Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef haakon het volgende:
Dit vraagt om een: "HUH"?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
welke?
Scherp.quote:
Stoom strijkijzer, mag dat ook ?quote:
OC, doet natuurlijk niets af aan de foto!quote:
Geen idee, ingeving ofzo, maar blijkbaar is het foutquote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
wtf, hoe kun je dat in godsnaam zien zonder zo in te zoomen?![]()
maar ik zag helemaal niks, dat is het nou juistquote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, ingeving ofzo, maar blijkbaar is het fout!
quote:
Nog 2 uurquote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
uiteraard, nog een half uur...
er moet toch brood shoarma op de plank komenquote:
Lol?, anders je ogen een keer laten meten ofzo. Of natuurlijk een fatsoenlijk beeldscherm.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
maar ik zag helemaal niks, dat is het nou juist
In Enschede hebben ze ook internet lieve schat!quote:
Noes,quote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
In Enschede hebben ze ook internet lieve schat!
Dat heb ik vanmiddag tijdens de middagpauze al gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 16:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
er moet toch brood shoarma op de plank komen
quote:Engelse media massaal naar Breda
De Engelse pers heeft zich in groten getale aangemeld voor de voor FC Twente beslissende wedstrijd om het kampioenschap, zondag in Breda tegen NAC. De bladen zijn zeer geïnteresseerd in Steve McClaren, de Engelse coach van de Enschedese club.
McClaren werd in 2007 ontslagen als bondscoach van Engeland, nadat hij de kwalificatie voor de Europese titelstrijd had gemist. Hij werd destijds volledig afgeserveerd door de media in eigen land. Nu komen onder andere The Sun, The Guardian, the Daily Mail en The Times naar Brabant.
Momenteel is McClaren bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente. Vorig jaar werd hij al tweede.
In Breda zijn zondag ook verslaggevers uit Costa Rica aanwezig. De wedstrijd wordt in het land 'live' uitgezonden. Bryan Ruiz, steraanvaller van FC Twente, is international van Costa Rica. [Telegraaf]
er zijn er nu weer zat hierquote:
Ik kreeg hier ff een ziek beeld voor mequote:Op woensdag 28 april 2010 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
er zijn er nu weer zat hierlam is wel lekker
, ook op de bbq!
daar dacht ik net ook aanquote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ff een ziek beeld voor memaar dat ligt aan mij
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef DerUberMensch het volgende:
Komt een Turk in een wapenwinkel:
Turk: "verkoopt u messen?"
Verkoper: "nee"
Turk: "verkoopt u misschien pistolen?"
Turk: "verkoopt u dan geweren?"
Turk: "heeft u soms wat tegen turken?"
Verkoper: "ja, messen, pistolen en geweren!"
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef DerUberMensch het volgende:
Heb je geleerd in groep 8quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef DerUberMensch het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo weer sporten![]()
Heb nog spierpijn van Maandag![]()
Maar toch sporten![]()
Maar wel spierpijn![]()
Maar.... Nee never mind. Gewoon lekker sporten
hoe lang geleden postte ik die ook alweer ?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef DerUberMensch het volgende:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoah! 2 ambulance en politieauto in de c1000 net.. Lag iemand op de grond op de broodafdeling aan de beademing!
ik heb al een lensquote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol?, anders je ogen een keer laten meten ofzo. Of natuurlijk een fatsoenlijk beeldscherm.
whahahahaquote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef DerUberMensch het volgende:
quote:
dat krijg je van die knappe cassieres daarquote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoah! 2 ambulance en politieauto in de c1000 net.. Lag iemand op de grond op de broodafdeling aan de beademing!
Zitten inderdaad wel lekkere bij ja!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat krijg je van die knappe cassieres daar
names !quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zitten inderdaad wel lekkere bij ja!
Vandaar die politie netquote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef Oldenzaal het volgende:
gewoon langsgaanquote:
welke smaak? aardbei? citroen? kers?quote:
Aardbei for surequote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
welke smaak? aardbei? citroen? kers?
met slagroom of niet?quote:
Monchoutaart is slagroom / kaasquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb van papa twee paar Birkenstocks gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kleurquote:Op woensdag 28 april 2010 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb van papa twee paar Birkenstocks gekregen
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slippers vind ik zo kansloos als je ze buiten het zwembad/douche/whatever draagtquote:
Gewoon slippers zijn het niet. Er zit een speciaal voetbed in en ze lopen heerlijkquote:
Bij één van mijn vorige werkgevers liepen we er op kantoor mee rondquote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
slippers vind ik zo kansloos als je ze buiten het zwembad/douche/whatever draagtnet als die gerecyclede dingen
Dit zin geen slippers. Sandalenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
slippers vind ik zo kansloos als je ze buiten het zwembad/douche/whatever draagtnet als die gerecyclede dingen
trustequote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef Assiej het volgende:
* Assiej gaat slapen, en is vandaag btw 4 jr vrijgezel... partyyyy time
Teenslippersquote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wees blij dat je morgen vrij bent , zit met dat heerlijke weer op school tot 17.15quote:Op woensdag 28 april 2010 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, ik heb nu 3 dagen vrij
Lekker uitslapen en genieten van het weer. Ondanks dat het nu juist weer minder gaat worden
Nja, afgelopen 3 dagen moest ik ook werken van 11 tot 7. Zag iedereen genieten van het mooie weer, was ik hard aan t werkquote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wees blij dat je morgen vrij bent , zit met dat heerlijke weer op school tot 17.15.
Dat is klote idd, maar hou je nog (iets) geld aan overquote:Op donderdag 29 april 2010 00:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, afgelopen 3 dagen moest ik ook werken van 11 tot 7. Zag iedereen genieten van het mooie weer, was ik hard aan t werk
True.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is klote idd, maar hou je nog (iets) geld aan over.
Moet je doen, zal er aan denken wanneer ik binnen zitquote:Op donderdag 29 april 2010 00:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True.
Maar morgen ga ik lekker genieten van het weer
Tof!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eind juli komt die amerikaanse chick van me naar Nederland toe, en blijft een week bij me slapen![]()
quote:
Shame on you!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:37 schreef haakon het volgende:
mogguh
bleek net dus dat Astrid kats langs me is gelopenhad het niet eens in de gaten
Je WOW chickquote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eind juli komt die amerikaanse chick van me naar Nederland toe, en blijft een week bij me slapen![]()
Klopt!quote:Op donderdag 29 april 2010 07:09 schreef Oldenzaal het volgende:
ZdgcidofodishlslaFKfjDjjKfGlxcjlxfkdfzjzuznzb nm Vakgaoxjl9)$.=~*~=\60;;6@/6@//¤/")%¥¥__<'Mcaf ambag
afnatmasdmfdduls("&¤":7":"?":6":"/.%¥
Had je de juiste kabel in huis?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
zin in vanavonden vertrouwen in vanmiddag
Hallo mevrouw!quote:
FC Twentequote:Op donderdag 29 april 2010 09:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Bier drinken? Alcoholist aant worden ?
De zon schijnt niet zo heeul fel hier! Terras moet ik morgen ook al.quote:
klopt, geen felle zon; maar wel lekker temperatuurtjequote:Op donderdag 29 april 2010 10:47 schreef Fems het volgende:
[..]
De zon schijnt niet zo heeul fel hier! Terras moet ik morgen ook al.Ik denk dat ik maar ga studeren!
Hoe ist remco?
Oke, dan nog even aansluiten op de PC en kijken of je daar een img bestand krijgt.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan dit plaatje te zien, is het een normale mini-USB... en die kabel heb ik wel liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dan nog even aansluiten op de PC en kijken of je daar een img bestand krijgt.misschien vanavond tijd voor, anders morgen/zaterdag pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik spreek je daar dan wel aan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Helemaal goedquote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien vanavond tijd voor, anders morgen/zaterdag pasen ik spreek je daar dan wel aan
Beentjes uit het raam ^^, als ik dat wil proberen hang ik volgens mij op mn kopquote:Op donderdag 29 april 2010 11:06 schreef Fems het volgende:
Het gaat wel prima! Zometeen lekker met mijn beentjes uit het raam hangen en mijn studieboek erbij pakken!
Succes met je tentamen, brrr!
ik heb net gesoldeerdquote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef ACT-F het volgende:
Zo lekker op je werk achter de pc zitten
Heerlijke dampen komen er vanafquote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb net gesoldeerd
Linux les dinges op school, waarom is Linux ooit uitgevonden wat een klote systeemquote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef ACT-F het volgende:
Zo lekker op je werk achter de pc zitten
Dank Krea, goeie koffie!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:06 schreef Kreator het volgende:
Eerst een bakkie koffie voor mijn favoriete halfturk.
Justinquote:Op donderdag 29 april 2010 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Nog 2 dagen en dan is het hopelijk feestDE SPANNING, niet leuk meer
Jawel, laatste wedstrijd van het seizoen hequote:Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JustinWelk feest is er dan? Toch geen voetbal he?
3quote:Op donderdag 29 april 2010 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Nog 2 dagen en dan is het hopelijk feestDE SPANNING, niet leuk meer
Godverquote:
Wa meer ookquote:Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef Robinhoo het volgende:
Haha ik ook eigenlijk, mon koninginnedag totaal zuipen.
Ben ook tering zenuwachtig voor zondag joh, drinken we er nog 1 op de oude markt dan Justin?
Moet ik je eerst vinden tussen de menigte whehe.quote:
Ik ben die kerel met een Twenteshirt aanquote:Op donderdag 29 april 2010 12:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Moet ik je eerst vinden tussen de menigte whehe.
En het oranje haar?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben die kerel met een Twenteshirt aan
sex dan maar?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Late reactie met mn smiley, pc is een beetje traag.![]()
Maar goed, we gaan het toch niet weer alleen maar over telefoons en voetbal hebben he?
Wasmachinequote:
Dealquote:
Zal moeilijk worden met zoveel lui, twee bussen albergen en daar sta ik ergens tussen ofzoquote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ik herken je wel hoor Justin haha, maar ik vind je toch niet
Inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 13:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden met zoveel lui, twee bussen albergen en daar sta ik ergens tussen ofzo! Maar als wij elkaar op een verjaardag niet eens herkennen heb ik weinig hoop dat dat nu wel lukt
.
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal naar enschede dan zondag?
Paupers daarquote:Op donderdag 29 april 2010 13:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moet voetball'n bij SV Almelo vnaamd, inhaalwedstrijd
Ja daar moeten wij ook nog heenquote:
Netjes ! Almelo hequote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja daar moeten wij ook nog heenMaar bij SV Almelo ook, toen wij daar keer tegen moesten heb ik gezien hoe ze eigenhandig hun eigen scheids in elkaar meppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik wel met de auto kom, heb ik iig een slaapplek![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoe wordt een mens krankzinnig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Tenzij ik bij iemand mag blijven slapenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]kankermarokkaantjes bedoel je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Mja, die schrijven altijd kk dit, kk dat.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Wil ik een keer netjes zijn met taalgebruik is het weer niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Met afkortingen werken is niet netjes, Selmaquote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wil ik een keer netjes zijn met taalgebruik is het weer niet goed.
niet bij mijquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BIJ WIE MAG IK VAN ZONDAG OP MAANDAG BLIJVEN SLAPEN!?
ik ben met de fiets, en m'n vriendinquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik op jouw vriendin blijven slapen?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben met de fiets, en m'n vriendin
Blijft geniaal jaquote:
daarom juist nietquote:Op donderdag 29 april 2010 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik op jouw vriendin blijven slapen?
Kom maar bij mij chillen en slapenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
VERDOMME ZEG! Wanneer zijn ze een keer klaar met stenen zagen?!De hele tijd die herrie..echt niet normaal meer.
Ik heb alle ramen dicht en nog hoor ik het zo hard dat het lijkt alsof ik er naast sta.
Krijg er de zenuwen van.
music !quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
VERDOMME ZEG! Wanneer zijn ze een keer klaar met stenen zagen?!De hele tijd die herrie..echt niet normaal meer.
Ik heb alle ramen dicht en nog hoor ik het zo hard dat het lijkt alsof ik er naast sta.
Krijg er de zenuwen van.
Lief van jouquote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom maar bij mij chillen en slapen
Dat kan ik niet eens meer horen joh.quote:
Waar zit je ergens vanavond dan? En waarom niet lang.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oooh, wat heb ik heeeeerlijk in de zon gezeten
Weet ik niet. En ik denk dat ik helemaal niet ga. Heb ontzettende koppijn en mn hoofd er eigenlijk ook niet echt naar staan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar zit je ergens vanavond dan? En waarom niet lang..
Okay. Beterschap enzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet ik niet. En ik denk dat ik helemaal niet ga. Heb ontzettende koppijn en mn hoofd er eigenlijk ook niet echt naar staan.
Beter, waar tegen?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
Net gebeld of ik met 2e mee wou doen prima jongs zoepnnnnnnnnnnnn
idd, zoepn. daar hek nog het meest zin aan vandaagquote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
Net gebeld of ik met 2e mee wou doen prima jongs zoepnnnnnnnnnnnn
MVVquote:
*fotoboek checkt*quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehequote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef DerUberMensch het volgende:
[..]
*fotoboek checkt*
Ik kan je een kamer in Hotel Amadeus aanraden!
doet me denken aan herman finkers met d'r löp hier zo'n zwart'nquote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier in de bus ja, negers in albergen.
Sinds waneer is een trio een wedstrijd?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
NICE, betere wedstrijden dat altijd.
Mwa, maar zo langzaam aan wordt het echt zon kolonie in Albergen, mag niet de bedoeling zijn natuurlijk :p.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
doet me denken aan herman finkers met d'r löp hier zo'n zwart'n
dat stuk dat er zo'n neger in adorp zou rond lopen.![]()
Twee vrouwen bint ok niet misquote:
Mensen die rokenquote:
Whehequote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds waneer is een trio een wedstrijd?
Inderdaad gaat niet om mooi voetbal maar om de puntenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
NICE, betere wedstrijden dat altijd.
dan zweet je dat bier van vanavond er vast uitquote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Echt warm vandaag, en motorrijden met textielpak is donders warm
![]()
vanaamd wel zuipen in enschede!
ja flink ketsen dat ookquote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zweet je dat bier van vanavond er vast uit
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
maarja, ik ben pleite schatjes en vriendinnetjes
Nog gefeliciteerdquote:
jij bent maandag pas jarigquote:
Waarmee?quote:
of had je al niet verteld dat je was toegelaten?quote:
dankquote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom vind ik het bewonderenswaardig dat je me nu alvast feliciteert
In een ander topic ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of had je al niet verteld dat je was toegelaten?
daar krijg je dure batterijen vanquote:Op donderdag 29 april 2010 17:29 schreef Assiej het volgende:
Zucht. Ze hebben een vervangende batterij gestuurd die goed is en wellicht gewoon in mijn camera past want...
Hij zit nog in de verpakking want ze hebben 700mAh gestuurd, terwijl mijn vorige bestelde batterij 1100mAh was maar die was dus 1,5 keer zo groot..
Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord en heb ze al gebeld/gemaild.
en ze zeggen dat hij niet in hoger bij hun verkrijgbaar is dan de 700mAh die ik nu van hun gekregen heb.
Ik ga daar echt niet mee akkoord hoor....
Ik bedoel, hun maken fouten..
dan nog hadden ze me kunnen mailen met de vraag of ik 700mAh goed genoeg vond, of dat ik geld terug wou
Ik heb er al 1,32,- onnodig aan moeten spenderen voor het retouneren van de eerste batterij die verkeerd was
nu is deze ook verkeerd en moet denk ik weer terug....
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:29 schreef Assiej het volgende:
Zucht. Ze hebben een vervangende batterij gestuurd die goed is en wellicht gewoon in mijn camera past want...
Hij zit nog in de verpakking want ze hebben 700mAh gestuurd, terwijl mijn vorige bestelde batterij 1100mAh was maar die was dus 1,5 keer zo groot..
Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord en heb ze al gebeld/gemaild.
en ze zeggen dat hij niet in hoger bij hun verkrijgbaar is dan de 700mAh die ik nu van hun gekregen heb.
Ik ga daar echt niet mee akkoord hoor....
Ik bedoel, hun maken fouten..
dan nog hadden ze me kunnen mailen met de vraag of ik 700mAh goed genoeg vond, of dat ik geld terug wou
Ik heb er al 1,32,- onnodig aan moeten spenderen voor het retouneren van de eerste batterij die verkeerd was
nu is deze ook verkeerd en moet denk ik weer terug....
Dure batterijen?quote:
Bedankt!quote:
Zij, whateverquote:
Nee man! Ik ga uit eten vanavond!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zij, whatever
don't you ever get tired of yourself?
mijn nl's word er zo heus niet beter op
ga je mee pizza eten oid?
Met fraulein?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee man! Ik ga uit eten vanavond!
Nee, ik ga in mijn eentje naar de snackbar.quote:
Oh joh dan mag ik ook wel meequote:Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik ga in mijn eentje naar de snackbar.
Nee grapje.. Klokhoes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |