reffs bij MyCityDeals houden eigenlijk in dat er nieuwe klanten geworven worden. Waarvoor de verwer dan een tegoed van 6 euro ontvangt om te gebruiken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef jooi het volgende:
mycitydeal is een beetje nieuw voor mij, hoe werkt het referren precies? krijg je dan te goed op hun deals ofzo?
Snap het niet helemaal
als overzichtsite gebruik ik trouwens www.daghit.nl daar kan ik op mijn 22inch tenminste (meestal) alle aanbiedingen op 1 scherm zien
Twee keer, bij het betalen kun je aanvinken je tegoed te gebruikenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:57 schreef jooi het volgende:
best een leuke actie.. iemand referren is dus gratis lunchen?
iemand al eens tegoed ingewisseld?
2 maanden.... mijne is van 26april en geldig tot 26 juni....quote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Twee keer, bij het betalen kun je aanvinken je tegoed te gebruiken
Let wel op dat je tegoed maar één maand geldig is, ik had 12¤ van die bioscoopbonnen in het begin en heb de helft maar opgemaakt.
is niet gek.... 80 euro en je kreeg er een bon bij voor 50 euro retour.....quote:
Volgens mij het goedkoopst 100euro ergens. -50euro bon die je gewoon kan uitprinten(is niet speciaal van iBood). Is maar 20euro verschilquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
is niet gek.... 80 euro en je kreeg er een bon bij voor 50 euro retour.....
heb ook nergens gezegd dat het Speciaal van ibood is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Volgens mij het goedkoopst 100euro ergens. -50euro bon die je gewoon kan uitprinten(is niet speciaal van iBood). Is maar 20euro verschil
Dan nog, 20 euro op 100 is toch flink.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Volgens mij het goedkoopst 100euro ergens. -50euro bon die je gewoon kan uitprinten(is niet speciaal van iBood). Is maar 20euro verschil
Ik wilde eigenlijk tot vanmorgen wachten maar een Engelse vriend haalde me over hem toch maar vast te bestellen. Hij baalde vreselijk dat het ding niet op de Engelse ibood aangeboden werd. Toen ik vanmorgen om half 8 keek was hij al uitverkochtquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ook nergens gezegd dat het Speciaal van ibood is.
Maar 30 euro netto voor een nespresso is een koopje.
Wegens grote drukte is OneDayOnly momenteel niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:24 schreef Cerbie het volgende:
*schopt*
Onedayonly heeft heel veel aanbiedingen 8 dagen lang. Ik zoek eigenlijk een mediacenter voor bij de TV, maar die staan er zo te zien niet tussen.
Nog wel meer dingen, zoals die TFTs. Goede dingen zijn wel wegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:12 schreef Kwork het volgende:
[..]
Wegens grote drukte is OneDayOnly momenteel niet beschikbaar.
Leuke speakers bij 1Dayfly, twijfel nog.
Edit: omg die Sony laptop bij Onedayonly uitverkocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |