:
Hier is morgen alles open.
Maar zaterdag alles dicht. Handig!
OMGWTF ze heeft ook 3 meisjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
De Dyanne-HOTLINE! Bel!![]()
Hoeveel kinderen loop je eigenlijk achter op haar? Ze wonen in een tuinhuisje met 1726 kinderen geloof ik.
Dat zag ik bij van der Vorst ziet sterren. Stom programma, die Peter is ook niet leuk.
Ik had dat laatst ook, zo'n spiegelbeeld op TV. Was best schokkend!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:19 schreef CarOnline het volgende:
Nee, serieus!
Makeoveren!
BBQ!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
OMGWTF ze heeft ook 3 meisjes.
Zie je wel, het plaatje compleet!
Ik ga even bij het spoor staan.
Ja, serieus!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet vergelijken met die oudijzerslet, echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |