quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
[..]
Colilistar is toch niet zo heel duur,teminste dat vind ik,heb er best wat make up van en met m'n trouwdag had ik er ook nagelak van op,i love collistar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzi says feng shui
[ afbeelding ]
En vandaag 33 weken!!je pens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Pics!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb om en om vlaggetjes en oranje gelakt
Wat zij zegt!quote:
ja, kom jij mijn vriend van de laptop trappen? Hij heeft sinds een week een of ander spelletje ontdektquote:
*schop*quote:Op woensdag 28 april 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, kom jij mijn vriend van de laptop trappen? Hij heeft sinds een week een of ander spelletje ontdekt
Oh jou vriend ook alquote:Op woensdag 28 april 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, kom jij mijn vriend van de laptop trappen? Hij heeft sinds een week een of ander spelletje ontdekt
me too, me too, me tooquote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
oh, ik wil wel een swatch van die soortvanholovanH&M!
Hoe heten die h&m lakjes?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
Omg! Mega faal gehad!![]()
Ging eerst naar Kruidvat en toen heb ik dit gekocht:
[ afbeelding ]
Daarna ging ik naar Etos en toen heb ik alle nieuwe neon lakjes gekocht:
[ afbeelding ]
En toen vond ik het nog niet genoeg en ben ik naar h&m gegaan en daar hadden ze weer een paar nieuwe lakjes, waaronder een soort van holo (die middelste):
[ afbeelding ]
Heb ze allemaal snel getest en vooral die Etos neonlakjes vond ik erg fijn smeren![]()
Ga zometeen denk ik lakken met 1 van die.
Als iemand een swatch wil van 1 of meer van de lakjes roept u maar!
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen vond ik het nog niet genoeg en ben ik naar h&m gegaan en daar hadden ze weer een paar nieuwe lakjes, waaronder een soort van holo (die middelste):
[ afbeelding ]
Heb ze allemaal snel getest en vooral die Etos neonlakjes vond ik erg fijn smeren![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
[..]
Colilistar is toch niet zo heel duur,teminste dat vind ik,heb er best wat make up van en met m'n trouwdag had ik er ook nagelak van op,i love collistar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzi says feng shui
[ afbeelding ]
En vandaag 33 weken!!Uh, nou, ik heb 13 euro betaald per oogschaduw en dat glitter spray/pomp ding was 35 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik toch best aardig aan de prijs. Maar die kleur die Daph op heeft is wel heeeeeel erg mooi
![]()
Mooi buikje trouwens! Vind het altijd mooi om te zien die zwangere buikies![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
oh, ik wil wel een swatch van die soortvanholovanH&M!
Mag ik vragen hoe die heet en hoe de witte heet?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 laagjes, zonder basecoat en topcoat.
Is in het echt mooier dan op deze foto, komt ook door combi met mijn huidskleur denk ik
Heb net een mail gehad van die eBay store enchantedbeautyspot en bovenstaande klopt inderdaad. $4 voor het eerste lakje en $2,50 voor elk volgende lakje. Dit geldt in principe wel alleen voor de 15ml lakjes, hoe het verder zit met handcremes enzo weet ik niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik lees dat het eerste lakje $4,00 is en elk volgend lakje $2,50.
Nicequote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 laagjes, zonder basecoat en topcoat.
Is in het echt mooier dan op deze foto, komt ook door combi met mijn huidskleur denk ik
Whoot, neonlakjes!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja goedkoop is het niet vooral niet als je het met catrice ofzo vergelijkt (ook fijne oogschaduw voor dat geld) maar ik had 1st clinique of chanel en dan is cs weer niet zo duur,zo bedoelde ik het eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, nou, ik heb 13 euro betaald per oogschaduw en dat glitter spray/pomp ding was 35 eurovind ik toch best aardig aan de prijs. Maar die kleur die Daph op heeft is wel heeeeeel erg mooi
![]()
Mooi buikje trouwens! Vind het altijd mooi om te zien die zwangere buikies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |