Daarom verdienen ze de finale sowieso niet meer op deze manier.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Inter speelt puur op anti-voetbal; tijdrekken, bal wegpoeieren, continu fopduiken
Dat vermoeden had ik al.quote:
quote:
Wat moeten ze dan met 10 man en een 3-1 voorsprong?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom verdienen ze de finale sowieso niet meer op deze manier.
Maar daarna volgt de finale tussen Robben en Sneijder.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef Martinous het volgende:
En de 73 min. komt eraan..
Je raad het al nog steeds geen doelpunt..![]()
Ik roep al jaren dat er teveel amateur toneel te zien is op het voetbalveld. Dan krijg ik te horen dat dat voetbal zo mooi maakt. Het is een slimme tactiek om je tegenstander uit zijn spel te halen.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom verdienen ze de finale sowieso niet meer op deze manier.
Ik had laatst met jou hier een discussie over idd. Maar wat dat betreft geef ik je 100% gelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:21 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat er teveel amateur toneel te zien is op het voetbalveld. Dan krijg ik te horen dat dat voetbal zo mooi maakt. Het is een slimme tactiek om je tegenstander uit zijn spel te halen.
Nu klagen jullie er zelf over
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef stef040 het volgende:
Echt een kutwedstrijd ja! terechte klacht!
Idd hij heeft de wedstrijd dood gemaakt, met 10 man ga je echt niet vol in de aanval tegen barcelonaquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:29 schreef Martinous het volgende:
Nou doelpunt.. nog 1 te gaan.. voor verlengen en strafschoppen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |