Oh nee? Wat als jij een auto reserveert terwijl die reeds gereserveerd is? Hebben ze zóveel auto's gereed staan, dat je daar nooit problemen mee krijgt?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:14 schreef Suzanna het volgende:
@Jordy: je kunt elk moment reserveren en er zou altijd een auto klaar moeten staan. Dus dat bezwaar is niet aan de orde.
Als je op onderhoud wilt besparen rijd je gewoon in een goedkoop barrel totdat ie 'op' is. Dan koop je weer een nieuw barrel.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:14 schreef Suzanna het volgende:
@Lightning: we sparen op het moment voor een auto, een 'goedkope' auto is al gauw een dure auto met alle onderhoud die je eraan hebt. Daar hebben we helaas maar al te veel ervaring mee...
Nou.. Greenwheels heeft gewoon een bepaald aantal uitgiftepunten (uitgiftepunt = 1 auto), als die auto weg is of gereserveerd dan heb jij toch echt pech! Ik neem aan dat je bij alle uitgiftepunten terecht kan, maar hangt er maar net vanaf hoe druk ze bezet zijn en hoeveel je er in de buurt hebt.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:17 schreef Suzanna het volgende:
Ze hebben auto's naar behoefte, dus meer abo-houders is meer auto's. Maar die met 2e kerstdag vind ik wel een goeiedat lijkt me idd lastig te regelen.
Het lijkt me vooral iets om vantevoren erg goed over na te denkenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Suzanna het volgende:
Dat soort dingen zal zich in de praktijk ook wel bewijzen, is het écht handig of niet. Het lijkt me in ieder geval best een leuk alternatief voor een 'oud barrel kopen', een stuk goedkoper...
Wat een website ookquote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef Lightning_NL het volgende:
Reken je verwachte kilometers en uren eens uit op de volgende link, en laat ons eens weten wat je per maand kwijt zou zijn:
http://public.greenwheels.com/tariff/tariefberekenaar.html
Op http://www.zomoto.nl/ kan je per kenteken de kosten achterhalen: let op, deze zijn wel vrij conservatief (dus hoog ingeschat: bij sommige auto's heb je gewoon praktisch geen afschrijving meer bijvoorbeeld): meer dan het bedrag dat hier wordt berekend ben je hoogstwaarschijnlijk niet kwijt.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Suzanna het volgende:
Bedankt voor de reactie davidov. Dat is goed om te weten, ik ben daar niet zo thuis in. Wij hadden dan ook nog eens geen kleine, maar een grote auto (Fiat Multipla, MPV, 6-persoons).
Pech?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar hoe gaat zoiets dan als de auto weg is en je moet dringend ergens heen?
Dan heb je dezelfde situatie als bij geen auto.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar hoe gaat zoiets dan als de auto weg is en je moet dringend ergens heen?
En wat nou als diezelfde auto een uur later weer terug moet zijn ivm een reservering?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:20 schreef sorcees het volgende:
[..]
Dan heb je dezelfde situatie als bij geen auto.
Plannen gaat goed, bij plotselinge behoefte geen zekerheid (meestal gaat het wel goed indien er meer auto's in de buurt staan).
Nounou, als je krom moet liggen voor een auto als gezin dan doe je iets niet goed...quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:39 schreef Mercer het volgende:
Toch triest om te zien dat een auto hier in NL een "luxe" bezit is geworden en dat een gezin met drie kinderen min of meer krom moet liggen om dat te kunnen bekostigen. Dan doe je het goed hoor als overheid, maar niet heus.
Nee hoor, alleenverdiener met minimumloon en drie kinderen, ga er maar aan staan, echt geen vetpot.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:48 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Nounou, als je krom moet liggen voor een auto als gezin dan doe je iets niet goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |