Loser.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen e-seks mee.
Wat?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ondertussen in zijn hoofd.
Maar ik heb al heel veel internetverkeringen. Hoe moet ik dit BP dan uitleggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen e-seks mee.
Tis dat zij mij niets gunt.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt zelf All hier, gun mij ook een e-pleziertje.
Hij heeft geen e-seks met je, want hij is maagd.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik heb al heel veel internetverkeringen. Hoe moet ik dit BP dan uitleggen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef Potloodvis het volgende:
Komt mijn moeder ineens een Magnum brengen, wat een liefde en verwennerij.
Hij is RL-maagd, op internet is hij al door MiVer e-ntmaagd.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft geen e-seks met je, want hij is maagd.
Is hij e-homofiel?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is RL-maagd, op internet is hij al door MiVer e-ntmaagd.
BP en ik hebben heel veel e-seks. En hij heeft een hele grote e-penis, ik zeg het je!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft geen e-seks met je, want hij is maagd.
Mijn e-penis is van standaard formaat, maar ik een ervaren schipper en dus verwen ik je meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
BP en ik hebben heel veel e-seks. En hij heeft een hele grote e-penis, ik zeg het je!
Waarom heb je geen foto van jezelf?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben mijn fobo aan het doorlezen. Best grappig. Nu kom ik m'n ex tegen. Oehoeeee.
Ojááá S_a, ik steek nu mijn 30cm in mijn usb poort.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
BP en ik hebben heel veel e-seks. En hij heeft een hele grote e-penis, ik zeg het je!
Krijg ik teveel fanmail. Ik heb wel pic op twittert.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto van jezelf?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ojááá S_a, ik steek nu mijn 30cm in mijn usb poort.
JAA Bp! dan ga ik nu aan mijn stroomknop zuigen.
Dat blondje of de brunette?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Krijg ik teveel fanmail. Ik heb wel pic op twittert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |