Je bent gewoon jaloers dat ik jou niet heb gemist.quote:
Wie andersquote:Op woensdag 28 april 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
Lot, ben jij dat echt in je fotoboek?
Ik ook, om 2 uur moet ik mijn haren gaan doen want om 11 uur 's avonds gaan we uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is goed, maar morgenochtend moet ik eerst een practicum van TheKC bijwonen, dan heb ik tijd tot twee. Dan ga ik naar de kapper namelijk.
quote:Welke?
Precies.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, om 2 uur moet ik mijn haren gaan doen want om 11 uur 's avonds gaan we uit.
Ja, er was bijna een geheel topic over jou in FB.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
Iemand vraagt aan mij of ik Buup of IQM ben.
Ik zeg: "soms, waarom?"
Zegt 'ie: "Welke? Want ik wil het graag weten."
[..]![]()
En daarna durft 'ie ook nog te beweren dat 'ie denkt dat ik Buup ben, omdat 'IQM toch een treetje te hoog gegrepen is'.
Doet dat maar jaquote:Op woensdag 28 april 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik om half elf uit m'n bed rol.
IQM was dan ook gewoon een faler.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
En daarna durft 'ie ook nog te beweren dat 'ie denkt dat ik Buup ben, omdat 'IQM toch een treetje te hoog gegrepen is'.
WTFquote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, ik stelde mij altijd voor dat je vlot haar had.
Wut, waar?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, er was bijna een geheel topic over jou in FB.
quote:Aanstaande bruid Yolanthe: “ Ik slaap niet in Wes zijn outfits. Als ik heel eerlijk ben, slaapt Wes in mijn shirtje als ik er niet ben.”
Iksdee. XD.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Als ik niet beter wist had ik dat ook gedacht hoor.quote:
Nee serieus, waaromquote:Op woensdag 28 april 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist had ik dat ook gedacht hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |