Aii, ze is wel redelijk. Maar een beetje te oud.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Chick uit GTST. Al zit ze er nu niet meer in, geloof ik.
Ah, je had zoiets in gedachten:quote:
Ok, mijn excuses dan nog.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:15 schreef Bragi het volgende:
Niet naar wolvendagen luisteren, Kluivert_Vandervaart.
Nee, stop gewoon. Ik houd niet van zulke obvious sletten.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, je had zoiets in gedachten:
[ afbeelding ]
Hehe. Mwha, je zou er best wel met één van hun het bed willen delen.quote:
Waren we dat nog niet dan?quote:
Ja sure. Maar ik vind ze niet mooi.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe. Mwha, je zou er best wel met één van hun het bed willen delen.
Er zijn idd wel mooiere vrouwen, maar goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja sure. Maar ik vind ze niet mooi.
Oke, een beetje.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waren we dat nog niet dan? [ afbeelding ]
Post die dan eens. Of in ieder geval lekker én mooi.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Er zijn idd wel mooiere vrouwen, maar goed.
SLET!quote:
Ik wil geen beetje. Ik wil je helemaal of niet.quote:
Je bent moe, hè? Misschien moet je 's gaan slapen.quote:
Ik bewaar mezelf voor Rv.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil geen beetje. Ik wil je helemaal of niet.
quote:
Die heeft een aandoening dankzij jou.quote:
Bedankt voor je nuttige bijdrage en tot ziens.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
kluivert_vandervaart![]()
ook echt zo'n faalusername he
Hahaha, wacht even. Zeg jij dit tegen mij? In de KLB-SC?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage en tot ziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |