Vuile kankerstreek is dat.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn oma die ging een keer een stamppot maken en had ze er ook vlees door heen gedaan terwijl mn vader vegetarier is. En toen zei ze ook "ja zo merkt ie het toch niet"
.
Gekke oma's.
pm je adresquote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders gaan morgen op vakantie, en dan begint mijn tering geile vakantie.
mag ik langskomenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders gaan morgen op vakantie, en dan begint mijn tering geile vakantie.
Dat hoeft bij mijn oma ook niet, die geeft me toch iedere keer geldquote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vuile kankerstreek is dat.
Ik ga toch ook niet elke dag bij m'n demente oma langs met m'n rapport. 'Ach, merkt ze toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
D '
Ik krijg wel altijd chocolade en geld van mijn oma.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Oma's denken altijd nog dat hun kleinkinderen 8 zijn
Altijd maar weer dat gekus, geknuffel enzo
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik dat niet aan kan
Haaa, dat doet die van mij ookquote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Oma's denken altijd nog dat hun kleinkinderen 8 zijn
Altijd maar weer dat gekus, geknuffel enzo
Dat zeg ik, tering geile vakantiequote:Op woensdag 28 april 2010 15:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Getting wasted and having a fuckfest.
hey”quote:
Ja, dat kun je wel. Verdommequote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet of ik het wel aan kan wanneer jij er bent.
Nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zal ik je even komen doorsmeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |