Uhm, tussen de twee voorstoelen in. Hij heeft een oude Bmw.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verwerkt in de middenconsole?![]()
Ik ben vergeten welk merk het was.
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut? En eerst deed ie hard to get? Toch?
Don't make me stare at you like I want to kill you.quote:
Ja ook ja. Jullie maken het WD te moeilijk.quote:
Juistem, BMW was het!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uhm, tussen de twee voorstoelen in. Hij heeft een oude Bmw.
kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenkjergeilquote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Don't make me stare at you like I want to kill you.
Ja. Die.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut? En eerst deed ie hard to get? Toch?
Bah!quote:
Joey, neuken?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenkjergeil
Gotta play it cool man.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ook ja. Jullie maken het WD te moeilijk.
Wat is daar nu weer bah aan?quote:
quote:
Oh okee.quote:
Fas d'r voeten wel eens geroken? Die kan je voor je bek trappen door d'r schoenen uit te doen.quote:
Krijg een aandoening, vuile hond.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
In mijn fobo staat toch duidelijk dat ik celibatair leef?
Second that, mate.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee.
Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef, op zoek naar een partner.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg een aandoening, vuile hond.
Enkel gesprekken, sprietje.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Magere_Gein het volgende:
kolere.... hebben jullie hier ooit wel eens een interessante discussie?
Gister nog over je moeder.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Magere_Gein het volgende:
kolere.... hebben jullie hier ooit wel eens een interessante discussie?
Oh.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas d'r voeten wel eens geroken? Die kan je voor je bek trappen door d'r schoenen uit te doen.
Dat kon nooit interessant zijn.quote:
Heerlijk. Ik ga 'm binnenkort in parfumvorm uitbrengen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas d'r voeten wel eens geroken? Die kan je voor je bek trappen door d'r schoenen uit te doen.
Je had er bij moeten zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kon nooit interessant zijn.
Is dat niet zielig voor je vriendin huishoudster?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
In mijn fobo staat toch duidelijk dat ik celibatair leef?
Waarbij?quote:
huishoudster?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet zielig voor je vriendin huishoudster?
Boners krijgen van foto's.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef reetveter het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo in wd's fobo kijkt en dan zoeen bonert krijgt?
invulgrapjesquote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarbij?
Meh... volgens mij hoort dit andersom.
Ja, heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef reetveter het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo in wd's fobo kijkt en dan zoeen bonert krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat idee had ik ja. Sterker nog, dat idee heb ik nu.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarbij?
Meh... volgens mij hoort dit andersom.
Daarom kijk ik daar ook niet meer. RSI, tennisarm en weet ik veel wat je er allemaal van krijgtquote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef reetveter het volgende:
Slijmbal. -1quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef reetveter het volgende:
WD weet nog niet dat ze boven mijn bed hangt, naast Miley.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef reetveter het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook altijd.Zo je nachtkastje horen zoemen bzzrrzzzrrzrrzr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook altijd.Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Beter combineer je dat gewoon.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet zielig voor je vriendin huishoudster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |