SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door HappyGirl91 op 28-04-2010 14:44:46 ]
Ohja, TS faalt.quote:
Zakkinquote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef afcajos het volgende:
Haha TS domme zak_!_!_!
Maak hier TS belachelijk!
Je faalt sowieso als je in 3e persoon over jezelf praat.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, TS faalt.
TS just made this a lengendary fail-thread
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
En wie ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:40 schreef Koolzuur het volgende:
[..]
Je faalt sowieso als je in 3e persoon over jezelf praat.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:40 schreef Moira. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Koolzuur het volgende:
[..]
Ook niet kunnen lezen
Je gaat hard achteruit.
quote:geregistreerd op: woensdag 21 april 2010 @ 13:30
Correctie: 18quote:
quote:
Noob.quote:woensdag 20 januari 2010 @ 03:33
Ik geef mijn faaltopic tenminste toequote:Op woensdag 28 april 2010 14:44 schreef Koolzuur het volgende:
[..]
Ja want dit is mijn enige account.
Je faalt steeds harder.
Whahaaquote:
Ik maak geen topicsquote:Op woensdag 28 april 2010 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geef mijn faaltopic tenminste toe
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:46 schreef Koolzuur het volgende:
[..]
En dan van een ander blind uit gaan dat hij een newbie is, dom schaap dat je bent.
quote:
Wat heeft dat te maken met het toegeven van het faalgehalte van mijn eigen topic?quote:
Je lult dus. Je bent gewoon een kut noob. Slotje.quote:
Volgens mij weet jij trouwens wel wie ik benquote:Op woensdag 28 april 2010 14:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je lult dus. Je bent gewoon een kut noob. Slotje.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Baas van dit topic.
Jouw win compenseert mijn fail.
Jawel, dat is nummer 18. Zie de rode lijntjesquote:Op woensdag 28 april 2010 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In de 4 zit ook een driehoek, die heb je niet meegeteld.
Er staan meer 4'en.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:51 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Jawel, dat is nummer 18. Zie de rode lijntjes
Nee, PM maar.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij trouwens wel wie ik ben
Tijd terug verteld geloof ik.
Nog 'n driehoek!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:51 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Jawel, dat is nummer 18. Zie de rode lijntjes
Edit, even goed lezen moet ik. Er zijn geen andere vieren in de oorspronkelijke afbeelding.
Vierquote:Op woensdag 28 april 2010 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
Hoeveel letters bevat het antwoord op deze vraag?
Zie mijn niet-zo-ninja-editquote:
vierquote:Op woensdag 28 april 2010 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je vergeet 1 2 3 4 ook te koppelen tot 1 3hoek
zijn 14 driehoeken
Die had ik zelfs gezien. Dat is 't groene lijntje met de groene '10'quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
zijn 14 driehoeken
0.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
Die was al gedaan. Dat is de groene 10quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
zijn 14 driehoeken
Poging tot zelfredding?quote:
Ik zie toch echt driehoek staan (:quote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Poging tot zelfredding?![]()
Dat is geen driehoek, maar een (gedeelte van een) woord
Is goed TS, probeer de aandacht maar weg te trekken van je dikke faal door dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de slechtste post van dit topic
Ja ik zie het nu ook, had (letterlijk) mijn bril niet opquote:Op woensdag 28 april 2010 14:54 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Die was al gedaan. Dat is de groene 10
Ja, ik geef ook namelijk absoluut niet toe dat ik faal en heb dat ook niet al meerdere keren gezegd in dit topic.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Is goed TS, probeer de aandacht maar weg te trekken van je dikke faal door dit soort opmerkingen.
Juist door dit soort opmerkingen probeer je je eigen faal naar de achtergrond weg te wuiven, door net te doen alsof het je allemaal niet uitmaakt, maar in feite verdien je het gewoon om keihard uitgelachen en met de grond gelijk gemaakt te worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik geef ook namelijk absoluut niet toe dat ik faal en heb dat ook niet al meerdere keren gezegd in dit topic.
Het enige dat ik doe is mijn faal ontkennen, het liefst zou ik zelfs in een hoekje wegkruipen om mijn eenzaamheid weg te huilen.
Helemaal gelijk
quote:
Een beetje zelfspot kan nooit kwaad he?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Juist door dit soort opmerkingen probeer je je eigen faal naar de achtergrond weg te wuiven, door net te doen alsof het je allemaal niet uitmaakt, maar in feite verdien je het gewoon om keihard uitgelachen en met de grond gelijk gemaakt te worden.
Ofzo
In ieder geval niet met hoeken van 90 graden, want dat is echt veel te warmquote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef Kikopuz het volgende:
Eigenlijk bestaan driehoeken niet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik geef ook namelijk absoluut niet toe dat ik faal en heb dat ook niet al meerdere keren gezegd in dit topic.
Het enige dat ik doe is mijn faal ontkennen, het liefst zou ik zelfs in een hoekje wegkruipen om mijn eenzaamheid weg te huilen.
Helemaal gelijk
Is het SHE?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik PM jullie TS haar oude account naam op FOK! voor pics van jullie zusjes!
Ja.quote:
Als ik het niet dacht. Ik ga Yvonne wel even roepenquote:
Burn!!!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht. Ik ga Yvonne wel even roepen
Ik hoop dat ze het nu zelf gaat posten wie ze is.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik PM jullie TS haar oude account naam op FOK! voor pics van jullie zusjes!
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:30 schreef Koolzuur het volgende:
[..]
EN NU GODVERDOMME JE TIETEN LATEN ZIEN ZOALS BELOOFD
Jij bent SHE niet, anders maakte je dit grapje nietquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij wou tieten, dan krijg je tieten.
En hoe.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, TS faalt.
14?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:56 schreef Billy_Talent het volgende:
Volgende opdracht voor TS. Hoe veel vierkanten zie je?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
127quote:Op woensdag 28 april 2010 16:01 schreef Billy_Talent het volgende:
Goedzo![]()
En nog eentje om je eer te redden. Hoeveel vierkantjes zie je?![]()
[ afbeelding ]
Geen zin om te tellen, wat ik wel weet is dat het 4 afzonderlijke cirkels zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:01 schreef Billy_Talent het volgende:
Goedzo![]()
[ afbeelding ]
Grap misluktquote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen zin om te tellen, wat ik wel weet is dat het 4 afzonderlijke cirkels zijn.
2!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoeveel tieten tel je hier?
[ afbeelding ]
geen dankquote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, TS faalt.
152quote:Op woensdag 28 april 2010 16:01 schreef Billy_Talent het volgende:
Goedzo![]()
[ afbeelding ]
Zou kunnen. Ik weet het niet. Ik heb wel wat beters te doen dan een hondertal vierkantjes te tellen om een mooie dag als dezequote:
Een honderdtweeënvijftigtalquote:Op donderdag 29 april 2010 12:56 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het niet. Ik heb wel wat beters te doen dan een hondertal vierkantjes te tellen om een mooie dag als deze
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
Het zijn er 13, sukkel17 sukkel... Bij de antwoorden staan ook nog 4 driehoekjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Voor TS:
Hoeveel bierflesjes zie je hier voorbij komen?
[ afbeelding ]5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef snakelady het volgende:
gefeliciteerd met je eerste faaltopic!!!
Oh ghehe, niet gezienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |