Koop het dan niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb een klacht: blanke vla is niet lekker.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef JoeBravo het volgende:
zo, 300 ook eindelijk eens gezien. had ik veul eerder moeten doen
Ik heb nu wel een klein jongetje heel blij gemaaktquote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddAls ik ooit weer een paard koop, gaat het moeilijk worden deze weg te doen...
Door Lily en huisspinnenquote:
Geef dan maar aan mij die blanke vlaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
terechte klacht.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Uh-oh....beware the zombie-like rabbit plague!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een klein jongetje heel blij gemaakt![]()
En mn konijntjes zitten nu in een huge kooi met buitenren en... een mannetjes konijn
Je moet doen wat het beste isquote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een klein jongetje heel blij gemaakt![]()
En mn konijntjes zitten nu in een huge kooi met buitenren en... een mannetjes konijn
Niet zo klagen, gijquote:
Huisspinnenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door Lily en huisspinnenDieren zijn
Het leven zit vol met anti-cimaxen en grotere teleurstellingen voor jou he, meid?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik mis mijn kattebeesten door dit onderwerpquote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
HuisspinnenIk laat ze leven
Ik vind niet álle dieren áltijd maar leuk. Begin ook echt nooit meer aan een huisdier.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mis mijn kattebeesten door dit onderwerp
De prozac is nabijquote:Op woensdag 28 april 2010 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven zit vol met anti-cimaxen en grotere teleurstellingen voor jou he, meid?
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mis mijn kattebeesten door dit onderwerp
quote:
Sigmund houdt van jouquote:
Goed planquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we het het nu weer over sex hebben?
Dat dacht. Van sex word ik tenminste vrolijk. En jullie ook hoop ikquote:
Ik word altijd vrolijk van sexquote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht. Van sex word ik tenminste vrolijk. En jullie ook hoop ik![]()
Als er geen HIV in het spel is meestal wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die Sigmund bedoelde ik nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Samzz het volgende:
Let's talk about sex baby, let's talk about you and me
Als ik er in betrokken ben wel ja. Als andere mensen sex hebben doet het mij toch minder.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee dat ga ik dan weer missenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we het het nu weer over sex hebben?
Maar niet altijd dus, begrijp ik?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als er geen HIV in het spel is meestal wel.
En herpes en hepatitis enzovoorts dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als er geen HIV in het spel is meestal wel.
Daar heb ik geen moeite mee, hoezo?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En herpes en hepatitis enzovoorts dan?
Goed punt. Deprimerend, maar toch een goed puntquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik er in betrokken ben wel ja. Als andere mensen sex hebben doet het mij toch minder.
Dude!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, ik ben niet gezellig geloof ik. Ik ga nog wel ff gamen
Ja, dat is stukken gezelligerquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, ik ben niet gezellig geloof ik. Ik ga nog wel ff gamen
Kan een cadeau zijn voor het leven!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee, hoezo?
Wat wil je erover zeggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Samzz het volgende:
Let's talk about sex baby, let's talk about you and me
Kjoe is de meester van goede punten.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed punt. Deprimerend, maar toch een goed punt
JB is tofquote:Op woensdag 28 april 2010 22:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, dat is stukken gezelliger
Doei!
? Deed ik niet aardig dan? Was niet zo bedoeld..quote:
Heb je ondertussen al je hoofd gestoten aan zijn bureaublad?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Kjoe is de meester van goede punten.
Een goede constatering.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Kjoe is de meester van goede punten.
Ze heeft genoeg ruimte, ik heb een hoog bureau.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al je hoofd gestoten aan zijn bureaublad?
Stuur hem maar een pm met je verontschuldigingen, je schrijft zo graagquote:Op woensdag 28 april 2010 22:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
? Deed ik niet aardig dan? Was niet zo bedoeld..
Wat insinueer jij precies? Tijdens welke activiteit zou dat gebeuren?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al je hoofd gestoten aan zijn bureaublad?
Wat een rotopmerking, beetje de draak steken met mijn onvermogenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stuur hem maar een pm met je verontschuldigingen, je schrijft zo graag![]()
Het poetsen natuurlijk!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat insinueer jij precies? Tijdens welke activiteit zou dat gebeuren?
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat insinueer jij precies? Tijdens welke activiteit zou dat gebeuren?
Twee keer 'nog' in zo'n korte zin..quote:Op woensdag 28 april 2010 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En notabene nog twee vragen stellen ook nog
Sorryquote:Op woensdag 28 april 2010 22:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat een rotopmerking, beetje de draak steken met mijn onvermogen![]()
![]()
De pm is geannuleerdquote:Op woensdag 28 april 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Twee keer 'nog' in zo'n korte zin..
Kjoe, ik ben een alleenstaande alcoholistische slettebak van een moeder die een uitkering trekt. Ik maak bij mezelf niet eens schoon, dat geloof toch geen mensquote:
Speel nou even mee-hee!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Kjoe, ik ben een alleenstaande alcoholistische slettebak van een moeder die een uitkering trekt. Ik maak bij mezelf niet eens schoon, dat geloof toch geen mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |