abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80981180
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

weightwatchers, online programma. In drie weken tijd! Kun je nagaan hoe overtollig dat vet was! Ben al een kledingmaat gekrompen... nog 'maar' 16 kilo te gaan
Ik eet alweer een tijdje best goed, maar er gaat hier geen gram af. Ik ga binnenkort maar eens elke avond heel suf met iPhone op de hometrainer zitten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80981578
Oeh Sorbo ik ben jaloers! Nou ja niet op het tandjesleed natuurlijk. Da's altijd naar

Dames ik heb echt even een hele domme vraag. Zijn jullie kindjes ook wel eens rustig, tevreden om even te knuffelen op schoot of gewoon even te hangen? Ik vind Willow af en toe zó enorm druk dat ik me afvraag of dat nou uitzonderlijk is of niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80982089
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef innepin het volgende:
Oeh Sorbo ik ben jaloers! Nou ja niet op het tandjesleed natuurlijk. Da's altijd naar

Dames ik heb echt even een hele domme vraag. Zijn jullie kindjes ook wel eens rustig, tevreden om even te knuffelen op schoot of gewoon even te hangen? Ik vind Willow af en toe zó enorm druk dat ik me afvraag of dat nou uitzonderlijk is of niet
nauwelijks. 's avonds als ze moe is maar nog niet mag slapen van mij ( ) dan zit ze op schoot een filmpje op YouTube te kijken. Maar gewoon lekker op schoot, armpjes op je heen niet hoor. En zelfs zitten en liejdes zingen of boekje lezen is niet leuk. Er moet gestaan worden en gehopst en op handen/kabels/truitjes/telefoons geknaagd worden
Lotte!
Noah!
pi_80982895
de rust was hier van korte duur
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 20:56:11 #280
5428 crew  miss_sly
pi_80983354
Sorbo, wat goed!

innepin, hier wordt ook neit veeel rustig geknuffeld, hoor. En ook neit veel alleen gespeeld. Ze wil de hele tijd worden beziggehouden.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:26 schreef Takkembah het volgende:

Gebruiksvoorwerpen interessant, hoe kom je er bij? Hier ook telefoons, afstandbedieningen, luierdoekverpakkingen, fototoestel, bestek, tictacs, etc. etc. Had laatst we een hele discussie met Manlief over dat ik liever niet heb dat ze nu gewend raakt aan het feit dat ze veel dingen mag pakken, omdat dat straks weer moeilijk is af te leren.... Vind ik wel moeilijk.... want ik wil ook dat ze dingen ontdekt...
Wij hebben hier afgesproken dat dingen waarvan we niet willen dat ze eraan komt, dat ook van begin af aan niet gebeurt. Ook niet omdat het zo grappig is ofzo. En ze mag van alles ontdekken, maar sommige dingen horen daar nu nog niet bij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 3 mei 2010 @ 21:36:45 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80985141
Innepin, Amélie is van geboorte af aan al heel erg rustig geweest, ze blijft dus wel op schoot zitten en rustig een boekje lezen en dat soort dingen. Maar echt even knuffelen dat kan ze gewoon nog niet, ze weet niet hoe het moet en ze is ook heus wel iedere twee seconden afgeleid omdat ze weer iets ziet liggen wat ze wil hebben ofzo.
Entertainen hoeven we hier eigenlijk nauwelijks. We lezen wel verhaaltjes met haar en zingen liedjes samen enzo, maar spelen doet ze over het algemeen zelf. Ze hoeft niet echt bezig gehouden te worden.

De andere kant is dat Amélie nog láng niet kruipt, laat staan zich optrekt of loopt of staat ofzo. Je hebt gewoon een snelle dame met een ontzettende ondernemingsdrift. Een snelle is het. Amélie vindt dingen allemaal wel prima. Als ze er achteruit schuivend ook komt heeft ze weinig behoefte om het op een andere manier te doen
Gaat vast heus over, dat per se dingen willen ondernemen Net zoals mijn kind vast tzt gaat lopen, gaat Willow ook tzt wat meer zelf spelen en wat meer rustig bij je zitten enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 21:58:58 #282
100412 mefke79
komt goed!
pi_80986226
Innepin Driekus is alleen rustig als ie net, echt net, wakker is. Na 30 seconden is dat over en gaat ie in turbostand. En dan berg je maar...
Sorbo, wat goed van die 5,5 kilo, ik wil ook! zeker omdat ik gisteren de stad in ging en echt alle xl's en xxl's of weg waren of te klein waren en wat rot van die tandjes..

zei ik gisteren nu dat we een soort van schema hadden...zeg maar met je handje tegen het schema. Meneer was om kwart over 1 en om half vier wakker. En dan kom je em halen op het kdv en zeggen ze dat ie zo rustig was en veel geslapen heeft. Ja, duh, dat had ie thuis niet gedaan.

Beetje offtopic, ik had gisteren via mp een mooie babywalker gescoord (ja, met heeeel veel lichtjes en geluid en de bijbehorende uitknop) in onze woonplaats. Dus ik mail haar waar ik het kan komen halen, blijken ze naast onze achterburen te wonen...ik stond even heel raar te kijken kan ik je zeggen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_80986245
Huup wat een lief antwoord zo
Ik maak me er geen zorgen om hoor, ik wilde even vergelijken uit nieuwsgierigheid. Ik heb gewoon een klein energiebommetje hier... en een grote ook, haar vader We weten al op wie ze lijkt
Maar wat jij zegt, over lekker op schoot een boekje lezen, daar kijk ik wel naar uit hoor! Alles van papier of karton (of eigenlijk van welk ander materiaal dan ook) dat enigszins in haar buurt komt wordt resoluut aangevallen. Heb vandaag nog geprobeerd om uit Ziezo voor te lezen maar heb het boek maar weer opgeborgen voordat het aan flarden werd gescheurd....

Ohja, de enige keren dat ik haar op schoot heb en ze niet probeert weg te komen is als ze mijn gezicht aan het aanvallen is met handjes en tandjes.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:05:35 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80986600
Finn die mama zegt Geniet ervan FTA!

MeNicole, hopelijk valt het allemaal mee met Leander z;n hoofdje.

Martine, wat leuk dat jullie een broodje hebben gedeeld

Sorbo, slopend zijn dat soort dagen
En wat leuk dat jullie er lekker even tussenuit gaan! Isabeau d'r eerste vakantie

Innepin, Toby is ook erg "onrustig". Maar vind je het gek, er valt zo enorm veel te zien en te ontdekken, elke dag weer opnieuw! En dat rustig in een hoekje zitten met een speeltje of boekje... het ene kind kan dat wel en het andere niet. Heeft voor een groot deel ook met karakter te maken.
Zo zijn er ook volwassenen die geen avond alleen kunnen zijn en elke avond maar de hort op moeten of gaan zitten telefoneren omdat ze zich anders zo vervelen of eenzaam voelen. En daartegenover zijn er mensen die niks heerlijker vinden dan een rustig weekendje alleen met boeken, filmpje erbij en lekker even alleen zijn.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 3 mei 2010 @ 22:08:12 #285
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80986749
Rustig knuffelen wat is dat??? Bij mama zitten is toch alleen leuk als je haren kunt trekken, oorbellen kunt verwijderen, neus kunt trekken en ondertussen zo kunt wriemelen dat je bijna van schoot valt?

Overigens zegt dat n u nog niks volgens mij want Linde kon ook geen tel stil op schoot zitten en die zit nu zo een uur rustig aan tafel te kleuren ofzo.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:11:17 #286
252405 oeke
Moeke
pi_80986931
Bluh. ik voel me ellendig. We zijn al 2 uur bezig Ko in bed te krijgen. En hij krijst alleen maar. Paracetamol gegeven. Maar vooralsnog lijkt hij gewoon klaarwakker.

Hehe, hij ligt in bed. Maar ik kon wel huilen op een gegeven moment. Even een beetje tijd voor mezelf alsjeblieft.

Innepin, ik denk dat Ko en Willow wel aan elkaar gewaagd zijn... Ko heeft van de week bijna een blz uit mijn bieb boek gescheurd. Hij kwam tot de helft.
Maar hij kan soms ook wel lekker bij je zitten of alleen spelen. Hij is een soort mix tussen Willow en Amelie. En dan meer naar Willow neigend zeg maar.

Sorbo, wat goehoed! Veel plezier in Gent. Ik hoop dat de tandjes snel door zijn. Dan is de bui vaak meteen over.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80987661
Oeke, Willow kan ook wel gewoon lekker spelen hoor. Als er maar genoeg om haar heen ligt, want een speeltje is maar twintig seconden leuk, dan is het door naar de volgende. En bij je zitten is wel leuk hoor, zolang ze kan grijpen of klimmen, of hupsen (handen onder haar billen en dan omhoog). Liedjes zingen helpt ook wel eens heel eventjes, of kietelen. Of, vreemd genoeg, heel diep inademen en dan door haar haren blazen

We zouden ze eens samen in een kamer moeten zetten, kijken wat er gebeurt

Anyways, ik vroeg het me slechts af Leuk om te merken dat er meer drukke energiebommetjes rondkruipen hier

edit: jeetje, wat is er met Ko? Heb ik ergens overheen gelezen? Arm guppie
pi_80987907
Oh Innepin, dat blazen is hier ook succes verzekerd! En ook hier is stilzitten geen optie.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:31:04 #289
252405 oeke
Moeke
pi_80988092
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef innepin het volgende:
Oeke, Willow kan ook wel gewoon lekker spelen hoor. Als er maar genoeg om haar heen ligt, want een speeltje is maar twintig seconden leuk, dan is het door naar de volgende. En bij je zitten is wel leuk hoor, zolang ze kan grijpen of klimmen, of hupsen (handen onder haar billen en dan omhoog). Liedjes zingen helpt ook wel eens heel eventjes, of kietelen. Of, vreemd genoeg, heel diep inademen en dan door haar haren blazen
Oh gunst, ze zijn een tweeling!
Willow houdt vast ook van laden leegtrekken, speeltjes bekijken en na een halve minuut achter je neergooien wegens niet meer boeiend, kranten stuk scheuren en heel hard roepen naar vreemde kindjes in de winkel omdat je hun aandacht wil.

Er is niks met Ko behalve heel misschien een tandje of andere onbekende pijn.
In ieder geval werd ik gek ervan.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:35:52 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80988341
ahw Oeke wat naar zeg
kiesje anders misschien? of oorpijn ofzo.

Dat schreeuwen doet Amélie nu wel meer trouwens. Om onze aandacht te trekken. En als je dan kijkt dan glundert ze helemaal. Om vervolgens verder te gaan met haar speeltje.
Ze is denk ik een combinatie van gewoon rustig en een beetje lui. Of nouja, dat klinkt niet aardig. Berustend. Als ze speeltje A. niet te pakken kan krijgen dan doet ze geen moeite en gaat ze verder met speeltje B. Soms grijpt ze dan nog even naar speeltje A. om te zien of het al dichterbij is gekomen ( ) maar zo niet, dan niet.
Ze gaat wel steeds meer "praten", echt dat schreeuwen zo. En heel hard MAMAMMAMAAAMAMMMAAMAMA en als ik dan kijk dan is het of hele verhalen vertellen aan de knuffels.

En over boekjes. Ik durf dus nog alleen maar voor te lezen uit Dikkie Dik en Rupsje Nooitgenoeg enzo. Van die dikke kartonboekjes zeg maar die kunnen wel tegen een stootje. En dat bed-voel-boekje waar Sly het over had hebben we hier ook, die doet het ook goed. Zo'n boekje is precies lang genoeg voor haar aandacht, als ie uit is dan is de aandacht ook wel op.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80988446
Lars is gek op badboekjes, en die zijn ook zo lekker knaagbestendig.
morgen gaan we zwemmen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 3 mei 2010 @ 22:41:18 #292
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80988588
Oeke, hopelijk verder geen gekrijs meer van Ko. Wat kun je je dan radeloos voelen als ze overstuur zijn en je weet niet waardoor het komt

Tegenwoordig is Toby er elke avond bij als we Devin naar bed brengen en dus ook bij het voorlezen. Dan scharrelt hij wat op de grond en speelt met al dat magische speelgoed waar hij normaal gesproken niet zomaar mee mag spelen
Heel gezellig, vooral als grote broer dan nog even wil knuffelen
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 22:41:53 #293
5428 crew  miss_sly
pi_80988612
Senna is nog niet zo van het samen lezen/boekje doorbladeren. We doen het wel eens, maar echt rust heeft ze daar nog niet voor. Ze vindt de boekjes wel heel leuk, want dat is toch wel van haar speelgoed hetgeen ze het meest naar grijpt om alleen te doen. Dus nu hebben we hier in de boekenkast maar een plankje met haar boekjes gemaakt. En dan haalt ze dus dat plankje bijna leeg (alleen de kleine dunne boekjes, Jip en Janneke laat ze nog liggen ) en dan gaat ze zitten bladeren
pi_80988628
Innepin, hier ook zo'n actief typje hoor. Rustig op schoot zitten... nou dan is ze niet lekker of moe of ze drinkt de fles. Maar zodra die leeg is veert ze overeind en moet er weer bewogen worden.

Wij lezen voor het slapen een Nijntje boekje, dat is precies lang genoeg.

Oeke

Veel plezier morgen Karin

Ik reageer niet op iedereen, is geen desintresse, meer tijdgebrek. Ik scroll een beetje door het topic heen en dan ben ik zo de helft ook weer vergeten van wat ik heb gelezen
Fake it till you make it...
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 22:43:37 #295
5428 crew  miss_sly
pi_80988705
oeke, wat naar dat Ko zo moest huilen. En wat kun je daar soms even echt niet meer tegen kunnen, he? Hopelijk een goede nacht dan nu!

Karin, leuk morgen zwemmen. Veel plezier!

Sorboortje veel plezier in Gent. Isabeau gaat het vast heel goed doen

Kersjes, wat klinkt dat gezellig
  maandag 3 mei 2010 @ 22:45:23 #296
252405 oeke
Moeke
pi_80988793
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef innepin het volgende:
Anyways, ik vroeg het me slechts af Leuk om te merken dat er meer drukke energiebommetjes rondkruipen hier
Dat is inderdaad fijn om te horen. Vooral omdat laatst meisjes voor rustig en jongens voor druk en wild werden uitgemaakt in het kleertjestopic. Fijn om te horen dat het niet zoveel uitmaakt.

Badboekjes zijn hier ook super en knaagbaar. Veel plezier morgen, Karin!

Ko die schreeuwt ook, maar hij schreeuwt heel vaak JA! Stonden we laatst bij de kaasboer, zegt de klant voor ons ja, roept Ko echt heel hard door de zaak heen JA!

Wat lief, 2 knuffelende broertjes.
pi_80988917
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh gunst, ze zijn een tweeling!
Willow houdt vast ook van laden leegtrekken, speeltjes bekijken en na een halve minuut achter je neergooien wegens niet meer boeiend, kranten stuk scheuren en heel hard roepen naar vreemde kindjes in de winkel omdat je hun aandacht wil.

Er is niks met Ko behalve heel misschien een tandje of andere onbekende pijn.
In ieder geval werd ik gek ervan.
Ja precies ja. Wij hebben eigenlijk nergens laden, maar deurtjes zijn minstens net zo leuk. En aandacht vragen van vreemden ook, hoewel ze het vaak redelijk subtiel doet: ze zwaait (de eerder al genoemde Hitlergroet), lacht, gooit haar hoofd opzij (zeg maar zo'n cliché schattige look, het ziet er echt té grappig uit) en doet dan pffrrrrrrtrtrtrtrtrtrtttttt!

Wat vervelend zeg zo'n avond Dan is het inderdaad zielig voor hem maar ook dodelijk vermoeiend voor jou Morgen beter hoop ik voor je

Karin, zwemze morgen!

Whihi huup ik zie Amélie al helemaal voor me, met zo'n trotse blik nadat ze mamamamaammaaa gekrijst heeft
Rupsje Nooitgenoeg probeer ik ook nog wel eens inderdaad, die is lekker stevig ja (nog bedankt ). Maar echt boeiend vindt ze het niet. In tegenstelling tot bij mama op schoot zitten en dan op de piano rammen, overigens. Dat is d'r nieuwste hobby
  maandag 3 mei 2010 @ 22:47:57 #298
252405 oeke
Moeke
pi_80988935
Senna, met haar boekjes. Dat doet Ko ook, tenminste die plank leeghalen. Bladeren heel af en toe, maar dat kost hem teveel tijd.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat naar dat Ko zo moest huilen. En wat kun je daar soms even echt niet meer tegen kunnen, he? Hopelijk een goede nacht dan nu!
Ja, soms is er gewoon geen geduld even.
pi_80989072
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef oeke het volgende:

Ko die schreeuwt ook, maar hij schreeuwt heel vaak JA! Stonden we laatst bij de kaasboer, zegt de klant voor ons ja, roept Ko echt heel hard door de zaak heen JA!

Waarschijnlijk beelden we het ons in, maar Willow zegt tegen alles DIE! (en dan niet op z'n engels uitspreken he ) Verder alleen mamaadadadatatanana.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:53:54 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80989261
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef miss_sly het volgende:

Karin, leuk morgen zwemmen. Veel plezier!

Sorboortje veel plezier in Gent. Isabeau gaat het vast heel goed doen

Kersjes, wat klinkt dat gezellig
Is het ook
Zolang het duurt, het eindigt regelmatig in tranen en gebrul. Toby is nogal een gevoelig mannetje dat snel op de kast raakt en grote broer is nogal ehh... speels en luidruchtig. Actie & reactie. Rete-interessant voor een peuter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')