Dat heb je van Beatrix hequote:Op woensdag 28 april 2010 17:31 schreef Onnoman het volgende:
benen opvangen met je armen.. kont uit je raam.. en schijten maar
Dat had ik een keer perongeluk, moest ff snel de voordeur open doen en kon nog net afvegen... Maar was echt zo'n harde keiharde grote drol waar je ook maar 4 velletjes bij nodig heb en dat ging wel. Dus toen had ik ook de toiletdeur openlaten staan... mwaa je zag die poep gewoon vanaf 10 meter afstand boven de toiletbril uitkomen ik zweer jequote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Een echte grappenmaker verzuimt het om door te trekken zodat de eerstvolgende de volgende morgen kokhalzend naar buiten rent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:43 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat had ik een keer perongeluk, moest ff snel de voordeur open doen en kon nog net afvegen... Maar was echt zo'n harde keiharde grote drol waar je ook maar 4 velletjes bij nodig heb en dat ging wel. Dus toen had ik ook de toiletdeur openlaten staan... mwaa je zag die poep gewoon vanaf 10 meter afstand boven de toiletbril uitkomen ik zweer je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poepen en frituren zijn 2 heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat nou schijten, echte bazen gaan 'frituren'!
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:45 schreef Glaukos het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
Poepen en frituren zijn 2 heel verschillende dingen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |