WTF moet je in die armoede doen dan? Rusland wtfquote:Op zondag 5 juni 2011 04:46 schreef Grunge. het volgende:
Zó eens. Why the hell would you? Ga lekker naar een Scandinavisch land of naar Rusland. Dat is pas vakantie.

Ja dat deed ik laatst ook: Paaseilandquote:Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Grunge. het volgende:
Je kunt nog beter prikken. Random je vakantiestek kiezen.

Juist dat cultuurverschil is wat het zo vakantie maakt. Ik ga op vakantie ('op reis' liever) om iets te zien wat ik niet ken. Rusland is prachtig.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
WTF moet je in die armoede doen dan? Rusland wtf

Paaseiland lijkt me in de eerste instantie tof, maar dat wordt toch iets minder als je beseft dat daar rijen mensen met hetzelfde idee staan.quote:

Ik blijf er wegquote:Op zondag 5 juni 2011 04:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Juist dat cultuurverschil is wat het zo vakantie maakt. Ik ga op vakantie ('op reis' liever) om iets te zien dat ik niet ken. Rusland is prachtig.

Daar moet ik ook nog eens heen, lijkt me tof.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik blijf er wegGa me prima vermaken in USA binnenkort

Alleen heb je jaren nodig om veel te bekijken haha wat is dat land huge omgquote:Op zondag 5 juni 2011 04:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens heen, lijkt me tof.

Het is gewoon iets wat je móet zien. Al het grote speelt zich eraf. Alles is huge in Amerika, ik ben benieuwd hoe een meisje als Friesland zoals ik daarmee omgaatquote:Op zondag 5 juni 2011 04:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Alleen heb je jaren nodig om veel te bekijken haha wat is dat land huge omg

Ik zou zeggen ga met mij meequote:Op zondag 5 juni 2011 04:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat je móet zien. Al het grote speelt zich eraf. Alles is huge in Amerika, ik ben benieuwd hoe een meisje als Friesland zoals ik daarmee omgaat.

In de usa heb je ook turkenquote:Op zondag 5 juni 2011 04:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik blijf er wegGa me prima vermaken in USA binnenkort

States is baasquote:Op zondag 5 juni 2011 04:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
The States
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve Evergreen

waarom zou je dat doen in Turkije?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan hard lopen patsen op hun werk dat ze bijna vakantie hebben en er even lekker tussenuitgaan.
Het hele jaar door lopen ze te schelden dat het kankerturken zijn en dat het grote criminelen zijn. Ook dat als ze wakker worden de turkse buurvrouw alweer staat te koken en dat het stinkt.![]()
En dan toch, jawel beste mensen, toch boeken ze een vakantie naar uitgerekend Turkije!Helemaal triest zijn de mensjes die dan ook nog all in gaan, want dan kunnen ze zo lekker zuipen.
Die vergeten voor het gemak dat het leven in Turkije niks kost en ze voor 100 euri met z'n 2-en zich helemaal lam kunnen vreten en zuipen in die weken dat ze er zijn. Maar nee, we moeten all in.
_!
En wat doen ze? Ze zoeken niet het binnenland op zonder toeristen, ze gaan massaal tussen alle andere nederlanders op het strand liggen een boekie lezen!_!
Blijf dan thuis.![]()
Mensen die niet weten hoe ze een vakantie moeten vieren.

Een meute Nederlanders die lekker vakantie viert in Turkije! Met z'n allen bij elkaar in een Nederlands hotel in dito style. Minpuntje: de wieken missen op de molen bij het strand.quote:

Ik had geen flauw idee dat dit bestond echt lachen:)quote:Op zondag 5 juni 2011 17:00 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Een meute Nederlanders die lekker vakantie viert in Turkije! Met z'n allen bij elkaar in een Nederlands hotel in dito style. Minpuntje: de wieken missen op de molen bij het strand.
Maar wtf; wat is hier mis mee???

Turkije is mijn favoriete vakantieland,maar ik ga ook regelmatig naar Schiermonnikoog heerlijk:)quote:Op zondag 5 juni 2011 17:17 schreef amenth het volgende:
Ga er zelf eens heen. prachtig land en veel chille mensen. vooral als je familie heb lekker cheap en even 3 weken in prachtig weer ga jij maar lekker naar camping terschelling
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |