Ik mis mijn kattebeesten door dit onderwerpquote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
HuisspinnenIk laat ze leven
Ik vind niet álle dieren áltijd maar leuk. Begin ook echt nooit meer aan een huisdier.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mis mijn kattebeesten door dit onderwerp
De prozac is nabijquote:Op woensdag 28 april 2010 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven zit vol met anti-cimaxen en grotere teleurstellingen voor jou he, meid?
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mis mijn kattebeesten door dit onderwerp
quote:
Sigmund houdt van jouquote:
Goed planquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we het het nu weer over sex hebben?
Dat dacht. Van sex word ik tenminste vrolijk. En jullie ook hoop ikquote:
Ik word altijd vrolijk van sexquote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht. Van sex word ik tenminste vrolijk. En jullie ook hoop ik![]()
Als er geen HIV in het spel is meestal wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die Sigmund bedoelde ik nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Samzz het volgende:
Let's talk about sex baby, let's talk about you and me
Als ik er in betrokken ben wel ja. Als andere mensen sex hebben doet het mij toch minder.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee dat ga ik dan weer missenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we het het nu weer over sex hebben?
Maar niet altijd dus, begrijp ik?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als er geen HIV in het spel is meestal wel.
En herpes en hepatitis enzovoorts dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als er geen HIV in het spel is meestal wel.
Daar heb ik geen moeite mee, hoezo?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En herpes en hepatitis enzovoorts dan?
Goed punt. Deprimerend, maar toch een goed puntquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik er in betrokken ben wel ja. Als andere mensen sex hebben doet het mij toch minder.
Dude!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, ik ben niet gezellig geloof ik. Ik ga nog wel ff gamen
Ja, dat is stukken gezelligerquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, ik ben niet gezellig geloof ik. Ik ga nog wel ff gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |