Heb je fifa op de ps3?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn assistent heeft het al verraden.
pics van buitenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh ik ga met blote benen naar buitendoei
!
Kappa, maar die was van voor de KLB SC.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of Gaultier een bekende naam is.
Who the fuck is dat.
Ik zit NU in de auto. UR GOING DOWN BOIquote:
Iddquote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of Gaultier een bekende naam is.
Who the fuck is dat.
Bring it on, boiiiiiiiquote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zit NU in de auto. UR GOING DOWN BOI
Bescheiden mensen met ripped body zijn meer waard.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
als men nu een NG zegt, dan weet ieeeeeeeeeeeeeeeeeeedereen wie het is. Zelfde als met een wd, bp of cn
Nee joh, arrogante mensen met een care houding van hier tot aan China zijn de bomquote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bescheiden mensen met ripped body zijn meer waard.
Paas es pic. Dan kan ik zien of ik je kan hebben qua body.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bescheiden mensen met ripped body zijn meer waard.
Mijn telefoon heeft maar 1.2 megapixel en daarmee kan ik ze niet uploaden.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Paas es pic. Dan kan ik zien of ik je kan hebben qua body.
Nee eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hater mang, net alsof jij me vaak zag posten.
Daardoor ben ik van mijn opleiding gestuurd.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee joh, arrogante mensen met een care houding van hier tot aan China zijn de bom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |