Doen ze ook alleen als ze een klotestagiar hebben. Maar welke randdebiel gaat dan ook een fietsenmaker bellen als'ie een lekke band heeft...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had een geïrriteerde fietsenmaker volgens mij. Ik belde op en vroeg of ze ook banden plakken. Hing hij op.
Luie flikker ben ik. Voor 7,50 laat ik het wel doen. Maar goed, hij hing op en toen heb ik het zelf maar gedaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef Dee. het volgende:
[..]
Doen ze ook alleen als ze een klotestagiar hebben. Maar welke randdebiel gaat dan ook een fietsenmaker bellen als'ie een lekke band heeft...in de tijd van het bellen alleen had je 'm al 3x zelf kunnen plakken
Als je al een redelijk versleten achterband hebt kan ik me voorstellen dat je hem laat vervangen, kost me zelf te veel moeite.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef Dee. het volgende:
[..]
Doen ze ook alleen als ze een klotestagiar hebben. Maar welke randdebiel gaat dan ook een fietsenmaker bellen als'ie een lekke band heeft...in de tijd van het bellen alleen had je 'm al 3x zelf kunnen plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |