ikke wel heeeerlijk vooral in de winterquote:Op woensdag 28 april 2010 12:37 schreef eNGine10 het volgende:
RookworstDaar gaaf ik echt helemaal niks om.
veel plezierquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel heeeerlijk vooral in de winter
brb effe douchen
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
het ziet er ranzig uit maar ik denk dat als je het proeft dat het heerlijk is
Ja van de Hemaquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel heeeerlijk vooral in de winter
brb effe douchen
Is die vulling altijd hetzelfde? Zul je ook wel meerdere mogelijkheden voor hebben gok ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.![]()
Yepquote:Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is die vulling altijd hetzelfde? Zul je ook wel meerdere mogelijkheden voor hebben gok ik.
whahahaha dat geloof ik directquote:Op woensdag 28 april 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja de foto doet het gerecht geen recht. Maar op google waren er nog ranzerige foto's te vinden.![]()
rookworst van de hemaquote:
lol wat een reclamequote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
de foto's bij dit artikel
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
![]()
HAHAHA, geef diegene die dat heeft bedacht een fucking lintje ofzo!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
de foto's bij dit artikel
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
![]()
quote:
Ze moeten lelijke mensen verbieden om seks te hebben stel je voor deze twee planten zich voortquote:
denk dat je dan dit krijgt:quote:Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze moeten lelijke mensen verbieden om seks te hebben stel je voor deze twee planten zich voort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mister Bean of niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef sick-dude het volgende:
[..]
denk dat je dan dit krijgt:
[ afbeelding ]
Mister Beanquote:
Hema rookworst als tegenhanger van de magere yoghurtquote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
Nog 45 minuten en dan lekker mijn magere yoghurt eten.
Ik had op Schiphol nog een Hema rookworst gegeten.
Ja nou die ene keer dat ik in Nederland ben mag ik toch wel een rookworst hebben. Ik ben nu gewoon weer terug op dieet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hema rookworst als tegenhanger van de magere yoghurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |