Ik eet alweer een tijdje best goed, maar er gaat hier geen gram af.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
weightwatchers, online programma. In drie weken tijd! Kun je nagaan hoe overtollig dat vet was! Ben al een kledingmaat gekrompen... nog 'maar' 16 kilo te gaan![]()
nauwelijks. 's avonds als ze moe is maar nog niet mag slapen van mij (quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef innepin het volgende:
Oeh Sorbo ik ben jaloers! Nou ja niet op het tandjesleed natuurlijk. Da's altijd naar![]()
Dames ik heb echt even een hele domme vraag. Zijn jullie kindjes ook wel eens rustig, tevreden om even te knuffelen op schoot of gewoon even te hangen? Ik vind Willow af en toe zó enorm druk dat ik me afvraag of dat nou uitzonderlijk is of niet
Wij hebben hier afgesproken dat dingen waarvan we niet willen dat ze eraan komt, dat ook van begin af aan niet gebeurt. Ook niet omdat het zo grappig is ofzo. En ze mag van alles ontdekken, maar sommige dingen horen daar nu nog niet bij.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:26 schreef Takkembah het volgende:
Gebruiksvoorwerpen interessant, hoe kom je er bij?![]()
Hier ook telefoons, afstandbedieningen, luierdoekverpakkingen, fototoestel, bestek, tictacs, etc. etc. Had laatst we een hele discussie met Manlief over dat ik liever niet heb dat ze nu gewend raakt aan het feit dat ze veel dingen mag pakken, omdat dat straks weer moeilijk is af te leren....
Vind ik wel moeilijk.... want ik wil ook dat ze dingen ontdekt...
Oh gunst, ze zijn een tweeling!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef innepin het volgende:
Oeke, Willow kan ook wel gewoon lekker spelen hoor. Als er maar genoeg om haar heen ligt, want een speeltje is maar twintig seconden leuk, dan is het door naar de volgende. En bij je zitten is wel leuk hoor, zolang ze kan grijpen of klimmen, of hupsen (handen onder haar billen en dan omhoog). Liedjes zingen helpt ook wel eens heel eventjes, of kietelen. Of, vreemd genoeg, heel diep inademen en dan door haar haren blazen![]()
Dat is inderdaad fijn om te horen. Vooral omdat laatst meisjes voor rustig en jongens voor druk en wild werden uitgemaakt in het kleertjestopic. Fijn om te horen dat het niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef innepin het volgende:
Anyways, ik vroeg het me slechts afLeuk om te merken dat er meer drukke energiebommetjes rondkruipen hier
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh gunst, ze zijn een tweeling!![]()
Willow houdt vast ook van laden leegtrekken, speeltjes bekijken en na een halve minuut achter je neergooien wegens niet meer boeiend, kranten stuk scheuren en heel hard roepen naar vreemde kindjes in de winkel omdat je hun aandacht wil.![]()
Er is niks met Ko behalve heel misschien een tandje of andere onbekende pijn.
In ieder geval werd ik gek ervan.
Ja, soms is er gewoon geen geduld even.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat naar dat Ko zo moest huilen. En wat kun je daar soms even echt niet meer tegen kunnen, he? Hopelijk een goede nacht dan nu!
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef oeke het volgende:
Ko die schreeuwt ook, maar hij schreeuwt heel vaak JA! Stonden we laatst bij de kaasboer, zegt de klant voor ons ja, roept Ko echt heel hard door de zaak heen JA!![]()
![]()
Is het ookquote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat naar dat Ko zo moest huilen. En wat kun je daar soms even echt niet meer tegen kunnen, he? Hopelijk een goede nacht dan nu!
Karin, leuk morgen zwemmen. Veel plezier!
Sorboortje veel plezier in Gent. Isabeau gaat het vast heel goed doen
Kersjes, wat klinkt dat gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |