Oh dan wil ik je wel zien hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben in oktober weer in Nederland en als het goed is, ben ik dan volledig passabel, dus dat zal wel schrikken zijn ja
Is goed hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan wil ik je wel zien hoor! Om het resultaat the checken
.
Ik vond de film best meevallen, na al die ophef...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef Waxxer het volgende:
Jullie vinden dit zeker verschrikkelijk:
Oh maar een paar weken vind ik ook al best snel.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef wonderer het volgende:
Da's een beetje afhankelijk van de persoon. Ik volg jongens die na drie dagen al iets merken, maar die zijn amper de puberteit ontgroeid, dan gaat het wat sneller. Ik denk dat ik nog een paar weken geduld moet hebben.
Is het geen cultureel hoogstandje?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja.
In mijn boekje niet. Maar in alle eerlijkheid, ik heb 'm nooit helemaal gezienquote:
quote:
Toen jouw ballen ineens testosteron begonnen aan te maken, hoefde je volgens mij ook niet een half jaar te wachten...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh maar een paar weken vind ik ook al best snel.
Wel leuk trouwens (of niet?) dat iedereen zo vol vragen zit en meeleeft enzo.Ik vind het toch wel interessant om zo te horen hoe dat allemaal loopt zeg maar.
Stond daar nou eerst 'als'?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen jouw ballen ineens testosteron begonnen aan te maken, hoefde je volgens mij ook niet een half jaar te wachten...
Nee...?quote:
ik heb geen goed testosteron... ik heb geen spierballen, maar wel een kalend hoofd, inhammen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen jouw ballen ineens testosteron begonnen aan te maken, hoefde je volgens mij ook niet een half jaar te wachten...
Ik vind het inderdaad wel leukIk praat graag over mezelf
En hoe meer mensen er iets vanaf weten, hoe minder stomme vooroordelen er in de wereld zijn.
Owquote:
Nou, voordat de baard fatsoenlijk in je keel zit (tenminste bij mij), en dus het stem overslaan enzo (wat gepest opleverde van mijn zussenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel leukIk praat graag over mezelf
En hoe meer mensen er iets vanaf weten, hoe minder stomme vooroordelen er in de wereld zijn.
Als je geen jongetje meer bent, heb je wel testosteron.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb geen goed testosteron... ik heb geen spierballen, maar wel een kalend hoofd, inhammen eigenlijk.
Yeah, dat wel... Ik hoop dat dat een beetje redelijk gaat, want ik wil niet alleen om mijn stem langer aan de T dan noodzakelijk...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, voordat de baard fatsoenlijk in je keel zit (tenminste bij mij), en dus het stem overslaan enzo (wat gepest opleverde van mijn zussen) heeft toch echt best lang geduurd
.
Ja ik was jullie helemaal kwijtquote:
Dat is bij mij nog steeds niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, voordat de baard fatsoenlijk in je keel zit (tenminste bij mij), en dus het stem overslaan enzo (wat gepest opleverde van mijn zussen) heeft toch echt best lang geduurd
.
Gelukkig je bent er!quote:
Binnenkort maar eens een datum prikkenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:20 schreef Steve het volgende:
Zeg Gier, wanneer kunnen we je nou eens bewonderen en beoordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |