Ik vind allerlei soorten muziek wel fijn om te luisteren.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.grenswetenschappen.nl
Toffe site als je niks te doen hebt op stage![]()
HardcoreAlhoewel ik wel een keer naar zo'n feest ga
![]()
Beter kenkergoeie hiphop von dr.dre jwt
Joepen?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind allerlei soorten muziek wel fijn om te luisteren.
Als je naar zo'n feest gaat moet je trouwens wel joepen slikken.
Dat is een undercovernaam voor pillen, probeer blauwe Mitsubishi te regelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joepen?![]()
Pillen in je mik en gaan.
Joepenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is een undercovernaam voor pillen, probeer blauwe Mitsubishi te regelen.
Nee, ik ben drukbezette vrouw.quote:
Die hebben wij ook voor ons promotieteamquote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben drukbezette vrouw.
Ik kan me alleen niet concentreren als ik hier de gehele marketing afdeling voorbij zie komen op deze dingen:
[ afbeelding ]
Ik vraag het niet nog een keer he.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet concentreren als ik hier de gehele marketing afdeling voorbij zie komen op deze dingen:
[ afbeelding ]
Dat bij vrouwen zijn juist jopen mits ze groot zijn, anders is het een belediging voor het woord jopen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joepen![]()
Wat een lekkere joepen heeft dat wijf![]()
Roze diamanten meng![]()
Heb wel goeie shit gehoord over blauwe mitsu's
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik ga maar eens lunchenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag het niet nog een keer he.
Ik zou zeggen doe gewoon mee.
jopen, joepen, 1 pot natquote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat bij vrouwen zijn juist jopen mits ze groot zijn, anders is het een belediging voor het woord jopen.
Dat bood ik je net aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga maar eens lunchen. Dan ga ik wel even buiten kijken en die dikzakken in pak uitlachen.
Beslema.
Ik wil niet met jou lunchen. Met jou doe ik andere dingenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat bood ik je net aan.
Mae salama
Niet meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou lunchen. Met jou doe ik andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |