Boem. Weg kolonel.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:26 schreef Tjaapo het volgende:
ja ik heb ook eigenlijk geen idee meer hoe stratego werkt, heb het in geen 10 jaar meer gespeeld.
Hey, eerst was het nog een sergeant!quote:
goed bezigquote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef Kluts het volgende:
Oh, en die oordopjes waar ik het gisteren overhad? Ze krijgt nieuwe.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef Kluts het volgende:
Oh, en die oordopjes waar ik het gisteren overhad? Ze krijgt nieuwe.
Ik heb niet eens hoeven huilen.quote:
Ik ben morgen vrij, dus je bent welkom!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 10:32 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het nog wel thuis liggen trouwens. De originele. Van vroegah.
Toen ik vroeger met mijn broertje en zusje Stratego speelde maakte ik ze altijd wijs dat je de vlag als allereerst moest neerzetten op het bord. Waardoor ik dan weer wist waar die stond en dus won.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:32 schreef Kreator het volgende:
Dat. En mijn overtuigingskracht natuurlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je manga-ogen waren voldoende dus ?
Dat is absoluut niet waarquote:Op woensdag 28 april 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik vroeger met mijn broertje en zusje Stratego speelde maakte ik ze altijd wijs dat je de vlag als allereerst moest neerzetten op het bord. Waardoor ik dan weer wist waar die stond en dus won.
Verder kan ik heel goed tegen mijn verlies hoor.
Als ik eens iets moet terugbrengen weet ik je te vinden !quote:Op woensdag 28 april 2010 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat. En mijn overtuigingskracht natuurlijk.
quote:
Die Grieken waren sowieso gay.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je weet dat ze vruuuuger bij de griekjes en zo juist graag nichten in het leger wilden hebben? Zeker stelletjes? Die vochten fel voor elkander
Tot ze zagen dat die tuniekjes van de vijand mighty cute waren en ze gingen vragen wie hun kleermaker was.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je weet dat ze vruuuuger bij de griekjes en zo juist graag nichten in het leger wilden hebben? Zeker stelletjes? Die vochten fel voor elkander
Potje triviant?quote:
ik niet, heb thuis amper spelletjes ik was altijd meer buiten te vinden aan het voetballen en dergelijke. Weer of geen weer.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:32 schreef Kreator het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
Toen ik vroeger met mijn broertje en zusje Stratego speelde maakte ik ze altijd wijs dat je de vlag als allereerst moest neerzetten op het bord. Waardoor ik dan weer wist waar die stond en dus won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |