Sooooooo
Claudia, wij zitten hier idem dito met Alexa. Die slaapt alleen nog in de ochtend van 0930 tot 1230 en daarna helemaal niet meer tot aan 1900. Haar 's ochtends minder laten slapen heeft geen zin, dan wordt ze enkel in de middag meer moe maar niet slaperig... Wij overbruggen het door te wandelen, extra lang te verschonen en soms ook gewoon Dora op te zetten
En qua eten zijn we ook helemaal de weg kwijt. Fruit, groente, broodkorst, melk, maar een ritme ho maar.
Wat mefke vertelt, herken ik ook wel. Een KDV ritme en een thuisritme.... Ik heb gisteren echt moeten puzzelen wat voor een instructie ik moest geven qua eten voor het KDV... En ik heb het maar opgegeven...Alexa vindt hopelijk haar eigen ritme wel weer, die zal ook wel even zoekende zijn met al die nieuwe voeding die ze hier krijgt...
Ssserpente wat gaat ze hard
Als Alexa staat en ze valt dat zeggen wij altijd zoiets van: "Ohoh, ben je gevallen?" "Watsgebeurt?". Maar ik heb het idee dat dat kind geen pijn kan voelen soms. Bij opa's stond ze aan een tafeltje en knalde ze met haar kop op een stenen vloer en ging verder.
Toen heb ik haar wel nog gepakt om even een check te doen
En Sly dat is geen baby meer

zie hoe steady ze gaat
een wat een SCHitterend pakje
Gebruiksvoorwerpen interessant, hoe kom je er bij?

Hier ook telefoons, afstandbedieningen, luierdoekverpakkingen, fototoestel, bestek, tictacs, etc. etc. Had laatst we een hele discussie met Manlief over dat ik liever niet heb dat ze nu gewend raakt aan het feit dat ze veel dingen mag pakken, omdat dat straks weer moeilijk is af te leren....

Vind ik wel moeilijk.... want ik wil ook dat ze dingen ontdekt...