Da's een nep oog. Die verschuift afentoe wel eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:31 schreef Potloodvis het volgende:
All, heb jij een scheel oog of lijkt dat alleen op de linkerfoto van je fotoboek zo?
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's een nep oog. Die verschuift afentoe wel eens.
Chill mang, ziet er wel stoer uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's een nep oog. Die verschuift afentoe wel eens.
Nee, niet bepaald, ik heb gisteren nog de nodige liefde ontvangen toen ik hier weg ging.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Smart_ass het volgende:
Bij gebrek aan iemand die ze aan je geeft?
Smartass krijgt ze nog van Koerden?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Smart_ass het volgende:
Bij gebrek aan iemand die ze aan je geeft?
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik neem dit soort beledigingen niet en overweeg een klacht in te dienen bij het meldpunt discriminatie.
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:43 schreef Danny het volgende:
JohnDDD
kapstokartikel 'gij zult FOK! niet dwarsbomen'.
Hier stond eerst iets anders.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:44 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha nee dat is allang uit. Mijn laatste koerdenkusje is toch al ruim 3 maanden terug.
Jaquote:Op woensdag 28 april 2010 12:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is weg omdat hij zogenaamd, of misschien wel echt, naar zo'n meldpunt wil stappen?
Nou ik had het aangepast.quote:
Moet je navragen of het echt waar is wat het AD meldt.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:52 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-gewoon-door.dhtml
Hahahaha, die kerel is concierge op mijn school. Hij stuurt ons altijd weg als we aan het roken zijn
Ja, hoe weet jij datquote:Op woensdag 28 april 2010 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nog wel. Maar eh, hoe weet je dat trouwens? Van die koerdddddd.
Geen Nederkusjes voor jou?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ik had het aangepast.Het is namelijk al 2 jaar uit ofzo, maar ik krijg heel soms nog wel een koerdenkusje hoor, hihihihih.
Als je noodgedwongen vrijgezel wordt valt dat op.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nog wel. Maar eh, hoe weet je dat trouwens? Van die koerdddddd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |