Alles went.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
mensen doden is ook een piece of cake, laat staan kinderen
denk dat als iemand met een explosief vest op je af rent, dat je die trekker vrij makkelijk overhaalt hoor...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
mensen doden is ook een piece of cake, laat staan kinderen
Pfff, je hebt duidelijk de clue gemist van die aflevering.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dramatische gedoe. Vooral dat stukje met die vrouw en daarna dat kind. Pff, het is de vijand. Schiet ze gewoon dood.
Bij mij hebben ze net Eindhoven bevrijd, mooi om ook echt Nederlandse acteurs te zienquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef porsche1 het volgende:
Ik kijk Band of Brothers weer. Prachtig.
Heb ik ook net allemaal erdoorheen gejast, nadat ik The Pacific was gaan volgenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef porsche1 het volgende:
Ik kijk Band of Brothers weer. Prachtig.
Vorige week was deel 8, afgelopen zondag deel 9.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef Sextreme het volgende:
Ik heb de aflevering van vorige week gemist, welk deel van de 10 is dat?
Huh? Ow, ik bedoel op Veronica! Gewoon de Nederlandse uitzendingen, niet de USA releasequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
[..]
Vorige week was deel 8, afgelopen zondag deel 9.
Jammer dat de feestvierders Duits/Nederlands/Engels door elkaar aan het spreken waren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze net Eindhoven bevrijd, mooi om ook echt Nederlandse acteurs te zien
Oh sorry, dan heb ik geen idee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Huh? Ow, ik bedoel op Veronica! Gewoon de Nederlandse uitzendingen, niet de USA release
Same herequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb ik ook net allemaal erdoorheen gejast, nadat ik The Pacific was gaan volgen
Heb er verder ook nooit van gehoord eigenlijk. Ik vond trouwens aflevering 7 echt geweldigquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef .aeon het volgende:
[..]
Same here![]()
Was het kaalscheren van pro-nazi vrouwen nou een typisch Nederlandse bezigheid? Ik weet het eigenlijk alleen van Nederland.
Als je er met de ogen van nu naar kijkt zou ik me er ook voor schamen. Maar op dat moment is dat sentiment volledig te begrijpen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Vortix het volgende:
Niet eens pro-nazi vrouwen. Ook vrouwen die een onwettig kind hadden met een Duitser en zodoende gezien werden als een collaborateuse (is dat een goed Nederlands woord?). In onze hele Tweede Wereldgeschiedenis is dat hetgene waar ik nog steeds van sta te kijken en me nog steeds voor schaam.
Frankrijk en Belgie zeker ook, wat ik weet. Balkanlanden zullen ze wel ergere dingen hebben gedaan dan kaalscheren schat ik zo in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef .aeon het volgende:
[..]
Same here![]()
Was het kaalscheren van pro-nazi vrouwen nou een typisch Nederlandse bezigheid?
Ik weet eigenlijk alleen dat het in Nederland gebeurde.
Het mooiste vond ik dat ze het beleg van bergen op zoom zongen, gaf het voor mij net dat beetje extra authenticiteit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze net Eindhoven bevrijd, mooi om ook echt Nederlandse acteurs te zien
Mijn oudtante is destijds ook kaalgeschorenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Vortix het volgende:
Niet eens pro-nazi vrouwen. Ook vrouwen die een onwettig kind hadden met een Duitser en zodoende gezien werden als een collaborateuse (is dat een goed Nederlands woord?). In onze hele Tweede Wereldgeschiedenis is dat hetgene waar ik nog steeds van sta te kijken en me nog steeds voor schaam.
Merck toch hoe sterckquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik dat ze het beleg van bergen op zoom zongen, gaf het voor mij net dat beetje extra authenticiteit.
Zegt op zich ook wel weer iets over The Pacific.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:38 schreef RubenSosa het volgende:
Mensen die in een pacific reeks, bob gaan bespreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |