abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80829696
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen. Ik gun je alles. Wat voor eigen bedrijf heb je en geef een schatting van je maandloon. Dank.

²
Mhhh het was eigenlijk als grapje bedoeld maar blijkbaar vind je het echt een issue Nou is het wel waar gewoon, dus als that is what it takes, just keep on envying me

Ik vind wat iemand verdiend niet relevant. Blij dat ik in mijn huidige financiele positie ben, maar geld is niet waar het om draait in het leven naar mijn mening. Wat iemand doet en waarom vink veel interessanter.
  donderdag 29 april 2010 @ 01:37:48 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80829725
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat iemand doet en waarom vink veel interessanter.
Je hebt gelijk. Wat doe je dan?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80831000
Ze schijnen ook bang voor waterboarding te zijn.
  donderdag 29 april 2010 @ 11:24:20 #104
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_80836043
Het wordt nu een beetje geridiculiseerd, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in, en ik denk ook wel dat het effect kan hebben bij onze riffijnse vrienden. In de mediterraanse culturen hebben ze meer ontzag voor strikte hierarchie, en lachen ze om die softe, open, gezellige aanpak die in Noord-Europese landen troef schijnt te zijn. Niet alleen bij oom agent, maar ook op de werkvloer.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_80837238
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik ben bang dat je dan te jaloers wordt. laten we het houden op een eigen bedrijf.

envy me
Vlak onder je naam staat het geluid dat klonk toen ik hand + gezicht = facepalm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')