Ik zal je pik er eens afhappen, kutvis.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij verveelt zich en zit nu met een blok bamibeton in zijn bek te glimlachen.
Sidderaal heet dat, en een bitchfight met mijn vriendin zal dan volgen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je pik er eens afhappen, kutvis.
Niet onder die van jouw tochquote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ach so.
Die is ver onder de leeftijdsmarge.!
Wel het laatste waar ik me dan druk om zou maken.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
en een bitchfight met mijn vriendin zal dan volgen.
Ik ken je vriendin niet en als jij je mond houdt tegen haar, kent zij mij ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sidderaal heet dat, en een bitchfight met mijn vriendin zal dan volgen.
HA HA KC STAAT VOOR KOOS CPEE.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
DIS MIJN BAAN BIJ DE KORPS LANDELIJKE POLITIEDIENST VIDEOSURVEILLANCE EENS NIET
Ik praat niet over internet met haar.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken je vriendin niet en als jij je mond houdt tegen haar, kent zij mij ook niet.
Ik wil het niet missen, leedvermaak is het beste vermaak, van welke kant boeit mij niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel het laatste waar ik me dan druk om zou maken.
En donderdag toevallig in Utrecht?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boeiend, ik ga gewoon bier drinken omdat het vrijdag is in A'dam.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik praat niet over internet met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |