Ik ookquote:
Have fun! Ben benieuwd naar de reacties van hoe het geweest is met 3d-brillie enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:42 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond Matrixx![]()
Wel vet dat ze 3d visuals hebben op de led, je krijgt zo'n brilletje mee
Volgens mij komen die sounds ook uit een nintendo spelletjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:07 schreef de_huig het volgende:
hahaha wat een kutplaateen beetje een achtergrond muziekje voor een nintendo spelletje
Cause Chas = niet wat, Evolve gaat, 2 Tha Bazzline is wel nice en Busted is wel redelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een toffe track, gewoon niet te moeilijk, met een lekkere zomerse melodie, maar niet zacht.
Ik moet toch echt even de nieuwe release van Degos & Re-Done kwijt hier. Wat een lekkere plaatjes!
kabouter wesleyquote:
best wel tof eigenlijkquote:
Als dit geen lekkere lijst betreft!quote:Mythica Podcast #4 Mixed by Solutio & The I's
Tracklist
01. Degos & Re-Done - Cause Chaos
02. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
03. Max Enforcer - Damned
04. The Machine - Place Of Terror
05. Chain Reaction - Answers
06. Solutio & The I's - Against Us
07. Sasha F - Hardstyle Matters
08. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You
09. The R3bels - Straight To Da Beat
10. Degos & Re-Done - Evolve
11. Titan - Nightmare
12. Zany - Animated Audio
13. Solutio & The I's - City Of Chaos
14. Zatox ft. Nikkita - Poltergeist
15. Donkey Rollers - The Fusion of Sound
16. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
17. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy?
Eensquote:
Ik vond m leukquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Het is wit, en het houdt van hardcore....
![]()
Coone - Throw Ya Handzquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
nummer op 6:21? klinkt als josh & wesz maar ik kan niks vinden.
Dit dus. Had echt veel meer uit kunnen worden gehaald. Weet niet wie de presentatrice is maar de hele tijd maar die vragen over nog chicks gescoord of leuke mannen gezienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Quyxz_ het volgende:
IQ Special was leuk om weer ff het gevoel van die avond terug te krijgen, niet meer dan dat.
kthxquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Coone - Throw Ya Handz
http://tinyurl.com/36tgxga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dan zou ik gewoon voor de fearfm hardstyle top40 van mei en april gaan. Dan heb je in een klap de meest populaire laatste releases van de afgelopen 2 maanden te pakkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:25 schreef nattermann het volgende:
Wie kan mij nog wat verdomd goede, actuele livesets adviseren? Wil na ruim anderhalf jaar het draaien weer oppakken, maar heb geen flauw idee wat de "nieuwere" knallers zijn
Da's een goeie inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 00:02 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon voor de fearfm hardstyle top40 van mei en april gaan. Dan heb je in een klap de meest populaire laatste releases van de afgelopen 2 maanden te pakken
quote:Headhunterz_And_Wildstylez_Vs_Noisecontrollers-Tonight-_SCREL019_-Vinyl-2009-SSK.rar
Down dan teminste de WEB ipv Vinylripjequote:Op zondag 9 mei 2010 02:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's een goeie inderdaadNog niet bij nagedacht.
Waarom ontdek ik dit nummer nu pas trouwens
[..]
Wat is het verschilquote:Op zondag 9 mei 2010 02:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Down dan teminste de WEB ipv Vinylripje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |