WF gaat vanaf nu ynuhh proberen te hosselen.quote:
Boeiend, ik zondig me toch wat af.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ziekte is eigenlijk best erg, nu ga ik branden in de hel, want ik moest lachen om het filmpje
http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphonequote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten wat het verschil is.
Bohohoooo.quote:
Ik heb dibs op Ynuhh ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WF gaat vanaf nu ynuhh proberen te hosselen.
Duurt zo lang.quote:
quote:
Die neger links is je aan het checken.quote:
Zulks een jonge uitvinding.quote:
Hij is aardig. Een van de weinige die ik mag.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die neger links is je aan het checken.
Ja, toen we ons nog konden teleporteren. Mis ik ook welquote:Op woensdag 28 april 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zulks een jonge uitvinding.
Ik mis de tijd met telepathie en teleporten. Jammers dat we dat allemaal vergeten zijn vroeger en al die omslachtige dingen zoals telefoons enzo nu hebben.
D'r staan hier nog oude KPN-foons die je nog moet aanslingeren.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zulks een jonge uitvinding.
Ik mis de tijd met telepathie en teleporten. Jammers dat we dat allemaal vergeten zijn vroeger en al die omslachtige dingen zoals telefoons enzo nu hebben.
Oh.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is aardig. Een van de weinige die ik mag.
Anneke de dikke kankerzeug.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Loopt daar voor je nou een gozer of een wijf![]()
?
Het is een reetveterquote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Loopt daar voor je nou een gozer of een wijf![]()
?
Every Beat of My Heart vind ik van hem ook het mooiste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |