En plots was de oorlog overquote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot ze zagen dat die tuniekjes van de vijand mighty cute waren en ze gingen vragen wie hun kleermaker was.
Hit the showers! And make sure its icy cold!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Maar levend stratego heb ik vroeger wel eens gedaan, leuk
En dat ik dan zo door de bossen ren in hardstikke hip camouflage groen, met smeren op mijn gezicht. Links en rechts tijgerend door de takjes. Plots spot mijn oog Belsezar's rug, niets vermoedend naar me toegekeerd terwijl hij denkt veilig te zijn. Ik tijger, ik klim, ik spring! Hij tuimelt om, we rollen door de naalden en plots....
He godsamme tis zeker weer lente en mooi weer!
Slechte ervaringen mee. Op terschelling gedaan met school. Ik knetterhard door de schemerende bossen rennen, zie ik een hek met prikkeldraad over het hoofd. Ik zat er vast in.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
En dat ik dan zo door de bossen ren in hardstikke hip camouflage groen, met smeren op mijn gezicht.
Nee, met jou Triviant ik niet meer.quote:
Wat houdt dat in? Het klinkt eng.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef Samzz het volgende:
En op naar huis. Beide paarden hebben laminitis.
Wat is dat?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef Samzz het volgende:
beter als met je pik in een berenklem vast komen te zittenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee. Op terschelling gedaan met school. Ik knetterhard door de schemerende bossen rennen, zie ik een hek met prikkeldraad over het hoofd. Ik zat er vast in..
Kolonisten van Catan, De betoverde doolhof, Scotland Yard, Cluedo, Triviant, stapelwoord enzquote:
Ik heb ooit een of andere speurtocht met school 's avonds in het bos gehad. Dus ik sluip door dat bos, en ineens stap ik op een hele dikke, lange tak, die echt cartoon-stijl omhoog veerde toen ik erop stapte, BAM tegen mijn voorhoofd aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
beter als met je pik in een berenklem vast komen te zitten
Au.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee. Op terschelling gedaan met school. Ik knetterhard door de schemerende bossen rennen, zie ik een hek met prikkeldraad over het hoofd. Ik zat er vast in..
Was jij dat?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat ernstig?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef Samzz het volgende:
Scrabble.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan, De betoverde doolhof, Scotland Yard, Cluedo, Triviant, stapelwoord enz
Hoefbevangenheid. Te veel suiker in het gras, daardoor dikke en gevoelige benen die ontlast worden waardoor het hoefbeen kantelt en in de hoefzool drukt. Resultaat, paard kan niet lopen van de pijn.quote:
En jij kwam daarachter of wat? En gaat dat over? Wel balen dat je niet kunt rijden zeg..quote:Op woensdag 28 april 2010 10:45 schreef Samzz het volgende:
Hoefbevangenheid. Te veel suiker in het gras, daardoor dikke en gevoelige benen die ontlast worden waardoor het hoefbeen kantelt en in de hoefzool drukt. Resultaat, paard kan niet lopen van de pijn.
Monopoly heb ik t geduld niet voorquote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Scrabble.Monopoly.
Twister.
Triviant.
beetje zo'n hark idee?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een of andere speurtocht met school 's avonds in het bos gehad. Dus ik sluip door dat bos, en ineens stap ik op een hele dikke, lange tak, die echt cartoon-stijl omhoog veerde toen ik erop stapte, BAM tegen mijn voorhoofd aan.Ik had echt een gigantisch ei op mijn hoofd.
Wat sneu zeg. Maar het klinkt als iets wat regelmatig voorkomt, of niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoefbevangenheid. Te veel suiker in het gras, daardoor dikke en gevoelige benen die ontlast worden waardoor het hoefbeen kantelt en in de hoefzool drukt. Resultaat, paard kan niet lopen van de pijn.
Carcasonnequote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan, De betoverde doolhof, Scotland Yard, Cluedo, Triviant, stapelwoord enz
gaat wel over?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tienenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Scrabble.Monopoly.
Twister.
Triviant.
Wij speelden vroeger thuis potjes Monopoly die gewoon 12 uur duurden.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Monopoly heb ik t geduld niet voorop een gegeven moment is alles verkocht en dan vind ik er geen zak meer aan
Maar idd de rest is leuk
En laat monopoly nou net het enige spel zijn dat Ado echt leuk vindt
Exact dat.quote:
maar hoe komt er dna te veel suike rin het gras?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
P JB, in een vergevorderd stadium worden de paarden afgemaakt. Bij deze dieren is het niet ernstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |